Automaatne andmevahetus Omnivaga

Automaatse andmevahetuse võimalused
  • Saadetiste eelinfo edastamine
  • Saadetiste pakikaartide päring
  • Saadetiste asukoha ja staatuse päring
  • Kullertellimuse edastamine ja tühistamine
  • Pakiautomaatide ja postkontorite nimekirja päring
 
Kuidas automaatne andmevahetus toimib?
Automaatse andmevahetusega on Sul võimalik edastada registreeritud pakkide andmeid nii, et need saabuvad Omniva serverisse automaatselt. 
Automaatse andmevahetuse kasutamiseks tuleb toimida järgnevalt:
  • Et saaksid liidese lahendust kasutada, sõlmi meiega leping. Pärast lepingu sõlmimist määrame Sulle kliendihalduri. Tema kontaktandmeid näed e-teeninduses ettevõtte seaded alt.
  • Seejärel teavitada oma kliendihaldurit soovist luua liidese konto ja anna talle info, milliseid teenuseid- ja lisateenuseid soovite kasutama hakata. (Teenusekoodid)
  • Pärast seda saadab Sinu kliendihaldur Sulle liidese konto kasutajanime ja parooli, ning lisaks teenusekoodid, mida pead liideses kasutama.
 
Automaatse andmevahetuse imporditüübid
Business To Client (b2c)
Andmed edastatakse ja kinnitatakse automaatselt. Andmete saatmisel on oluline, et need oleksid korrektsed, kuna korrigeerimist ja parandusi ei ole enam võimalik teha. Kui saadetise andmetes on viga, tuleb sama saadetise andmed uuesti saata. Edastatud saadetised on nähtavad ärikliendi e-teeninduses, menüüpunkti "Saadetiste nimekiri" all.


Client To Client (c2c)
See teenusetüüp sobib kõige paremini kliendile, kelle keskkonnas toimuvad eraisikutevahelised ostu- ja müügitehingud, näiteks oksjonikeskkonnad.

 
Aadresskaardid
Aadresskaarti on võimalik saada läbi päringu meie serverist. Klient võib luua endale ka ise sobiva aadresskaardi.
Server väljastab aadresskaardi kas PDF-manusena e-posti või Base64-formaadis.
Selle formaadi puhul on vajalik, et kliendi süsteemis oleks Base64 decode'i lahendus, millega teisendatakse Base64-kood kliendi süsteemis PDF-failiks.

Aadresskaardi päring serverist
 
Aadresskaardi koostamine iseseisvalt

Kui soovid, võid aadresskaardi ise koostada. Aadresskaardil koostamisel arvesta allolevate nõuetega:
 
  • Saatja/saaja korrektsed ning täielikud aadress- ja kontaktandmed
  • Teenuse ja lisateenuse nimetus
  • Pakiautomaadi teenuse puhul pakiautomaadi nimi ja sihtnumber
  • Jälgi vöötkoodi paigutamise ja turvaalade juhendit.
  • Aadresskaardil peab olema Omniva sümboolika
 
Andmete edastamine läbi e-poe platvormi
Omniva on loonud enamikule e-poe platvormidele valmislahendused kauba saatmiseks pakiautomaati. Kui Sinu e-pood kasutab mõnda neist platvormidest, sõlmi meiega lihtsalt ärikliendi leping.
     

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616