Ärikliendi korduma kippuvad küsimused
-
PAKK ON TEELE PANDUD, AGA EI OLE VEEL KOHALE JÕUDNUD
1. Kõigepealt veendu, kas saadetis peaks juba kohal olema või on alles teel.
Eestisisese paki kohaletoimetamise ajad
Rahvusvahelise paki kohaletoimetamise ajad2. Jälgi, kus maal saadetis on.
Selle jaoks on Sul vaja saadetise vöötkoodi, mis on paki saatjale vormistamisel antud. Kui oled paki saaja, pöördu vöötkoodi saamiseks saatja poole.
Jälgi saadetise teekonda3. Kui eelpoolsed tegevused tulemust ei anna, asume Su pakki otsima.
Täida järeleotsimise vorm.
Tasub teada! Järeleotsimise avalduse saab esitada ainult lähteriigis ehk ainult saatja. Kui oled paki saaja, pöördu selleks saatja poole.
Järeleotsimise avaldus -
MILLISEID ESEMEID TOHIN POSTI TEEL SAATA?
1. Posti teel eritingimustega ja keelatud esemete üldinfo leiad
erinõuetega saadetiste nimekirjast.2. Detailse info sihtriigi nõuete kohta leiad
rahvusvaheliste saadetiste lühiteatmikust. -
KUIDAS SAAN VÄLTIDA SAADETISE KAHJUSTUMIST?
1. Pakenda oma saadetis nii, et see transportimisel viga ei saaks.
Selleks, et vältida saadetise vigastumist, vaata nõuandeid ja soovitusi.2. Vajadusel telli juurde sobivad lisateenused.
Näiteks kergesti purunevate esemete puhul soovitame juurde valida teenuse "Ettevaatlik käitlemine"
Paki lisateenused -
KUIDAS PAKKI TAGASTADA?
1. Kui soovid saabunud pakki tagasi saata
Internetist või postimüügist ostes võib Sul tekkida vajadus kaup müüjale tagasi saata. Uuri juba ostmisel, millised on kauba tagastamise tingimused. Oluline on teada, kes maksab tagasisaatmise eest. Vaata, kuidas pakki tagastada.2. Kuidas paki vastuvõtmisest loobuda?
Kui tead juba pakiteadet saades, et Sa ei soovi seda pakki vastu võtta, siis ära mine pakile järele. Pärast hoiuaega saadame selle saatjale tagasi. Kui kuller helistab, võid talle kohe öelda, et ei soovi pakki vastu võtta. Sel juhul saadame selle saatjale tagasi. -
MILLISES MÕÕDUS ON PAKIAUTOMAATIDE KAPID?
Pakiautomaadiga on võimalik saata kuni 30 kg saadetisi. Valida saad kolme suuruse vahel (S, M või L). Kappide maksimaalsed mõõdud (kõrgus, laius, pikkus) on:
S* 9 x 38 x 64 cm
M 19 x 38 x 64 cm
L 39 x 38 x 64 cm
*Saadetise minimaalsed lubatud mõõtmed on 9 cm (laius) x 14 cm (pikkus). -
Mul on ühele saajale pakihoiu funktsiooniga ladustamiseks rohkem kui üks saadetis, kas võin need ühte kappi ladustada?
Ei, korraga tohib „Pakihoid ärikliendile“ nupu alt ladustada ainult ühe saadetise.
-
Kas saaja saab pakihoiu saadetise SMS-i kohe peale saadetise ladustamist?
SMS saadetakse viis minutit peale saadetise ladustamist. Saadetistele, mis ladustatakse vahemikus 23:59-07:00 läheb SMS peale 07:00.
-
Kuidas toimub pakihoiu saadetise hinnastamine?
Saadetise hinnastamine toimub kapi suuruse valiku järgi. Kui kliendil on S-mõõtmetega saadetis, kuid ta valib M-kapi, siis toimub hinnastamine M-kapi järgi. Saadetise hinda pakiautomaadi ekraanil ei kuvata.
-
Skaneerisin saadetise kogemata „Vormistasin paki iseteeninduses“ nupu alt, kas saan selle „Pakihoid ärikliendile“ funktsiooni alt ladustada?
Saadetise triipkoodi saab uuesti skaneerida „Pakihoid ärikliendile“ nupu alt ning eraldi kappi ladustada.
-
Ladustasin pakihoiu funktsiooniga saadetised kokku teiste saadetistega, kuidas need pakid nüüd liiguvad?
Kui saadetised ladustati teiste saadetistega kokku, siis liiguvad need läbi sorteerimiskeskuse ja ladustatakse kulleri poolt tagasi pakiautomaati.
-
Kui pikk on pakihoiu funktsiooniga saadetise hoiuaeg?
Saadetise hoiuaeg on 7 kalendripäeva. Kui kuller ladustab konsolideeritud väljastusega saadetisi kappi juurde, siis pikeneb hoiuaeg viimasena ladustatud paki järgi.
-
Kas pakihoiu funktsioon on võimalik ainult eelvormistatud saadetisel või saan seda kasutada ka pakiautomaadis saadetise vormistamisel?
Pakihoiu funktsioon kehtib nii eelvormistatud kui ka pakiautomaadi juures vormistatud saadetistele. NB! Pakiautomaadi juures saab saadetisi vormistada ainult erakliendina.