E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Lahendused e-kaupmehele

 


Omniva lahendused e-kaupmehele


Sina saad tegeleda oma põhitegevusega ja meie toome kogu maailma võimalused Sinuni. Liigutame kaupu ja infot täpselt nii nagu vaja.
 
Miks valida Omniva oma koostööpartneriks?
 
  1. Viime Sinu e-poest tellitud pakid just sinna, kuhu Sinu kliendid soovivad – pakiautomaati, kulleriga koju või postiasutusse.
  2. Tänu kiirele pakiautomaadi- ja kullerteenusele oled alati oma klientidele olemas. Näiteks riigi-sisesed saadetised jõuvad pakiautomaati juba järgmiseks päevaks.
  3. Suurim pakiautomaatide võrgustik Baltikumis, mis on avatud 24/7.
  4. Meid usaldavad rahvusvahelised suurtegijad nagu AboutYou ja ASOS
 
MUGAV AUTOMAATSE ANDMEVAHETUSEGA TARNEMOODUL SINU E-POELE

Meie abiga saad kauba kiiresti ja mugavalt oma klientideni toimetada. Viime e-poest tellitud kauba Sinu kliendi jaoks lähimasse pakiautomaati või koduukseni nii Eestis, Lätis kui ka Leedus.

Kui Sinu e-pood on loodud Shopify või WooCommerce platvormile, siis saad Omniva tarnemooduli abil oma e-poe avada soovi korral kasvõi kõigil kolmel Baltikumi turul. Kasutades Omniva uut tarkvaramoodulit on Sinu jaoks kättesaadavad järgmised võimalused ja lahendused.
 
 
  • Baltikumi suurim pakiautomaatide võrgustik – saadetised jõuavad Eesti, Läti ja Leedu klientideni mugavalt ja kiiresti.
  • Võimalus pakkuda oma klientidele kullertarnet Eestis, Lätis ja Leedus.
  • E-poe klientidele kuvatakse alati ajakohane pakiautomaatide nimekiri ostukorvis, mis uueneb automaatselt.
  • Automaatne aadresskaartide genereerimine e-poe keskkonnas.
  • Võimalus teha saatelehe väljavõte e-poe administratiiv keskkonnast.
 
  • PrestaShopi moodul lae alla siit

    PrestaShopi mooduli juhendid leiad siit ja siit

  • Magento moodul lae alla siit

    Magento mooduli juhendid leiad siit ja siit

  • OpenCarti moodul lae alla siit

    OpenCarti mooduli installeerimise juhendi leiad siit

  • Shopify moodul lae alla siit

    Shopify mooduli installeerimise juhendi leiad siit

  • Woocommerce moodul lae alla siit

    Woocommerce mooduli installeerimise juhendi leiad siit


 

Pärast mooduli installeerimist tuleb teenuste kasutama hakkamiseks sõlmida Omniva ärikliendi leping. Kui oled juba lepinguline klient, siis võta meiega ühendust, et saaksime anda Sulle teenuse kasutamiseks vajaliku kasutajanime ja parooli. Küsimuste korral pöördu meie poole aadessil ariklient@omniva.ee või helista numbril 664 3444.
 
ALTERNATIIVSED OMNIVA TARNELIIDESTUSED
E-POODIDELE

Kui ülaltoodud lahendus e-poele ei sobi, siis pakume ka widget võimalust. Selle abil kuvatakse pakiautomaatide ja postkontorite rippmenüü, millest e-poe klient saab endale valida sobivaima paki kättesaamise koha.
Tänu widgetile on e-poe jaoks kättesaadavad järgmised võimalused ja lahendused.
 
  • Rippmenüü valikus on kõik Omniva Baltikumi pakiautomaadid ja Eesti postiasutused.
  • Lisaks postkontorite nimekirjale on rippmenüüs näha ka postkontorite lahtiolekuajad.
  • Widgetis saab kombineerida endale sobiva lahenduse, näiteks lisada ainult pakiautomaadid või postiasutused või mõlemad tarneviisid koos.
Widgeti paigaldamiseks küsi abi oma e-poe arendajalt. Widgeti paigaldamise juhendi leiad siit  

MAKSEKESKUSE PANGALINGID JA OMNIVA SAADETISTE REGISTREERIMINE ÜHES MOODULIS

Maksekeskus.ee pakub enamlevinud e-poe platvormidele moodulit, kus lisaks maksevõimalustele on võimalik edastada saadetiste registreerimise andmeid Omniva logistikasüsteemi. Lisaks saab moodulis seadistada e-poes kuvamiseks pakiautomaatide nimekirja ja trükkida aadresskaarte.
 
Valmislahendused

Kui Sinu e-pood kasutab mõnda allpool mainitud platvormidest, siis leiad nende rakenduse siit:
   
  • Joomla Virtuemart
  • OpenCart
  • Prestashop
  • VirtueMart2
  • Magento
  • Pipfrog
 
Liidestamise erilahendused

Kui Sinu e-pood kasutab mõnd muud platvormi, vajad Sa kauba pakiautomaati tellimise võimaluse lisamiseks tarkvaraarendust. Oma e-poe saad meie teenusega liidestada kasutades XML/SOAP veebiteenust, mis võimaldab XML-formaadis andmevahetust.
   
Pärast liidestamist saad kasutada järgmisi lahendusi
 
  • Pakiautomaatide ja postkontorite nimekirja päring
  • Saadetiste eelinfo edastamine meie e-teenindusse
  • Saadetiste pakikaartide päring
  • Saadetiste asukoha ja staatuste päring
 
PRESEND

Presend tähendab, et saadetise toimetamiseks pakiautomaati pead ise e-teeninduses saadetise kinnitama. Imporditud saadetised ilmuvad menüüpunkti "Edastamata saadetised" alla. Seal tuleb saadetis kinnitada, vajadusel saad saadetise andmeid muuta. Peale saadetise kinnitamist saad välja printida pakikaardi ja saatelehe.
 
LÕPLIK TELLIMUS

Lõplik tellimus tähendab, et kõik toimub automaatselt – saadetise andmete raport, pakikaartide päring ja staatuse tagastamine.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616