07.02
2024

Omniva uus täiendavate võimalustega iseteeninduskeskkond tõstab kliendi mugavust

Omniva on asunud uuendama oma iseteeninduskeskkonda Minu Omniva – värskelt valminud uuenduste esimeses etapis lisandus suurema muudatusena näiteks kaardirakendus, tänu millele saab Eestisse, Lätti või Leetu pakki saates valida sobivaima pakiautomaadi välja ka kaardilt. 

“Kaardirakendus muudab pakiautomaadi valiku lihtsamaks teades, kus sõber elab, on kaardi abil lihtne leida ta kodule lähim pakiautomaat. See on oluliselt mugavam kui nimekirja alusel sobivaim välja valida,” tõdes Omniva digikanalite tootejuht Jörgen Martin.  

Lisaks sellele, et uus iseteeninduskeskkond on kaasaegse välimusega ning võimaldab intuitiivsemalt ja lihtsamalt orienteeruda, on ka selle mobiilivaade märksa kasutajasõbralikum, mis on Omniva kasutajate jaoks üha olulisem. Nimelt kasutab Minu Omniva iseteeninduskeskkonda nüüdseks juba üle 60% inimestest just mobiiltelefoni kaudu. 

“Kuna senine iseteeninduskeskkonna tarkvara ei vastanud meie tulevaste teenuste vajadustele ning ei oleks võimaldanud pakkuda parimat kasutajamugavust, otsustasime oma iseteenindust uuendada ning lisame uuele platvormile järk-järgult üha uusi funktsionaalsuseid, aasta lõpuks uueneb kogu iseteeninduskeskkond,” kinnitas Jörgen Martin 

“Seni kuni kõiki iseteeninduskeskkonna võimalusi pole uuendatud ja uuele platvormile üle viidud, jääb paralleelselt avatuks ka senine keskkond,” rääkis ta.Ootame kõiki uut iseteeninduskeskkonda järele proovima ja arendustiimi tööle tagasisidet andma, et saaksime seeläbi keskkonda veelgi paremaks muuta.”  

Tagasisidet uue platvormi kohta saab anda otse Minu Omniva iseteeninduskeskkonnas.  

Minu Omniva iseteeninduskeskkond asub aadressil https://minu.omniva.ee/, uuenduste esimeses etapis on uuendatud paki saatmise teekonda Eestisse, Lätti ja Leetu. Aasta teises kvartalis valmib isteeninduskeskkonna arenduse teine etapp, mille tulemusena saab iseteeninduskeskkonnas alustada ka pakkide saatmist, mille sihtriik jääb väljapoole Euroopa Liitu. Aasta teisel poolel valmib uuenduste kolmas etapp, mille tulemusena saab klient iseteeninduskeskkonnas jälgitavaid pakke ise ümber suunata. Lisaks on plaanis lisada iseteeninduskeskkonda ka mitmeid väiksemaid toredaid uuendusi: näiteks saab peagi inimesele, kellele pakk teele pannakse, koostada ka ise sõnumi, olgu see siis kingitusega kaasnev õnnesoov või näpunäited saadetise kasutamiseks.  

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616