E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Omniva e-teenindust on võimalik kasutada nii era- kui ka ärikliendina

 

Erakliendina saad e-teeninduses:
 
Ärikliendina saad e-teeninduses:
   

E-teeninduse korduma kippuvad küsimused


Kuidas saan siseneda e-teenindusse?
Kui sisened e-teenindusse esimest korda, siis logi palun sisse ID-kaardi, Mobiil-ID või pangalingi abil.
Pärast seda saad luua oma kasutaja ja hakata kasutama erakliendile mõeldud pakkide või kirjade saatmise rakendust.

Kuidas saan e-teenindust kasutada ärikliendina?
Kui oled äriklient, siis saad lepingu sõlmida ainult ettevõtte juhatuse liikmena, kes on äriregistrisse kantud. Juhatuse liikmele antakse e-teeninduses kohe ettevõtte peaadministraatori õigused. See tähendab, et Sul on võimalik ettevõtte profiilis saki "Kasutajate õigused" all lisada ettevõttele esindajaid. Lisaks on Sul võimalik lisada peaadministraatoriks ka keegi teine.

Kuidas saan siseneda e-teenindusse kasutajatunnuse ja salasõnaga?
Kasutajatunnuse ja salasõnaga saad sisse logida pärast seda, kui oled esimest korda sisenenud ID-kaardi, Mobiil-ID või pangalingi abil. Saad oma profiili all sakis "Kasutajatunnus ja salasõna" omale lisada kasutajatunnuse ja salasõna.

Kuidas saan kohe pärast sisselogimist hakata saadetisi vormistama, kirju saatma või arveid haldama?
Määra oma kasutajaprofiilis eelistused siin.

Kuidas tean, milliste ettevõtete esindusõigused on mul e-teeninduses?
Oma esindusõigusi saad vaadata oma profiilis, sakis "Minu esindatavad".

Millised asutused või äriühingud saavad kohe e-teeninduses lepingu sõlmida?
Kui Sul on olemas ID-kaart või Mobiil-ID ning esindad osaühingut või aktsiaseltsi, saad kohe e-teeninduses lepingu sõlmida.
Kui soovid lepingu sõlmida mittetulundusühingu, sihtasutuse, usaldus- või täisühingu või mõne avaliku sektori asutuse nimel, pöördu palun meie klienditeeninduse poole e-posti aadressil info@omniva.ee.

Sõlmin ärikliendi lepingut, aga ettevõtte otsingukasti ei tule ettevõtte nime.
Ärikliendi lepingu sõlmimisel tuleb ettevõtte nimi sisestada sellisel kujul nagu see on äriregistris. Kui nimi algab tähisega AS, siis tuleb esmalt sisestada AS. Kui nimi lõppeb tähisega AS, siis tuleb see lisada nime lõppu.

Kuidas ma tean, kes saavad minu ettevõtet e-teeninduses esindada?
Vaata ettevõtte profiilis sakki "Kasutajate õigused".

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616