Erakliendi korduma kippuvad küsimused

NB! Seoses ülemaailmse eriolukorraga on transpordiühenduse puudumise tõttu saadetiste edastamine osadesse riikidesse seiskunud. Loe rahvusvahelise pakiliikluse kohta lähemalt.
  • EESTI SISENE

    PAKK ON TEELE PANDUD, AGA EI OLE VEEL KOHALE JÕUDNUD

    1. Kõigepealt vaata, kui kaua tavaliselt paki kohale jõudmine aega võtab.
    Siis tead, kas Su pakk peaks juba kohal olema.
    Eestisisese paki kohaletoimetamise ajad

    Loe edasi

    2. Vaata, kus Su saadetis hetkel asub.
    Selle jaoks on Sul vaja saadetise vöötkoodi, mis on antud saatjale paki vormistamisel. Kui oled paki saaja, pöördu vöötkoodi saamiseks saatja poole.
    Jälgin saadetise teekonda

    3. Kui eelnimetatud tegevused tulemust ei anna, asume Su pakki otsima.
    Täida järeleotsimise vorm.
    Tasub teada! Järeleotsimise avalduse saab esitada ainult lähteriigis ehk ainult saatja. Kui oled paki saaja, pöördu selleks saatja poole.

    Järeleotsimise avaldus
     
  • RAHVUSVAHELINE

    PAKK ON TEELE PANDUD, AGA EI OLE VEEL KOHALE JÕUDNUD

    1. Kõigepealt vaata, kui kaua tavaliselt paki kohale jõudmine aega võtab.
    Siis tead, kas Su pakk peaks juba kohal olema.
    Rahvusvahelise paki kohaletoimetamise ajad

    Välisriigist Eestisse
    Eestisse saabuva saadetise teekonda saad siin lehel jälgida ainult siis, kui saatja riik on lisanud saadetise info rahvusvahelisse andmebaasi. Kuni saadetis pole Eestisse jõudnud, võid proovida seda otsida saatja asukohariigi postiorganisatsiooni kodulehelt.

    Välisriikide postiorganisatsioonide kodulehed

    AliExpressi saadetise jälgimisinfo kohta loe Omniva blogist

    Eestist välisriiki
    Riigist välja mineva saadetise teekonda Eestis saad jälgida igal ajal siin lehel. Rahvusvahelise saadetise liikumist saad pärast saadetise Eestist väljumist vaadata ka saadetiste rahvusvahelise jälgimise lehelt.

    Saadetise rahvusvahelise jälgimise leht

    Loe edasi

    2. Vaata, kus Su saadetis hetkel asub.
    Selle jaoks on Sul vaja saadetise vöötkoodi, mis on antud saatjale paki vormistamisel. Kui oled paki saaja, pöördu vöötkoodi saamiseks saatja poole.
    Jälgin saadetise teekonda

    3. Kui eelnimetatud tegevused tulemust ei anna, asume Su pakki otsima.
    Täida järeleotsimise vorm.
    Tasub teada! Järeleotsimise avalduse saab esitada ainult lähteriigis ehk ainult saatja. Kui oled paki saaja, pöördu selleks saatja poole.

    Järeleotsimise avaldus
     
  • MILLISEID ESEMEID TOHIN POSTI TEEL SAATA?

    Posti teel saatmiseks keelatud või eritingimusi nõudvate esemete üldinfo leiad erinõuetega saadetiste nimekirjast.

     

  • KUIDAS SAAN VÄLTIDA SAADETISE KAHJUSTUMIST?

    1. Pakenda oma saadetis nii, et see transportimisel viga ei saaks.
    Selleks, et vältida saadetise vigastumist, vaata nõuandeid ja soovitusi.

    Loe edasi

    2. Vajadusel vali juurde sobivad lisateenused.
    Näiteks kergesti purunevate esemete puhul soovitame juurde valida teenuse "Ettevaatlik käitlemine".
    Paki lisateenused

    3. Kontrolli paki sisu kohe pärast kättesaamist.
    Vajadusel esita pretensioon esimesel võimalusel lähimas postiasutuses. Loe täpsemalt siit.

  • MILLISES MÕÕDUS ON PAKIAUTOMAATIDE KAPID?

    Pakiautomaadiga on võimalik saata kuni 30 kg saadetisi. Valida saad kolme suuruse vahel (S, M või L). Kappide maksimaalsed mõõdud (kõrgus, laius, pikkus) on:

    S*   9 x 38 x 64 cm
    M   19 x 38 x 64 cm
    L    39 x 38 x 64 cm

    *Saadetise minimaalsed lubatud mõõtmed on 1cm (kõrgus) X 9 cm (laius) x 14 cm (pikkus).

  • KUIDAS PAKKI SAATA?

    Paki saad eelvormistada meie iseteeninduskeskkonnas minu.omniva.ee või pakiautomaadis kohapeal. Kirjuta pakile käsitsi pakikood ning saatja ja saaja telefoninumber – nii jõuab pakk turvaliselt kohale ka juhul kui kleebis paki küljest lahti tuleb.

  • KUIDAS MUUTA EELVORMISTATUD SAADETISE KAPI SUURUST PAKIAUTOMAADI JUURES?

    Kui avastad pakiautomaadi ukse avanedes, et eelvormistatud saadetis ei mahu sinna sisse, siis jäta uks lahti ning vajuta ekraanil „Muuda kapi suurust“ . Seejärel vajuta „Kinnita“, et soovid kapi suurust muuta ning sulge avatud uks. Edasi vali uue kapi suurus ning kaardimakse võimalus. Selle peale avaneb uus kapp, aseta saadetis sinna sisse ja sulge uks.

  • MIDA TEHA PAKIAUTOMAADI RIKKE KORRAL?

    Mida teha, kui pakiautomaadis ei saa kaardiga maksta?
    Jälgi peale kaardi sisestamist makseterminali ekraanil kuvatavat. Kui makset pole võimalik teostada, siis võta ühendust Omniva klienditoega helistades numbrile 661 6616.

    Loe edasi

    Mida teha, kui pakiautomaadi kapi uks ei avane?
    Esmalt veendu, et sisestatud 6-kohaline uksekood on õige. Kui kood on õige, kuid kapp ei avane, proovi kappi sõrmede abil lahti teha. Juhul, kui see ei õnnestu, võta ühendust Omniva klienditoega helistades numbrile 661 6616.

    Mida teha, kui saadetist teele pannes on avanenud kapis pakk juba sees?
    Võta ühendust Omniva klienditoega helistades numbrile 661 6616. Edasta kapis oleva paki info ja aseta enda pakk samasse kappi.

  • KUIDAS SAATA PAKKI SAAJA KULUL?

    Paki saajal tuleb saadetis eelvormistada iseteeninduskeskkonnas ja edastada saatjale kood paki teelepanemiseks.

  • MIDA TEHA, KUI OLEN PAKI EELVORMISTANUD, KUID EI SOOVI SEDA SAATA?

    Saada sooviavaldus raha tagastamise kohta koos pakikoodi ja oma kontaktandmete ning pangakonto numbriga Omniva klienditeeninduse e-mailile [email protected].

  • MIDA TEHA, KUI UKSEKOODIGA AVANENUD KAPIS ON LISAKS MINU PAKILE/PAKKIDELE KA TEISE KLIENDI PAKK?

    Võta saadetis kapist välja ning teavita juhtunust Omniva kliendituge helistades numbrile 661 6616.

  • MIDA TEHA, KUI UKSEKOODIGA AVANENUD PAKIAUTOMAADI KAPP ON TÜHI VÕI ON MÕNI SAADETIS PUUDU?

    Võta klienditoega ühendust helistades numbrile 661 6616, et selgitada välja paki asukoht.

  • MIDA TÄHENDAB, KUI MUL ON MITMES SMS-IS SAMA UKSEKOOD?

    Sulle on ühte kappi mitu saadetist ladustatud. Kui pakid on ühes kapis, siis näitab SMS-is sama uksekoodi.

  • MIDA TEHA, KUI VÕTSIN ÜHE SAADETISE KAPIST VÄLJA NING MÄRKASIN HILJEM, ET TEISED PAKID JÄID KAPPI?

    Kui pakk jäi kappi, saab sama uksekoodiga kappi 15 minuti jooksul korduvalt avada, kui antud kappi ei ole vahepeal uut saadetist ladustatud. Kui uksekoodi pole võimalik enam kasutada, siis võta ühendust Omniva klienditoega helistades numbrile 661 6616.

  • KUIDAS PAKKI TAGASTADA?

    1. Kui soovid saabunud pakki tagasi saata
    Internetist või postimüügist ostes võib Sul tekkida vajadus kaup müüjale tagasi saata. Uuri juba ostmisel, millised on kauba tagastamise tingimused. Oluline on teada, kes maksab tagasisaatmise eest. Vaata, kuidas pakki tagastada.

    Loe edasi

    2. Kuidas paki vastuvõtmisest loobuda?
    Kui tead juba pakiteadet saades, et Sa ei soovi seda pakki vastu võtta, edasta loobumise soov meie klienditeenindusele helistades numbrile 661 6616 või saates pakist loobumise info klienditoe meilile [email protected]. Seejärel saadame selle saatjale tagasi. Kui kuller helistab, võid talle kohe öelda, et ei soovi pakki vastu võtta. Sel juhul saadame selle saatjale tagasi.

  • KUIDAS MÄÄRATA MILLISEST PAKIAUTOMAADIST/
    POSTKONTORIST PAKKE KÄTTE SAADA SOOVIN?

    Määra pakkide kätte saamise eelistusi meie iseteeninduskeskkonnas minu.omniva.ee, valides esilehel „Ütle, kust soovid oma pakke kätte saada” ja logi keskkonda sisse. Konto registreerimiseks sisesta oma mobiiltelefoninumber. Täpsem info eelistuste kohta

  • KUIDAS SAAN PAKKI ÜMBER SUUNATA?

    Pakke on võimalik suunata ühest pakiautomaadist teise. Pakkide suunamiseks mine meie iseteeninduskeskkonda minu.omniva.ee ja vali „Suuna pakk teise pakiautomaati“, sisestades info kust kuhu millist pakki soovid suunata. Või edastades suunamise info meie klienditoele helistades numbrile 661 6616 või saates sooviavaldus [email protected]. Suunamise teenustasu vastab paki saatmise hinnale. Rohkem infot saadetiste ümbersuunamise kohta leiad siit

  • KUIDAS SAAN PAKI HOIUAEGA PIKENDADA?

    Kui Sa ei saa tulla enne hoiutähtaja lõppemist pakiautomaati oma pakile järgi, palu oma usaldusväärsel lähedasel isikul Sinu eest pakile järele minna. Kui Sa või Sinu usaldusväärne lähedane isik ei tule hoiutähtaja jooksul pakile järele, tagastame selle saatjale. Paki tagastamise kulu tuleb sellisel juhul tasuda saatjal. Pakiautomaadi pakkide hoiutähtaega pole võimalik pikendada. Rohkem infot saadetiste hoiustamise kohta leiad siit

    Kui Sul ei ole võimalik ettenähtud tähtaja jooksul postkontori pakile järele tulla, saad osade saadetiste puhul hoiutähtaega üks kord kümne päeva kuni 2 kuu võrra pikendada. Pakkide ja rohkem kui 500 g kaaluvate kirisaadetiste postkontoris hoidmise eest tuleb Sul maksta hoiutasu. Hoiutähtaja möödudes tagastame saadetise saatjale. Pakkide suunamiseks mine meie iseteeninduskeskkonda minu.omniva.ee ja vali „Hoiutähtaja pikendamise taotlus“, sisestades info millise paki hoiuaega soovid pikendada. Või edastades pikendamise soovi meie klienditoele helistades numbrile 661 6616 või saates sooviavaldus [email protected].

  • KAS KULLER HELISTAB ETTE?

    Eraisikule adresseeritud saadetiste puhul võtame saajaga eelnevalt ühendust (kui on olemas telefoninumber) ja lepime kokku saadetise kättetoimetamise aja. Etteteavitamiseks helistatakse eraisikust saajale eelnevalt ette ja lepitakse kokku kättetoimetamise ajavahemik või saadetakse kulleri tulekust etteteavitav SMS.

  • MILLAL MU PAKK KOHALE JÕUAB?

    Pakkide standardsed tarneajad on leitavad siin

  • MILLINE ON ERAKLIENDI KULLERSAADETISE MAKSIMAALNE SUURUS? KAS ERAKLIENT SAAB SAATA KA SUUREMÕÕTMELIST SAADETIST?

    Eraklient saab edastada pakke, mille mõõtmed vastavad alljärgnevatele tingimustele:

    S -   9 x 38 x 64 (min mõõtmed: pikkus 14 cm, laius 9 cm, kõrgus/paksus 1 cm)
    M - 19 x 38 x 64
    L -  39 x 38 x 64
    XL - Pikim külg kuni 150 cm, seejuures pikima külje ja paki ümbermõõdu summa ei tohi ületada 300 cm (paki ümbermõõtu mõõdetakse pikima küljega risti
    XXL - kaal maksimaalselt 100 kg, pikim külg ehk paki pikkus maksimaalselt 250 cm, seejuures pikima külje ja paki ümbermõõdu summa ei tohi ületada 400 cm;

    XL saadetisi saab üle anda kas postkontoris või otse kullerile ning need toimetatakse kohale kas postkontorisse või kulleriga vastavale aadressile.

    XXL saadetisi saab üle anda vaid kullerile ning saadetis jõuab soovitud adressaadini samuti vaid kulleriga.

  • KAS KULLER TOOB PAKI MULLE TUPPA?

    Kullerpakk (kuni 30 kg) toimetatakse saaja elu- või asukoha ukseni ilma lisatasuta, teenus sisaldub põhiteenuse hinnas:

    - kortermajas korteri ukseni;
    - eramajas maja välisukseni;
    - kui maja on aiaga ümbritsetud ning ligipääsu väravast sisse maja ukseni kullerile ei võimaldata, siis väravani.

    Suuremad pakid (üle 30kg) toimetatakse kortermaja välisukseni või eramaja väravani.

  • KUI SAADAN KULLERIGA XL VÕI XXL SUURUSES SAADETISE, SIIS PEAN TEADMA JÄRGMIST:

    1. Juhul kui saadetis võib kergesti määrduda või puruneda, siis pööran pakendamisel erilist tähelepanu, et pakend kataks toodet igast küljest ja turvaliselt. Kindlasti tutvun Omniva pakendamise reeglitega.

    2. Juhul kui saadan kasutatud toote, millel on kulumisjäljed ja/või defektid, siis teavitan sellest kullerit saadetise vastuvõtmisel (nt kummutil on täkked, pesumasin nurgast roostetab, vaip narmendab nurgast või tootel on nähtavad plekid peal). Vastutan selle eest, et saaja on juba eelnevalt teadlik toote seisukorrast (defektidest).

  • OSALEN PARCELSEA PILOOTPROJEKTIS. KUIDAS SAAN TELLIDA E-POEST SAADETISED NUTIPOSTKASTI?

    1. E-poest tellides vali tarneviisiks Omniva pakiautomaat.
    2. Pakiautomaatide nimekirjast vali „1. eelistus Omnivas“.
    3. Tellitud pakk jõuab sinu nutipostkasti, kui telefoninumber ühtib nutipostkasti teenuse osutamise lepingus oleva numbriga ning ei ületa maksimummõõte ega -kaalu. Nutipostkasti ei väljastata pakke, mis nõuavad isiku tuvastamist või mille eest tuleb tasuda paki kättesaamisel.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616