E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
02.08
2022

Nüüd saab Omniva pakiautomaatides kasutada paki vormistamiseks ka rahvusvahelisi telefoninumbreid

Kui varasemalt on olnud pakiautomaadist paki saatmiseks võimalik kasutada vaid Baltikumi telefoninumbreid, siis nüüd saab teavitusi saata mistahes välismaisele telefoninumbrile. Uus arendus kehtib kõigi kolme Balti riigi klientidele nii pakiautomaatides kui Minu Omniva keskkonnas pakki vormistades
.
Millal võib seda vaja minna?
Näiteks kui pakki soovib saata või paki saajaks on inimene, kellel on Soomes töötamise tõttu kasutusel Soome telefoninumber või omatakse Ukraina numbrit.  

Mida paki vormistamisel tähele panna?
Paki vormistamisel tuleb jälgida, et sisestava telefoninumbri suunakood oleks korrektne. Alles seejärel saab liikuda paki vormistamisega järgmisesse etappi.

Eelista Minu Omnivat
Kõige mugavam on vormistada pakk Minu Omniva keskkonnas, kus on paki saatmine soodsam pakiautomaadist saatmisest ning võimalik kasutada rohkem lisateenuseid. Näiteks saab seal kasutada sooduskoodi või tellida oma pakile ettevaatliku käsitlemise silt. Pakiautomaadis paki vormistamisel sellised võimalused aga puuduvad.

Millele pöörata tähelepanu Minu Omnivas?
Kui soovitakse tellida pakk hoopis töökoha või maakodu lähedal asuvasse pakiautomaati, siis tuleb jälgida, et oleks Minu Omnivas märgitud eelistus, millisest pakiautomaadist soovitakse oma pakk kätte saada. Nii saab vältida olukorda, kus süsteem valib kliendi eest kontol sisestatud kontaktaadressiga kõige lähemal asuva pakiautomaadi.

Loe lisa: Paki saatmine pakiautomaadist ja Minu Omnivast. 
 

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616