Courier loading parcels
Abikeskus
Kuidas saata rahvusvahelisi saadetisi?

Kõiki rahvusvahelisi saadetisi saab vormistada e-teeninduses. Pakke on võimalik saata peaaegu kõigisse riikidesse üle maailma.

  • Rahvusvahelisi pakke saab saata meie pakiautomaatidest, kulleriga, postkontorist või postipunktist ja personaalse postiteenuse kaudu.
  • Rahvusvahelisi kirju saab saata postkontorist või panna teele kirjakasti kaudu.

Ärikliendid saavad pakkide või kirjade üleandmiseks tellida ka kulleri või kasutada kahepoolse postivahetuse teenust.

Kuidas keelduda reklaamsaadetistest?

Adresseeritud reklaamsaadetisest (kataloogid, reklaamid jne) keeldumiseks võta ühendust reklaamsaadetise saatjaga.

Kui oled postkasti omanik ja soovid keelduda aadressita reklaamsaadetistest (kataloogid, reklaamid jne), järgi järgmisi samme:

  • Täida kodulehel reklaamitellimuse vorm või pöördu vormi edastamiseks lähimasse postkontorisse.
  • Reklaamist loobumise kleebis saadetakse 10 päeva jooksul posti teel. Kinnita see oma postkasti külge, et see oleks selgelt nähtav.

Ainult postkasti omanik võib aadressita reklaamsaadetisest keelduda, seega ei saa sugulased, korteri- ega majaomanikud sellest postkasti omaniku nimel keelduda.

Kui soovid taas saada aadressita reklaamsaadetisi, eemalda oma postkastilt kleebis „Reklaami mitte panna“ ja võta ühendust meie klienditoega.

Reklaamsaadetistest ajutine keeldumine ei ole võimalik.  Pead järgima reklaamist loobumiseks tehtavaid samme ja kui soovid reklaame jälle saada, siis kleebise eemaldama ning meid teavitama.

Võta ühendust meie klienditoega, kui:

  • soovid oma postkastile panna kleebise „Reklaami mitte panna“
  • sa ei ole saanud meilt tellitud kleebist „Reklaami mitte panna“
  • soovid tellida uue kleebise „Reklaami mitte panna“, sest  kleebis on eemaldatud või kahjustatud
  • oled saanud kleebise „Reklaami mitte panna“, kuid ei ole täitnud reklaamist loobumise avalduse vormi
  • oled pannud oma postkastile kleebise „Reklaami mitte panna“, kuid saad siiski adressaadita reklaamsaadetisi.

Paki või kirja ümbersuunamine

Siseriiklikke pakke on võimalik tasuta ümber suunata enne meie sorteerimiskeskusesse jõudmist. Seda saab teha ainult paki saaja talle e-kirjaga saadetud lingi kaudu või logides sisse e-teenindusse.
Paki ümbersuunamiseks kullerkanalisse rakendub tasu vastavalt Pakiteenuste hinnakirjale.

Kui pakk on läbinud sorteerimise, siis ei saa e-teeninduses enam pakki ümber suunata. Selleks tuleb täita taotlus või võtta ühendust meie klienditoega. Peale sorteerimist on ümbersuunamine tasuline, vastavalt Pakiteenuste hinnakirjale.

Ühekordne saadetise ümbersuunamine ühest postiasutusest teise on tasuta.

Soovitame määrata e-teeninduses eelistatud kättesaamiskohad. 

Kirja ümbersuunamiseks:
Võta ühendust meie klienditoega, et suunata kiri tasuta teise postkontorisse. 

Vajadusel saad postiasutusse saabunud paki või  kirja või tellida omale koju või kontorisse. Vaata täpsemalt: personaalne postiteenus.

Ei leidnud, mida otsisid?

Courier loading parcels

Populaarsemad juhendid

Kuidas saata pakki pakiautomaadi kaudu?

Kuidas pakendada ja märgistada saadetisi?

Kuidas jälgida saadetise teekonda?

Pakiautomaat ei printinud aadresskaarti.

Kas sul on veel küsimusi?

Kui sul on endiselt vastuseta küsimusi või vajad lisateavet, siis meie pühendunud meeskond aitab sind rõõmuga.

Vali asukoht

Vali keel