E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
Suve lõpu parima otseposti saatis klientidele Selver
Augustikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post reklaamlehe super- ja hüpermarketite ketilt Selver.
,,Selveri otsepostitus rõhutas silmnähtavalt hooajalisi pakkumisi - tervislikud ja värsked toiduained tekitasid lugejates positiivseid emotsioone ning inspireerisid toiduvaliku osas kodumaiseid ja vitamiinirohkeid valikuid langetama, “ põhjendas otsust Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. Lisaks tõi Järsk välja, et otsepostituse kujundus mõjus puhtalt ja värskena ning lasi seetõttu pakutaval kaubal särada.
Selveri turundusjuht Triin Kaare kommenteeris ettevõtte kliendilehtede edu järgmiselt: ,,Usume ise, et teeme lehte, mida on lugejal huvitav sirvida ja millest on meie kampaaniate õnnestumisele kasu.’’ Selveri kliendilehed on mitmekülgsed sisaldades perioodi parimad pakkumisi, uusi tooteid, oma liha- ja kalameistrite tooteid ning lisaks on mahukamates lehtedes alati ruumi ka retseptide jaoks. Triin Kaare lisas, et otseposti õnnestumisest annab märku enamasti see, kui kliendid tulevad poodi ja neil on kaasas leht, kus on soovitud tooted ära märgitud.
Hindamisel vaatab Eesti Posti žürii sõnumi ja lahenduse sobivust otseposti formaati ning silmatorkavat, efektset disaini.
Augustis kasutas otseposti kanalit 88 klienti, kes saatsid 202 erinevat otseposti materjali.
Uudiste loetelu
-
13.04.2021Eesti Posti kuueteistkümnes suuremas postkontoris kasutusel olevat QR-koodi järjekorralahendust kasutas märtsis kaks korda rohkem kliente kui veebruaris. Süsteemi abil saab klient võtta järjekorranumbri oma mobiiltelefoni ekraanile.
-
07.04.2021Eesti Post alustas koos Eesti ettevõtte Vok Bikes’iga pilootprojekti, mille raames testitakse Tallinna vanalinnas postivedu uudsete elektriliste kaubaratastega.
-
29.03.2021Seoses teenindusloogika muudatusega muutuvad alates 29. märtsist 11 pakiautomaadi argipäevased tühjendusajad. Nüüdsest tühjendame neid pakiautomaati argipäeva õhtuti kell 19:00. Laupäevane teenindusaeg pakiautomaatidel ei muutu.
-
15.03.2021QR-koodil põhinev järjekorralahendus on hetkel kasutusel 15 postkontoris üle eesti. Süsteemi abil saab klient võtta järjekorranumbri oma mobiiltelefoni ekraanile, piisab oma telefoniga QR-koodi skaneerimisest ja järjekorra number ilmub telefoni ekraanile.
-
12.03.2021Veebruaris rõõmustas Tartu Kaubamaja linlasi isuäratava ,,Ainult head maitsed’’ kampaanialehega, mis pälvis Omniva poolse tunnustuse kuu parima otsepostitusena.
-
12.03.2021Ettevõtlus- ja infotehnoloogiaminister Andres Sutt kinnitas täna nimetamiskomitee ettepanekul AS-i Eesti Post nõukogu uueks liikmeks Helo Meigase.
-
11.02.2021Minuajakirjandus.ee keskkonna vähese kasutatavuse tõttu on Eesti Post otsustanud sulgeda minuajakirjandus.ee veebilehe alates 26. veebruarist.
-
10.02.2021Eesti postkastid paluvad, et kirjakandjatele oleks tagatud mugav ja turvaline ligipääs kõigile 600 000 postkastile üle Eesti. Ligipääsu tagamiseks palume, et lumesahad ei lükkaks teeäärsete grupikastide ette lumevalle, erateede omanikud hoiaksid lahti oma postkastideni viivad teelõigud ning postkastide kasutajad kannaksid hoolt ka pakases jäätuma kippuvate uste, luukide ja lukkude eest.
-
20.01.2021Tänaseks on paigaldatud ja kasutamiseks valmis kõik viis Lääneranna postiautomaati ning lisaks üks automaat ka Pärnu vallas Tõstamaal. Esimesena käivitus automaat Lõpel, seejärel Virtsus, Varblas ja Tõstamaal ning eile alustasid automaadid tööd Kõmsil ja Koongas.
-
11.01.2021Möödunud kuul võitis Eesti Posti poolt väljaantava kuu parima otseposti tiitli Tartu südalinnas asuv Tasku keskus.
-
08.01.2021Eelmise aasta oktoobris hakkas Eesti Post ette valmistama ettevõtte paki- ja postiäride liitmist. Seoses äride liitmisega otsustas nõukogu juhatusest tagasi kutsuda senise Eesti postiäri juhi Kaida Kauleri ja Baltikumi pakiäri juhi Andre Veskimeistri.
-
28.12.2020Taas on kõikidel huvilistel võimalus anda oma hääl Eesti kauneima postmargi valimisel ning lisaks postmarkidele saab hinnata ka eritempleid.
-
22.12.2020Kui üldiselt saadetakse kirju aasta-aastalt vähem, siis jõulu ja uusaasta kirjade saatmine on Eesti Posti sõnul endiselt populaarne. Hõlpsamaks kirjasaatmiseks on tänavu paigaldatud ajutised jõulukirjakastid kaubanduskeskustesse, kuid postkaardi saab lähedasele teele panna ka kontaktivabalt otse veebist.
-
14.12.202010. detsembril lõppes Eesti Posti juhatuse liikme ja finantsjuhi avalik konkurss. Ettevõtte nõukogu kinnitas juhatuse liikmeks ja finantsjuhiks Charlie Viikbergi.
-
11.12.2020Selleks, et postiteel saadetavad Eesti-sisesed jõulutervitused jõuluõhtuks saajani jõuaksid, tuleb need postitada hiljemalt 17. detsembril. Seejuures tasub tähele panna kirjakastile märgitud tühjendusaegu, sest kiri või kaart alustab oma teekonda saajani just nendel aegadel.
-
09.12.2020Alates novembri lõpust muutusid ekspresskirjad elektrooniliselt jälgitavaks. See tähendab, et ekspresskirjad kannavad jälgimiseks vajalikku triipkoodi, kuid saadetis väljastatakse saaja postkasti ning saajalt allkirja võtmata.
-
08.12.2020Hortes hoiab oma otsepostituste taset kõrgel võites juba teist korda sel aastal Eesti Posti kuu parima otseposti tiitli. Kui juunikuus võideti parima otseposti tiitel Lillefestivali kampaaniatrükisega, siis novembris jäädi silma kataloogiga, mille teemaks on „Muinasjutumetsas“.
-
23.11.2020Selle aasta oktoobris viidi Tallinna elanike seas läbi otseposti märgatavuse uuring, kus osales üle 500 inimese ja milles uuriti otseposti reklaamide märgatavust ja meeldivust. Lisaks uuriti, kuidas mõjutab otsepost inimeste ostuotsuseid.
-
16.11.2020Kuna koroonaviiruse nakatunute arv eriti Tallinnas ja Harjumaal, aga ka mujal Eestis kasvab, mõjutab see üha rohkem ka Eesti Posti tööd. Võimaliku lähikontaktsuse puhul tehakse tööruumides põhjalik puhastus ja desinfitseerimine, nakatumisriskiga töötajad saadetakse eneseisolatsiooni.
-
13.11.2020Oktoobrikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post reklaamkataloogi kodukaupade kaupluste ketilt JYSK.
-
12.11.2020Majandus-ja Kommunikatsiooniministeeriumi sideosakonna, Konkurentsiameti ja Eesti Posti vahelise UPT teemalise töögrupi kohtumisel väliskaubandus- ja infotehnoloogiaministri Raul Siemiga tutvustasid osapooled universaalse postiteenusega seonduvaid võimalusi ja väljakutseid ning esitasid ühise nägemuse teenuse kvaliteedi parandamiseks.
-
02.11.2020Omniva ja trükiteenuse pakkuja Pagerr lõid otseposti tellimuskeskkonna omniva.pagerr.ee, mille kaudu saavad väikeärid ja eraisikud hõlpsalt otsepostituse oma kogukonda tellida.
-
09.10.20209. oktoobril avas Eesti Post Mustamäe postkontori uuel aadressil Sõpruse pst 209. Postkontor on uues asukohas avatud esmaspäevast reedeni kell 10.00-19.00.
-
01.10.2020Omniva Rakvere jaotuskeskus alustas aktsiooniga, mille raames kogutakse pesu- ja pesemisvahendeid vähekindlustatud peredele. Rakvere postitöötajate üleskutsega on liitunud töötajad ka mujalt Eestis - Jõgevalt, Paidest, Jõhvist ning Raplast.
-
30.09.2020Parema postiteenuse osutamiseks muutub alates homsest valik Tallinna ja Pärnu linna sihtnumbreid. Muudatus puudutab eelnimetatud piirkondade elanikke, kuid ka neid, kes soovivad nimetatud piirkondadesse kirju või pakke saata.
-
25.09.202024. septembril toimunud AS Eesti Post nõukogu koosolekul otsustas nõukogu kutsuda tagasi juhatuse esimehe Ansi Arumeele.
-
22.09.2020Omniva kodulehe kaardirakenduses on nüüdsest kuvatud ka kõik Eestis paiknevad kirjakastid. Kokku on neid Eestis ligi poolteist tuhat.
-
14.09.2020Augustikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post reklaamlehe Selverilt. Selveri otsepostitus rõhutas silmnähtavalt hooajalisi pakkumisi - tervislikud ja värsked toiduained tekitasid lugejates positiivseid emotsioone ning inspireerisid toiduvaliku osas kodumaiseid ja vitamiinirohkeid valikuid langetama.
-
10.09.2020Tehniliste probleemide tõttu ei saa hetkel helistada Omniva kliendiinfo telefonile 661 6616 ning ärikliendi infotelefonidele. Probleem ilmnes varahommikul ning helistamise võimalus taastati kella 9:40.
-
04.09.2020Tartus ja Tartumaal toimuva WRC Rally Estonia ning Tallinnas ja Harjumaal toimuva Ironmani võistlustega seotud teede ja tänavate sulgemine mõjutab nädalavahetuse postikannet.
-
19.08.2020Ettevõte on allkirjastamas lepingut, et avada postipunkt Räpina linnas. Uus postipunkt hakkab tööle Räpina linnas aadressil Võhandu 29.
-
12.08.2020Juulikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post kodu- ja majapidamiskaupu müüva jaeketi Koduekstra kliendilehe.
-
04.08.2020Taas on levimas järjekordne pealtnäha Eesti Posti või Omniva nime alt reklaamitav liba- ja õngitsuskampaania, mille raames lubatakse erinevaid auhindu, kutsutakse klienti teenusele tagasisidet andma või teavitatakse tasulise paki saabumisest. Libakampaania võib levida nii interneti kui SMS'i teel. Omniva pole libakampaaniaga kuidagimoodi seotud ning kutsub oma kliente üles ettevaatlikusele.
-
03.08.2020Parema postiteenuse pakkumiseks muutub alates 1. oktoobrist valik Tallinna ja Pärnu linna sihtnumbreid. Muudatus puudutab eelnimetatud piirkondade elanikke, kuid ka neid, kes soovivad nimetatud piirkondadesse kirju või pakke saata.
-
14.07.2020Juunikuu parimaks otsepostituseks valis üleriigilise otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post aiandus- ja kodukeskuse Hortes Lillefestivali kampaaniatrükise. Üldise trendina selgus ka kevadisest otseposti märgatavuse uuringus, et aiandus ja ehitus/tööriistapoodide reklaamide populaarsus on viimastel kuudel tarbijate seas kasvanud.
-
03.07.2020Pea saja osalejaga rattaretk „Tahan sõita ohutult“ kulgeb sel aastal 03. ja 04. juulil valdavalt Lääne-Harju ja Saue valla teedel. Kokku läbitakse kahe päevaga pea 210 kilomeetrit ning külastatakse kohalike tootjad ja väikeettevõtjaid.
-
01.07.2020Erinevate prognooside kohaselt võib ülemaailmset majandust ühe võimaliku stsenaariumina lähiajal ees oodata sarnane olukord nagu aastal 2009. Inimeste võimekus tarbida väheneb ja ostuotsuseid tehakse ratsionaalsemalt, mistõttu ettevõtted on sunnitud kärpima kulusid ja vähendama turundusse tehtavaid investeeringuid.
-
16.06.2020Mai alguses viis Eesti Post läbi otseposti märgatavuse uuringu, mille abil mõõdeti antud reklaamkanali efektiivsust. Uuringus osales üle 500 tallinlase, kelle käest küsiti otseposti reklaamide meenumise ning atraktiivsuse kohta.
-
16.06.2020Mai alguses läbiviidud otseposti märgatavuse uuringu kohaselt märkavad tallinlased kõige rohkem Maxima poolt saadetud reklaamposti. Kokku võrreldi uuringus 5 toidukaupluse poolt otsepostina saadetud reklaame, uurides nende märgatavust, meeldivust, informatiivsuse kuvandit, mõju kliendi ostuotsusele ja soovitatavust.
-
11.06.2020Kuu parima otseposti auhinna eesmärk on tunnustada klienti ja tema turunduspartnerit. Hindamise aluseks võtab Eesti Post otseposti efektse disaini, silmatorkava sõnumi ja lahenduse sobivuse otseposti.
-
08.06.2020Grupipostkast koosneb mitmest postkastist, aidates nii postikulleril piirkonna inimestele kiiremini posti tuua. Kuni jaanipäevani saab grupipostkasti kogukonnale tellida tasuta.
-
25.05.2020Ekspresskiri toimetatakse saajani järgmisel tööpäeval pärast kirja üleandmist. Ekspresskirja saatmiseks tuleb kasutada erilist oranži ümbrikut, millel on tähistus „Ekspresskiri“ ja mis maksab 1,50 eurot. Ümbrikule pole vaja enam marki peale kleepida - ekspresskirja saates saab klient margi ja ümbriku ühe hinna eest.
-
22.05.2020Maailm liigub aina tempokamalt selles suunas, et paberil infovahetus kolib e-kanalitesse. Eestis liigubki juba valdav osa kirjadest e-kanalites, kuid mujal maailmas on siiski veel üllatavalt palju paberimajandust. Paberil kirjade, teatiste ja vormide maht sõltub sektorist, kus ettevõte tegutseb ja välisturgudest, mille esindajatega koostööd tehakse, kuid kindlasti on igale ettevõttele tuttav olukord, kus osad koostööpartnerid ja kontaktid soovivad endiselt saata kirju ja teateid paberkujul.
-
21.05.2020Grupipostkast koosneb mitmest postkastist, aidates nii postikulleril piirkonna inimestele kiiremini posti tuua. Kuni jaanipäevani saab grupipostkasti kogukonnale tellida tasuta.
-
20.05.2020Eesti Post võttis esimesena Eestis kasutusele lahenduse, mille abil on teenindussaalis võimalik võtta järjekorranumber mobiili. Hetkel on käimas pilootprojekt, kus mugavat QR-koodil põhinevat järjekorralahendust pakutakse Tallinnas Kristiine Keskuse ja Pallasti postkontorites.
-
04.05.2020Eesti suurim ja ainus üleriigiline otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post valis aprillikuu parimaks otsepostituseks Bauhofi „Aed ei peatu“ trükise.
-
30.04.2020Seoses trükikoja probleemidega ei jõua täna Haapsallu ja Hiiumaale Postimees, Õhtuleht, Postimees Juunior, Pärnu Postimees, Sakala, Virumaa Teataja, Äripäev, Järva Teataja ja Maa Elu. Lehed jõuavad klientidele koos järgmise postikandega laupäeval.
-
30.04.2020Alates 31. maist 2020 muutuvad universaalse postiteenuse hinnad ja tüüptingimused. Siseriikliku lihtkirja saatmisel tekib kaks erineva kandekiirusega teenust (kiri ja ekspresskiri), postipakkide saatmisel lihtsustub kaaluvahemike arvestus ning ühtlustub maksikirja ja standardpaki teenus.
-
24.04.2020Seoses tarneprobleemidega viibib Jõgevamaal väljaande Kroonika kanne. Kõik kliendid saavad perioodikaväljande oma postkasti homme.
-
22.04.2020Riigiettevõte Eesti Post alustas oma e-poes kirurgiliste kaitsemaskide müüki. Kvaliteedinõuetele vastavad maskid tarnib Eesti Post otse tellija postkasti.
Abiinfo
Kasulik info
- Asukohad ja lahtiolekuajad
- Saadetise jälgimine
- Sihtnumbri otsing
- Kontaktid
- Tule tööle!
- Sõlmi ärikliendi leping siin
- Saada tagasisidet Omniva veebilehe kohta!
Telli kuller (ärikliendile)
Eraklienditeenindus
E–R 9.00–20.00L–P ja riigipühadel 9.00–15.00
661 6616
info@omniva.ee
Vaata postiasutuste lahtiolekuaegade ja asukohtade infot SIIT
äriklienditeenindus
PAKIÄRI
- E-R 8.00 – 17.00
- 664 3444
- ariklient@omniva.ee
POSTIÄRI
- E-N 8.00 – 17.00
- R 8:00 – 15.45
- 664 3673
- kliendihaldus@omniva.ee