E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

 
 
 
KAS MA NÄEN SIIN LEHEL OMA SAADETIST?
 
Eesti piires
Eesti piires Omniva poolt teele pandud saadetisi on siin lehel võimalik jälgida algusest lõpuni.  
 
Välisriigist Eestisse
Eestisse saabuva saadetise teekonda saad siin lehel jälgida ainult siis, kui saatja riik on lisanud saadetise info rahvusvahelisse andmebaasi. Kuni saadetis pole Eestisse jõudnud, võid proovida seda otsida saatja asukohariigi postiorganisatsiooni kodulehelt.  
Eestist välisriiki
Riigist välja mineva saadetise teekonda Eestis saad jälgida igal ajal siin lehel. Rahvusvahelise saadetise liikumist saad pärast saadetise Eestist väljumist vaadata ka saadetiste rahvusvahelise jälgimise lehelt.
 
Kuidas leida saadetise vöötkood?
Kui vormistad saadetise meie e-teeninduses, saad sealt ka saadetise vöötkoodi, millega saadetise teekonda jälgida.
Kui vormistad saadetise postkontoris või pakiautomaadis, saad saadetise vöötkoodi teada tšeki pealt.
Kui annad eelvormistamata saadetise üle kullerile/kirjakandjale, siis saad saadetise vöötkoodi vaadata oma äriühingu kontolt e-teeninduses.
 
Saadetise teekonna jälgimine nutiseadmega
Saadetise teekonda saad mugavalt jälgida ka oma nutitelefonis või tahvelarvutis. Selleks laadi alla Omniva mobiilirakendus Androidile või iOS-ile.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616