E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
18.01
2022

Otseposti tugevustele rõhuv kampaania aitab püüda klienti

Veebruari keskpaigani kestab Omniva otseposti kampaania ,,Kuidas püüda klienti?’’, mille eesmärk on tutvustada ettevõtetele otseposti tugevusi värskes võtmes. Omniva ärikliendi turundusjuht Anette Lõhmuse sõnul on kampaania visuaal suurepärane näide sellest, kuidas lihtsa vaevaga saab klassikalisest flaierist teha midagi silmapaistvat. „Kampaania visuaal näeb välja nagu Hollywoodi westerni stiilis filmi plakati, mille peaosas on kõigile tuttava Clint Eastwoodi noorem vend Klient Iistvuud. Kampaaniaga soovime jõuda nende ettevõteteni, kes on tundnud, et õige kliendi või uue töötaja tabamine kipub kohati võtma Hollywoodi ulmemäruli või psühholoogilise trilleri mõõtmed,“ lisas Lõhmus.
 
Viimasel ajal on konkurents ettevõtete vahel ja ka tööturul äärmiselt tihe, mistõttu on paljud ettevõtted kimpus õigete kanalite leidmisega, mis oleks soodsa kontaktihinnaga ja mille abil jõuda täpselt õigete inimesteni – olgu nendeks kliendid või potentsiaalsed uued töötajad.
 
Uuringud on näidanud, et postiga saadetavaid reklaame märkab 83% inimestest ja neist 88% loeb või vaatab oma postkasti tulnud otseposti. „Nii nagu teiste reklaamkanalite puhul on ka otseposti reklaami tehes kõige olulisem sihtrühma täpne kaardistamine. Rahvastiku- ja Äriregistrist saab teha päringu kaardistatud sihtrühma kõnetamiseks täpselt õiges piirkonnas. Näiteks võib valitud sihtrühmaks olla 50-55-aastased, Tartumaal elavad kõrgharidusega abielus naisterahvad või kõik väikelastega pered Ülenurme alevikus,“ selgitas Lõhmus.
 
Lisaks otseposti kandele pakub Omniva ettevõtetele abi ka parima strateegia leidmisel ja materjalide tootmisel ehk otseposti terviklahendust. Kõigi vahel, kes tellivad enne 20. veebruari otsepostituse trüki koos kojukandega loositakse välja trükiteenus. Auhinna väärtus on 500 € ning selle ulatuses saab järgmise otsepostituse trüki soodsamalt.
 
Kampaania idee ja kujunduste taga on Omniva loovagentuur Utopia.

Kampaaniaga saab tutvuda siin.
 
 
 

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616