E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
13
04
2021

Kontaktivaba järjekorranumbri kasutajad on postkontorites kahekordistunud

Eesti Posti kuueteistkümnes suuremas postkontoris kasutusel olevat QR-koodi järjekorralahendust kasutas märtsis kaks korda rohkem kliente kui veebruaris. Süsteemi abil saab klient võtta järjekorranumbri oma mobiiltelefoni ekraanile.
 
Omniva kliendikogemuse üksuse juht Kristi Mäeorg paneb jätkuvalt südamele, et võimalusel hoidume kontaktidest. „ Viiruse leviku peatamiseks on meil kõigil suur roll ja proovime hakkama saada võimalikult väheste kontaktidega. Kui on vaja postiasutusi külastada, siis hoiame distantsi, kanname maski ja jälgime inimeste arvu piire,“ selgitas Mäeorg. „Oleme loonud suuremates postiasutustes mugava võimaluse võtta kontaktivabalt järjekorranumber, et mitte oodata füüsilises järjekorras.“
 
Kui veebruaris kasutas kontaktivaba järjekorranumbri lahendust ligi 700 klienti, siis märtsis juba ligi 1400. Järjekorranumbri võtmiseks piisab oma telefoniga QR-koodi skaneerimisest ja järjekorranumber ilmub telefoni ekraanile. Tegu on kontaktivaba lahendusega ja klient ei puutu kokku avalike pindadega. Virtuaalse järjekorranumbri saab võtta Omniva kodulehelt ka juba enne postkontorisse jõudmist (nimekirja vastavate linkidega leiab teate lõpust).
 
Hansabi automaatsete süsteemide valdkonnajuhi Kristo Kaljuvee sõnul on kontaktivaba järjekorranumber tänast olukorda arvestades suurepärane lahendus. „Klient ei pea järjekorranumbri võtmiseks isegi postkontoris olema, vaid saab seda teha telefoni kaudu kodus, toidupoe kassasabas või teel postkontorisse. Lisaboonusena näitab mobiilne pilet järjekorra infot ja annab teada millal jõuab kätte teeninduskord,“ ütles Kaljuvee. „Nii on võimalik ooteaega sisustada viibides väljaspoole teeninduskohta, näiteks poodi külastades või õues kevadilma nautides.“
 
QR-koodil põhinev järjekorralahendus on hetkel kasutusel 16 postkontoris üle eesti – neist 11 Tallinnas, neli Tartus ja üks Rakveres.
 
Kontaktivaba järjekorrasüsteem on kasutusel järgmistes postkontorites (oma järjekorranumber on võimalik virtuaalselt võtta järgmistelt URL’idelt):
 
TALLINN:
Pirita postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/13
Viimsi postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/15
Nurmenuku postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/3
Arsenali postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/14
Finest postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/17
Järve postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/9
Kristiine postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/11
Lasnamäe Centrumi postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/2
Mustika postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/10
Pallasti postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/1
Mustamäe postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/19
 
TARTU:
Eedeni postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/5
Ringtee Tartu postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/6
Lõunakeskus postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/7
Kvartali postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/8
 
RAKVERE:
Rakvere postkontor: https://jarjekord.post.ee/branches/4
 

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616