E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Tolliteenused ja tolliinfo saadetise saamisel


Tollideklaratsiooni täitmisega peab arvestama siis, kui saate paki Euroopa Liidu välistest ehk kolmandatest riikidest. Seda tuleb teha nii e-poest tellitud kauba puhul kui ka näiteks teiselt eraisikult saadud kingitustega. Kui soovite, aitame Teil tollile vajaliku deklaratsiooni ära esitada. Ise saate kaupa deklareerida Maksu- ja tolliameti kodulehel.


MAKSUD JA TASUD

 
Kui tellite kaupu väljastpoolt Euroopa Liidu riike, tuleb arvestada impordimaksudega ning tollivormistuskuludega.
Kui Teile saabuva saadetise väärtus on alla 22 eurot, siis saate saadetise maksuvabalt kätte (kehtib kuni 01.07.2021)
Kui saadetise väärtus on 22-150 eurot, kuulub saadetis deklareerimisele ja maksustatakse käibemaksuga (20%). Maksustamise aluseks on tolliväärtus (kauba hind+ saatmiskulud). Kui saadetise väärtus on üle 150 euro, kuulub saadetis deklareerimisele ja maksustatakse impordimaksudega (tollimaks, käibemaks, aktsiisikaupadel aktsiis). Maksustamise aluseks on samuti tolliväärtus.

Deklareerimist vajavate saadetiste kohta loe lähemalt Maksu- ja Tolliameti kodulehelt.


TEGEVUSED SAADETISTE DEKLAREERIMISEKS JA TOLLIMAKSU TASUMISEKS

 
  Deklareerib Omniva Deklareerite ise
Deklareerimise hind alates 10€
Omniva tolliteenuste hinnakiri asub siin.
Tasuta
Tollimaksude tasumine Toimub saadetise kättesaamisel postiasutuses (impordimaksud ja deklareerimise teenustasu) või pangaülekandega pakiautomaadist väljastuse korral. Toimub deklareerimise käigus otse Maksu-ja Tolliametile
Soovi avaldamine Edastage tolliagentuur@omniva.ee vabas vormis teade, et soovite Omniva poolset deklareerimist. Omnivat ise deklareerimisest teavitama ei pea. Saadetist saate iseseisvalt deklareerida Maksuameti kodulehel.
1. samm Saadame Teile volituse põhja, mille palume täita ja meile tagasi saata.
NB! Volitusele lisage kauba väärtust tõendav dokument (arve, interneti teel tehtud tellimuse kinnitus)
Omniva tolliterminalis asuva saadetise deklareerimise alustamiseks piisab Omniva poolt edastatud saadetise saabumise teavitusest (SMS või paberkandjal) või kui Omniva kodulehel saadetise jälgimise alt on näha saadetise asukohaks „Omniva tolliterminal“. Lisaks peab teil endal olemas olema kauba väärtust tõendav dokument (arve, maksekorraldus, tellimuse vms).
2. samm Vormistame tollideklaratsiooni 3 tööpäeva jooksul (ekspressteenuse korral 1 tööpäeva jooksul). Kui Maksu- ja Tolliametis on deklareerimise protsess lõppenud (saadetis on saanud staatuse „Kaup vabastatud“) siis jõuab vajalik info samal päeval automaatselt ka Omnivasse.
Teie Omnivat kauba vabastamisest eraldi teavitama ei pea.
3. samm Kui saadetise kättesaamise kohaks on valitud pakiautomaat, siis edastame Teile tasumisele kuuluva summa e-kirja teel. Saadetis liigub väljastamisele peale maksekorralduse esitamist. Veendu, et kauba asukoht deklaratsioonil on Omniva ja lisatud konkreetne meie poolt teavituses edastatud paki number. Deklaratsiooni vormistamisel peab deklaratsiooni kauba saaja lahtris alati kajastuma see isik, kelle nimele postisaadetis saabus.
4. samm Edastame tollideklaratsiooni koos saadetisega Teie asukohajärgsesse postiasutusse või pakiautomaati. Edastame saadetise Teie asukohajärgsesse postiasutusse või pakiautomaati kuni 2 tööpäeva jooksul.
5 samm Omniva saadab Teile teavituse (SMS või kirjalik teade postkasti) saadetise saabumisest postkontorisse või pakiautomaati.
Täiendav info Saadetise liikumist saab jälgida Omniva kodulehelt. Tollideklaratsiooni täitmisel saate abi küsida Maksu-ja Tolliametist, telefoni nr. 8 800 814 või kodulehelt www.emta.ee Saadetise liikumist saab jälgida Omniva kodulehelt.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616