14.09
2020

Suve lõpu parima otseposti saatis klientidele Selver

Augustikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post reklaamlehe super- ja hüpermarketite ketilt Selver.
 
,,Selveri otsepostitus rõhutas silmnähtavalt hooajalisi pakkumisi - tervislikud ja värsked toiduained tekitasid lugejates positiivseid emotsioone ning inspireerisid toiduvaliku osas kodumaiseid ja vitamiinirohkeid valikuid langetama, “ põhjendas otsust Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. Lisaks tõi Järsk välja, et otsepostituse kujundus mõjus puhtalt ja värskena ning lasi seetõttu pakutaval kaubal särada.
 
Selveri turundusjuht Triin Kaare kommenteeris ettevõtte kliendilehtede edu järgmiselt: ,,Usume ise, et teeme lehte, mida on lugejal huvitav sirvida ja millest on meie kampaaniate õnnestumisele kasu.’’ Selveri kliendilehed on mitmekülgsed sisaldades perioodi parimad pakkumisi, uusi tooteid, oma liha- ja kalameistrite tooteid ning lisaks on mahukamates lehtedes alati ruumi ka retseptide jaoks. Triin Kaare lisas, et otseposti õnnestumisest annab märku enamasti see, kui kliendid tulevad poodi ja neil on kaasas leht, kus on soovitud tooted ära märgitud.
 
Hindamisel vaatab Eesti Posti žürii sõnumi ja lahenduse sobivust otseposti formaati ning silmatorkavat, efektset disaini.
 
Augustis kasutas otseposti kanalit 88 klienti, kes saatsid 202 erinevat otseposti materjali.

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616