E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

NB! Seoses jätkuva ülemaailmse COVID-19 pandeemiaga on pikenenud rahvusvaheliste saadetiste tarneajad. Eriolukorra tõttu ei kehti EMSi garanteeritud ega ka teiste saadetiste eelduslikud tarneajad. Samuti võib klienditeeninduselt vastuse saamine võtta tavapärasest mõnevõrra kauem aega.

Täname kannatlikkuse ja mõistva suhtumise eest!


 
 
KAS MA NÄEN SIIN LEHEL OMA SAADETIST?
 
Eesti piires
Eesti piires Omniva poolt teele pandud saadetisi on siin lehel võimalik jälgida algusest lõpuni.  
 
Välisriigist Eestisse
Eestisse saabuva saadetise teekonda saad siin lehel jälgida ainult siis, kui saatja riik on lisanud saadetise info rahvusvahelisse andmebaasi. Kuni saadetis pole Eestisse jõudnud, võid proovida seda otsida saatja asukohariigi postiorganisatsiooni kodulehelt.    
Eestist välisriiki
Riigist välja mineva saadetise teekonda Eestis saad jälgida igal ajal siin lehel. Rahvusvahelise saadetise liikumist saad pärast saadetise Eestist väljumist vaadata ka saadetiste rahvusvahelise jälgimise lehelt.
 
Kuidas leida saadetise vöötkood?
Kui vormistad saadetise meie e-teeninduses, saad sealt ka saadetise vöötkoodi, millega saadetise teekonda jälgida.
Kui vormistad saadetise postkontoris või pakiautomaadis, saad saadetise vöötkoodi teada tšeki pealt.
Kui annad eelvormistamata saadetise üle kullerile/kirjakandjale, siis saad saadetise vöötkoodi vaadata oma äriühingu kontolt e-teeninduses.
   
 

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616