12.08
2020

Koduekstra postitas juulikuu parima kliendilehe

Juulikuu parimaks otsepostituseks valis Eesti Post kodu- ja majapidamiskaupu müüva jaeketi Koduekstra kliendilehe.
 
„Koduekstra kliendileht paistis silma läbimõeldud pakkumiste poolest, kus põhirõhk oli seatud viimaste suvekuude nautimisele, hoidiste tegemisele ja kodustele toimetustele,“ põhjendas valikut Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk. Reklaamlahenduste juht Kristi Purge lisas, et sihtrühma jaoks ajakohased pakkumised ning sümpaatsed visuaalid haaravad tähelepanu, tekitavad positiivseid emotsioone ning kujundavad seeläbi ettevõtte mainet tarbijate silmis. Koduekstra juhatuse liige Tõnu Lemsaar kinnitas, et augusti otsepost on osutunud äärmiselt edukaks ja esmaste müügitulemuste põhjal ületatakse eelmise aasta sama perioodi otseposti müüke kolmandiku võrra. ,,Nagu reklaamis ikka, on tulemuslikkus seotud nii pakkumise sisu, sõnumi, kujunduse, ajastatuse ja reklaamikanali valikuga - kui kokku saab hea tervik, siis on enamasti ka müügitulemused head,’’ ütles Lemsaar ja lisas, et otsepost on Koduekstra peamine reklaamikanal, mis on pikaajalise testimisega leidnud oma kindla koha ettevõtte turundustegevuste seas.
 
Otseposti edukuse mõõtmiseks kõrvutab Koduekstra reklaamile suunatud investeeringu suurust ja postituses olnud toodete müügist saadud brutokasumi kasvu. ,,Loomulikult peab saadud number olema vähemalt positiivne, et õigustada investeeringut, kuid eelistatud on siiski oluliselt suurem positiivne number. Sellest lähtudes oleme ajalooliselt nii laiendanud kui ka kitsendanud lehe postituspiirkondi ja tulemus on koheselt mõõdetav olnud,’’ selgitab Lemsaar. ,,Iga kampaania järgselt toimub otseposti detailanalüüs, kus vaatleme tulemuslikkust nii otseposti lehekülgede järgi kui ka toodete lõikes. Analüüsime veel täiendavalt ka kaasnevate toodete ostmist s.t mida ja kui palju osteti koos kampaaniatootega,’’ kirjeldab Koduekstra juhatuse liige. Otseposti sihtimise optimeerimiseks on Koduekstras kasutatud ka täpsemat mõõdikut, kus analüüsitakse postituspiirkonnas elavate püsiklientide ostuaktiivsuse muutust.

Kuu parima otseposti auhinna eesmärk on tunnustada klienti ja tema turunduspartnerit. Hindamisel vaatab Eesti Posti žürii sõnumi ja lahenduse sobivust otseposti formaati ning silmatorkavat, efektset disaini. Möödunud kuu parima otseposti eest tunnustame lisaks Koduekstrale ka nende koostööpartnerit reklaamiagentuuri La Ecwador.
 
Juulis kasutas otseposti kanalit 57 klienti, kes saatsid 170 erinevat otseposti materjali.


 

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616