E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Paki tagasisaatmine

Internetist või postimüügist ostes võib Sul tekkida vajadus kaup müüjale tagasi saata. Uuri juba ostmisel, millised on kauba tagastamise tingimused. Oluline on teada, kes maksab tagasisaatmise eest.
KUIDAS TAGASTADA EESTIST OSTETUD KAUP?

Mitmele Eestis tegutsevale postimüügifirmale ja Eesti internetipoele saad paki tagastada tasuta. Kui müüja tasuta tagastamise võimalust ei paku, tuleb paki saatekulu tagastamisel ise tasuda.


KUIDAS TAGASTADA TAGASTUSKOODIGA PAKK?
  • Pakiautomaadi paki saabumise SMS-is või e-kirjas on ka tagastuskood. Sellega saad paki tasuta tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest.
  • Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. Vali pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, sisesta tagastuskood ja aseta pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.
KUIDAS TAGASTADA TAGASTUSKOODITA PAKK?
  • Kui Sa ei saa pakiteatega tagastuskoodi, aga kauba müüja on lubanud tasuta tagastamist, saad pakiautomaadi paki tagastada algse pakikoodiga kõikidest Omniva pakiautomaatidest ja postkontoritest.
  • Tagastatavale pakile jäta külge ka sellel olnud aadresskaart. Vali pakiautomaadi ekraanil „ Tagastan paki“, skaneeri triipkood või sisesta esialgne pakikood ning aseta pakk kappi, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.
KUIDAS TAGASTADA VÄLISMAALT OSTETUD KAUP?

Paki tagastamisel välismaisele müüjale tuleb paki saatekulu tavaliselt ise tasuda. Selle kulu hüvitamise tingimused on erinevates e-poodides väga erinevad. Amazon näiteks eeldab kauba tagastamist ökonoomsel viisil ning kompenseerib tagastamiskulu juhul, kui kaup on tagastatud nende eksimuse tõttu. Uue võimalusena on tasuta tagastamise võimalus mõnel Suurbritannia, Hollandi, Austria ja Saksamaa e-poel.
Kuidas tagastav pakk pakendada ning adresseerida, uuri kauba müüja käest.


KUIDAS TAGASTADA VÄLJASTPOOLT EUROOPA LIITU TULNUD PAKK?
  • Kui kaup on tulnud väljastpoolt Euroopa Liitu, saad pärast paki tagastamist küsida tagasi kättesaamisel makstud käibe- ja tollimaksu. Esita deklaratsiooni annulleerimise taotlus digitaalselt allkirjastatuna e-posti aadressile emta@emta.ee või paberkandjal lähimasse tolliasutusse.
  • Paki tagastamisel tuleb teha läbi samasugused tolliformaalsused nagu tavaliselt välismaale paki saatmisel.
KUIDAS PAKI VASTUVÕTMISEST LOOBUDA?

Kui tead juba pakiteadet saades, et Sa ei soovi seda pakki vastu võtta, edasta loobumise soov meie klienditeenindusele helistades numbrile 661 6616 või saates pakist loobumise info klienditoe meilile info@omniva.ee. Seejärel saadame selle saatjale tagasi. Kui kuller helistab, võid talle kohe öelda, et ei soovi pakki vastu võtta. Sel juhul saadame selle saatjale tagasi.


KUIDAS TAGASTADA PAKIAUTOMAADIST SAADUD PAKK PAKIAUTOMAATI?
  • Paki saad tagastada kõikidest Omniva pakiautomaatidest
  • Vali ekraani „Tagastan paki“
  • Sisesta ekraanile SMS-i või e-kirjaga saadud tagastuskood või skaneeri algne pakikood, kui saatja on enda kulul tagastust lubanud (Paki numbri saad sisestada ka käsitsi) ning jälgi ekraanil kuvatud juhiseid
  • Aseta pakk koos vana kleebisega avanenud kappi ja sulge uks, tagastuse aadresskaardi lisab pakile kuller, kui tuleb pakke korjama.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616