E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Automaatne andmevahetus Omnivaga

Automaatse andmevahetuse võimalused
  • Pakiautomaatide ja postkontorite nimekirja päring
  • Saadetiste eelinfo edastamine meie e-teenindusse
  • Saadetiste pakikaartide päring
  • Saadetiste asukoha ja staatuse päring
 
Kuidas automaatne andmevahetus toimib?
Automaatse andmevahetusega on Sul võimalik edastada registreeritud pakkide ja kirjade andmeid nii, et need saabuvad serverisse automaatselt või need jõuavad ärikliendi Pakkide vormistamise rakendusse, kus tuleb need edastada. Liidesega ei ole võimalik saata andmeid lihtsaadetiste kohta.
Automaatse andmevahetuse kasutamiseks tuleb toimida järgnevalt:
  • Et saaksid liidese lahendust kasutada, sõlmi meiega leping. Pärast lepingu sõlmimist määrame Sulle kliendihalduri. Tema kontaktandmeid näed e-teeninduses ettevõtte seaded alt.
  • Seejärel teavitada oma kliendihaldurit soovist luua liidese konto ja anna talle info, milliseid teenuseid- ja lisateenuseid soovite kasutama hakata. (Paki ja kirja teenusekoodid)
  • Pärast seda saadab Sinu kliendihaldur Sulle liidese konto kasutajanime ja parooli, ning lisaks teenusekoodid, mida pead liideses kasutama.
  • Kui Sul tekib liidese arendamise käigus küsimusi, siis saada e-kiri, mis sisaldab liidese kasutajatunnust e-postile xmlws@omniva.ee.
 
Automaatse andmevahetuse imporditüübid
PreSendMsgRequest (presend)
Andmed edastatakse kliendi süsteemist Omniva ärikliendi e-teenindusse, Pakkide vormistamise rakendusse, menüüpunkti "Edastamata saadetised" alla.
Selleks, et andmed oleksid edastatud ja pakke saaks üle anda, tuleb saadetiste andmed kinnitada. Pakkide vormistamise rakenduses saab trükkida aadresskaarti ja saatelehte.
Edastatud saadetised on nähtavad menüüpunkti "Tellimuste nimekiri" all. Edastamata saadetistele ei ole võimalik genereerida pakikaarti enne saadetiste kinnitamist.

BusinessToClientMsgRequest (b2c)
Andmed edastatakse ja kinnitatakse automaatselt. Andmete saatmisel on oluline, et need oleksid korrektsed, kuna korrigeerimist ja parandusi ei ole enam võimalik teha. Kui saadetise andmetes on viga, tuleb sama saadetise andmed uuesti saata.
Edastatud saadetised on nähtavad menüüpunkti "Saadetiste nimekiri" all.
Pakkide vormistamise rakenduses ei saa trükkida ja koostada saatelehte.

ClientToClientMsgRequest (c2c)
See teenusetüüp sobib kõige paremini kliendile, kelle keskkonnas toimuvad eraisikutevahelised ostu- ja müügitehingud, näiteks oksjonikeskkonnad.
 
Saadetiste vöötkoodid
Saadetise vöötkoodi on võimalik saada erinevate viisidega.

Vöötkood päringu vastusena meie serverist
Sel juhul saadetakse läbi liidese päring (ühe või mitme saadetisega) meie serverisse ja server genereerib vöötkoodi igale saadetisele ning saadab pärijale tagasi. Ühes päringus võib olla kuni 500 saadetist.

Vöötkoodivahemik
Sel juhul anname kliendile vöötkoodivahemiku, mille puhul saab klient juba saadetiste andmeid meie serverisse saates öelda, millisel saadetisel milline vöötkood on.
 
Aadresskaardid
Aadresskaarti on võimalik saada läbi päringu meie serverist. Klient võib luua endale ka ise sobiva aadresskaardi.
Server väljastab aadresskaardi kas PDF-manusena e-posti või Base64-formaadis.
Selle formaadi puhul on vajalik, et kliendi süsteemis oleks Base64 decode'i lahendus, millega teisendatakse Base64-kood kliendi süsteemis PDF-failiks.

Aadresskaardi päring serverist
Aadresskaardi koostamine iseseisvalt
Kui soovid, võid aadresskaardi ise koostada. Aadresskaardil koostamisel arvesta allolevate nõuetega.  
Andmete edastamine läbi e-poe platvormi
E-Abi on loonud enamikule e-poe platvormidele valmislahendused kauba saatmiseks pakiautomaati. Kui Sinu e-pood kasutab mõnda neist platvormidest, sõlmi meiega lihtsalt ärikliendi leping.
   
  • Joomla Virtuemart
  • OpenCart
  • Prestashop
  • Woocommerce
  • Wordpress
  • VirtueMart2
  • Magento
  • Pipfrog


Magento moodulile oleme lisavõimalusena loonud postkontorite rippmenüü valiku ja andmete edastamise võimaluse meie e-teenindusse.
Pipfrogi moodulile oleme lisavõimalusena loonud rippmenüü ja tarneviisi valiku ostukorvis ja andmete edastamise meie e-teenindusse. Andmete edastamiseks e-teenindusse pöördu oma kliendihalduri poole.
 
Omniva Widget
Mis on Omniva Widget?
Omniva Widget on lahendus, mille e-pood saab paigaldada oma tarnevalikute juurde. Widgeti kaudu kuvatakse e-poodi tarneviise (postkontoreid ja pakiautomaate) nii, et e-poe klient saab valida, millisesse kanalisse ta saadetist soovib. E-pood saab kuvada postiasutuste asukohti terves Baltikumis.
Kuidas saan API Widgeti oma e-poodi paigaldada?
Widgeti paigaldamiseks küsi abi oma e-poe arendajalt.

Milliseid postiasutuste andmeid kuvatakse Widgetis?
Widget kuvab postkontorite ja pakiautomaatide asukohti ja aadresse, lahtiolekuaegu ning lisainfot.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616