E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Erakliendi korduma kippuvad küsimused

NB! Seoses ülemaailmse eriolukorraga on transpordiühenduse puudumise tõttu saadetiste edastamine osadesse riikidesse seiskunud. Loe rahvusvahelise pakiliikluse kohta lähemalt.
  • PAKK ON TEELE PANDUD, AGA EI OLE VEEL KOHALE JÕUDNUD

    1. Kõigepealt vaata, kui kaua tavaliselt paki kohale jõudmine aega võtab.
    Siis tead, kas Su pakk peaks juba kohal olema.
    Eestisisese paki kohaletoimetamise ajad
    Rahvusvahelise paki kohaletoimetamise ajad

    Loe edasi

    2. Vaata, kus Su saadetis hetkel asub.
    Selle jaoks on Sul vaja saadetise vöötkoodi, mis on antud saatjale paki vormistamisel. Kui oled paki saaja, pöördu vöötkoodi saamiseks saatja poole.
    Jälgin saadetise teekonda

    3. Kui eelnimetatud tegevused tulemust ei anna, asume Su pakki otsima.
    Täida järeleotsimise vorm.
    Tasub teada! Järeleotsimise avalduse saab esitada ainult lähteriigis ehk ainult saatja. Kui oled paki saaja, pöördu selleks saatja poole.

    Järeleotsimise avaldus
     
  • MILLISEID ESEMEID TOHIN POSTI TEEL SAATA?

    Posti teel saatmiseks keelatud või eritingimusi nõudvate esemete üldinfo leiad erinõuetega saadetiste nimekirjast.

    Rahvusvaheliste saadetiste puhul sõltuvad piirangud sihtriigist.
    Populaarsemate sihtriikide info


     
  • KUIDAS SAAN VÄLTIDA SAADETISE KAHJUSTUMIST?

    1. Pakenda oma saadetis nii, et see transportimisel viga ei saaks.
    Selleks, et vältida saadetise vigastumist, vaata nõuandeid ja soovitusi.

    Loe edasi

    2. Vajadusel vali juurde sobivad lisateenused.
    Näiteks kergesti purunevate esemete puhul soovitame juurde valida teenuse "Ettevaatlik käitlemine".
    Paki lisateenused

    3. Kontrolli paki sisu kohe pärast kättesaamist.
    Vajadusel esita pretensioon esimesel võimalusel lähimas postiasutuses. Loe täpsemalt siit.

  • MILLISES MÕÕDUS ON PAKIAUTOMAATIDE KAPID?

    Pakiautomaadiga on võimalik saata kuni 30 kg saadetisi. Valida saad kolme suuruse vahel (S, M või L). Kappide maksimaalsed mõõdud (kõrgus, laius, pikkus) on:

    S*   9 x 38 x 64 cm
    M   19 x 38 x 64 cm
    L    39 x 38 x 64 cm

    *Saadetise minimaalsed lubatud mõõtmed on 1cm (kõrgus) X 9 cm (laius) x 14 cm (pikkus).

  • KUIDAS PAKKI SAATA?

    Paki saad eelvormistada meie iseteeninduskeskkonnas minu.omniva.ee või pakiautomaadis kohapeal. Kirjuta pakile käsitsi pakikood ning saatja ja saaja telefoninumber – nii jõuab pakk turvaliselt kohale ka juhul kui kleebis paki küljest lahti tuleb.

  • KUIDAS MUUTA EELVORMISTATUD SAADETISE KAPI SUURUST PAKIAUTOMAADI JUURES?

    Kui avastad pakiautomaadi ukse avanedes, et eelvormistatud saadetis ei mahu sinna sisse, siis jäta uks lahti ning vajuta ekraanil „Muuda kapi suurust“ . Seejärel vajuta „Kinnita“, et soovid kapi suurust muuta ning sulge avatud uks. Edasi vali uue kapi suurus ning kaardimakse võimalus. Selle peale avaneb uus kapp, aseta saadetis sinna sisse ja sulge uks.

  • MIDA TEHA PAKIAUTOMAADI RIKKE KORRAL?

    Mida teha, kui pakiautomaadis ei saa kaardiga maksta?
    Jälgi peale kaardi sisestamist makseterminali ekraanil kuvatavat. Kui makset pole võimalik teostada, siis võta ühendust Omniva klienditoega helistades numbrile 661 6616.

    Loe edasi

    Mida teha, kui pakiautomaadi kapi uks ei avane?
    Esmalt veendu, et sisestatud 6-kohaline uksekood on õige. Kui kood on õige, kuid kapp ei avane, proovi kappi sõrmede abil lahti teha. Juhul, kui see ei õnnestu, võta ühendust Omniva klienditoega helistades numbrile 661 6616.

    Mida teha, kui saadetist teele pannes on avanenud kapis pakk juba sees?
    Võta ühendust Omniva klienditoega helistades numbrile 661 6616. Edasta kapis oleva paki info ja aseta enda pakk samasse kappi.

  • KUIDAS SAATA PAKKI SAAJA KULUL?

    Paki saajal tuleb saadetis eelvormistada iseteeninduskeskkonnas ja edastada saatjale kood paki teelepanemiseks.

  • MIDA TEHA, KUI OLEN PAKI EELVORMISTANUD, KUID EI SOOVI SEDA SAATA?

    Saada sooviavaldus raha tagastamise kohta koos pakikoodi ja oma kontaktandmete ning pangakonto numbriga Omniva klienditeeninduse e-mailile info@omniva.ee.

  • MIDA TEHA, KUI UKSEKOODIGA AVANENUD KAPIS ON LISAKS MINU PAKILE KA TEISE KLIENDI PAKK?

    Kui kapis on lisaks Sinu pakile ka teise kliendi pakk, siis võta enda oma välja ja jäta teise kliendi pakk kappi. Teavita juhtunust Omniva kliendituge helistades numbrile 661 6616.

  • MIDA TEHA, KUI UKSEKOODIGA AVANENUD PAKIAUTOMAADI KAPP ON TÜHI?

    Võta klienditoega ühendust helistades numbrile 661 6616, et selgitada välja paki asukoht.

  • KUIDAS PAKKI TAGASTADA?

    1. Kui soovid saabunud pakki tagasi saata
    Internetist või postimüügist ostes võib Sul tekkida vajadus kaup müüjale tagasi saata. Uuri juba ostmisel, millised on kauba tagastamise tingimused. Oluline on teada, kes maksab tagasisaatmise eest. Vaata, kuidas pakki tagastada.

    Loe edasi

    2. Kuidas paki vastuvõtmisest loobuda?
    Kui tead juba pakiteadet saades, et Sa ei soovi seda pakki vastu võtta, edasta loobumise soov meie klienditeenindusele helistades numbrile 661 6616 või saates pakist loobumise info klienditoe meilile info@omniva.ee. Seejärel saadame selle saatjale tagasi. Kui kuller helistab, võid talle kohe öelda, et ei soovi pakki vastu võtta. Sel juhul saadame selle saatjale tagasi.

  • KUIDAS MÄÄRATA MILLISEST PAKIAUTOMAADIST/
    POSTKONTORIST PAKKE KÄTTE SAADA SOOVIN?

    Määra pakkide kätte saamise eelitusi meie iseteeninduskeskkonnas minu.omniva.ee, valides ülevalt vasakust nurgast “Eelistused”. Keskkonda sisse logimiseks või konto registreerimiseks sisesta oma mobiiltelefoninumber.

  • KUIDAS SAAN PAKKI ÜMBER SUUNATA?

    Pakke on võimalik suunata ühest pakiautomaadist teise. Pakkide suunamiseks mine meie iseteeninduskeskkonda minu.omniva.ee ja vali „Suuna pakk teise pakiautomaati“, sisestades info kust kuhu millist pakki soovid suunata. Või edastades suunamise info meie klienditoele helistades numbrile 661 6616 või saates sooviavaldus info@omniva.ee. Suunamise teenustasu vastab paki saatmise hinnale.

  • KUIDAS SAAN PAKI HOIUAEGA PIKENDADA?

    Kui Sa ei saa tulla enne hoiutähtaja lõppemist pakiautomaati oma pakile järgi, palu oma usaldusväärsel lähedasel isikul Sinu eest pakile järele minna. Kui Sa või Sinu usaldusväärne lähedane isik ei tule hoiutähtaja jooksul pakile järele, tagastame selle saatjale. Paki tagastamise kulu tuleb sellisel juhul tasuda saatjal. Pakiautomaadi pakkide hoiutähtaega pole võimalik pikendada.

    Kui Sul ei ole võimalik ettenähtud tähtaja jooksul postkontori pakile järele tulla, saad osade saadetiste puhul hoiutähtaega üks kord kümne päeva kuni 2 kuu võrra pikendada. Pakkide ja rohkem kui 500 g kaaluvate kirisaadetiste postkontoris hoidmise eest tuleb Sul maksta hoiutasu. Hoiutähtaja möödudes tagastame saadetise saatjale. Pakkide suunamiseks mine meie iseteeninduskeskkonda minu.omniva.ee ja vali „Hoiutähtaja pikendamise taotlus“, sisestades info millise paki hoiuaega soovid pikendada. Või edastades pikendamise soovi meie klienditoele helistades numbrile 661 6616 või saates sooviavaldus info@omniva.ee.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616