E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Paki tagasisaatmine

Internetist või postimüügist ostes võib Sul tekkida vajadus kaup müüjale tagasi saata. Uuri juba ostmisel, millised on kauba tagastamise tingimused. Oluline on teada, kes maksab tagasisaatmise eest.
KUIDAS TAGASTADA EESTIST OSTETUD KAUP?

Mitmele Eestis tegutsevale postimüügifirmale ja Eesti internetipoele saad paki tagastada tasuta. Kui müüja tasuta tagastamise võimalust ei paku, tuleb paki saatekulu tagastamisel ise tasuda.

KUIDAS TAGASTADA TAGASTUSKOODIGA PAKK?
  • Paki saabumise SMS-is või e-kirjas on ka tagastuskood. Sellega saad paki tasuta tagastada pakiautomaati või postkontorisse. Paki saad nii pakiautomaati kui postkontorisse tagastada sõltumata sellest, kas said selle kätte pakiautomaadist, postkontorist või kulleri käest.
  • Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. Kui tagastad saadetise pakiautomaati, väljastab pakiautomaat uue aadresskaardi. Kleebi see pakile.
KUIDAS TAGASTADA TAGASTUSKOODITA PAKK?
  • Kui Sa ei saa pakiteatega tagastuskoodi, aga kauba müüja on lubanud tasuta tagastamist, saad paki tagastada ainult postkontoris. Sellisel juhul peab paki peal kindlasti olema esialgne aadresskaart.
  • Pakile ei ole vaja uut aadresskaarti kleepida. Kui pakend on purunenud, saad esialgse aadresskaardi katkise pakendi pealt ära lõigata ja kleepida uuele pakendile.
KUIDAS TAGASTADA VÄLISMAALT OSTETUD KAUP?

Paki tagastamisel välismaisele müüjale tuleb paki saatekulu tavaliselt ise tasuda. Selle kulu hüvitamise tingimused on erinevates e-poodides väga erinevad. Amazon näiteks eeldab kauba tagastamist ökonoomsel viisil ning kompenseerib tagastamiskulu juhul, kui kaup on tagastatud nende eksimuse tõttu. Uue võimalusena on tasuta tagastamise võimalus mõnel Suurbritannia, Hollandi, Austria ja Saksamaa e-poel.
Kuidas tagastav pakk pakendada ning adresseerida, uuri kauba müüja käest.

KUIDAS TAGASTADA VÄLJASTPOOLT EUROOPA LIITU TULNUD PAKK?
  • Kui kaup on tulnud väljastpoolt Euroopa Liitu, saad pärast paki tagastamist küsida tagasi kättesaamisel makstud käibe- ja tollimaksu. Esita deklaratsiooni annulleerimise taotlus digitaalselt allkirjastatuna e-posti aadressile emta@emta.ee või paberkandjal lähimasse tolliasutusse.
  • Paki tagastamisel tuleb teha läbi samasugused tolliformaalsused nagu tavaliselt välismaale paki saatmisel.
KUIDAS PAKI VASTUVÕTMISEST LOOBUDA?

Kui tead juba pakiteadet saades, et ei soovi seda pakki vastu võtta, siis ära mine pakile järele. Pärast hoiuaega saadame selle saatjale tagasi. Kui helistab kuller, võid talle kohe öelda, et ei soovi pakki vastu võtta. Sel juhul saadame selle kohe saatjale tagasi.

KUIDAS TAGASTADA PAKK PAKIAUTOMAATI?
  • Mine lähima pakiautomaadi juurde
  • Vali ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Tagasta pakk“
  • Sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tagastuskood
  • Kleebi väljatrükitud aadresskaart pakile. Aadresskaardi leiad makseterminali all olevast sahtlist
  • Pane pakk avanenud kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine, vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“
  • Soovi korral prindi välja kviitung
  • Kui pakil on triipkood, piisab pärast paki tagastamise valikut triipkoodi skaneerimisest. Tasub teada! Paki numbri saad sisestada ka käsitsi.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616