13.11
2020

Oktoobrikuu parim otsepostituse saatis JYSK

Oktoobrikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post reklaamkataloogi kodukaupade kaupluste ketilt JYSK.

„JYSKi kataloog paistis silma hilissügissesse hubast meeleolu toova värvikasutuse poolest, mille abil värskeid skandinaavialikke sisustustrende Eesti tarbijatele tutvustati,“ kommenteeris võitnud postituse sisu Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk.
Oktoobri lõpus inimesteni jõudnud kataloogi tagumine külg oli pühendatud juba jõulutoodete valikule, mis Järski sõnul andis väga maitsekalt sihtrühmale märku lähenevast pühadehooajast ning inspireeris ehk inimesi ka kodu kaunistamise peale vaikselt mõtlema.
JYSKi turundusjuhi Samanta Ganiņa sõnul hindavad nad oma reklaamkataloogi efektiivsust pärast kampaaniaperioodi lõppu ja lähtuvad seejuures müügitulemustest.

Kuu parima otseposti auhinna eesmärk on tunnustada klienti ja tema turunduspartnerit. Hindamisel vaatab Eesti Posti žürii sõnumi ja lahenduse sobivust otseposti formaati ning silmatorkavat, efektset disaini. JYSKi kliendileht valmib majasiseselt, sealjuures teevad koostööd turundus- ja ostumeeskond.

Oktoobris kasutas otseposti kanalit 95 klienti, kes saatsid 247 erinevat otseposti materjali

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616