E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kuidas pakki saata?

Vormista pakk enne saatmist meie e-teeninduses – see on pakiautomaadi juures vormistamisest mugavam ja kiirem.
 

KUIDAS PAKKI E-TEENINDUSES VORMISTADA?

  1. Paki vormistamiseks sisene meie iseteenindusse minu.omniva.ee ja vali esilehel „Saada pakk“. Seejärel vali sobiv teenus ja paki suurus, sisesta saatja/saaja andmed ning tasu teenuse eest. E-teeninduses saad soovi korral välja printida aadresskaardi, lisaks saadame pakikoodi saatjale SMS-i ja e-kirjaga (e-kirjaga saadame ka triipkoodi paki kiiremaks pakiautomaadi ladustamiseks).
  2. Prindi aadresskaart välja ja kleebi see pakile. Kirjuta pakile käsitsi peale pakikood ning saatja ja saaja telefoni numbrid – nii jõuab pakk turvaliselt kohale ka juhul kui kleebis paki küljest lahti tuleb. Kui Sul ei ole võimalik kodus printida, saad aadresskaardi ka pakiautomaadi juures välja printida või lisab selle hiljem kuller.
  3. Iseteeninduses eelvormistatud paki saatmiseks vali ekraanilt „Saadan paki“, seejärel vali „Vormistasin paki iseteeninduses/osta.ee`s“ ning skaneeri aadresskaardilt triipkood. Lisaks saad pakki saata skaneerides meilile saadetud paki triipkoodi või sisestades manuaalselt SMS-i või e-kirjaga saadetud pakikoodi. Seejärel prindib pakiautomaat aadresskaardi, mis tuleb pakile kleepida ning asetada pakk kappi.
  4. Kui pakk ei mahu avanenud kappi, saad valida suurema kapi, jättes väikseks jäänud kappi ukse lahti ja valides ekraanil kapi suuruse muutmise. Seejärel sulge väikseks jäänud kapi uks, vali ekraanilt suurem kapp, maksa suurema kapi eest ja aseta pakk avanenud kappi. Pärast saad välja printida kviitungi või saata selle endale e-kirjaga.


Tasub teada! Kui vormistad paki e-teeninduses, saad kasutada paki saatmisel sooduskoodi (kui parasjagu on kampaania) ja valida juurde lisateenuseid – paki ettevaatliku käsitlemise ning teavituse SMS-i teel, kui pakk on välja võetud. Pakiautomaadis kohapeal pakki vormistades sooduskoodi kasutada või lisateenuseid lisada ei saa.
  • Mida teha, kui pakki e-teeninduses vormistades ei saa aadresskaarti printida? Pakki saates prindib pakiautomaat aadresskaardi – enne selle pakile kleepimist veendu, et aadresskaardil on õiged andmed. Kirjuta kodus pakile käsitsi peale ka pakikood ning saatja ja saaja telefoninumbrid – nii jõuab pakk turvaliselt kohale ka juhul kui kleebis paki küljest lahti tuleb.
KUIDAS VORMISTADA PAKK PAKIAUTOMAADI JUURES?

 

  • Vii pakk lähimasse pakiautomaati.
  • Vali ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Saadan paki“.
  • Vali sihtriik ja sobiv kapi suurus.
  • Järgides juhiseid, vali ja sisesta vajalikud andmed.
  • Maksa kaardiga paki saatmise eest, seejärel prindib pakiautomaat Sulle aadresskaardi. Pakiautomaadi poolt prinditud aadresskaardi, mille leiad ekraanist allpool olevast avast.
  • Kleebi aadresskaart paki pealmisele poolele, veendudes eelnevalt, aadresskaardil kuvatud andmed on korrektsed. Lisaks kirjuta võimalusel pakile käsitsi peale pakikood ning saatja ja saaja telefoninumbrid – nii jõuab pakk turvaliselt kohale ka juhul kui kleebis paki küljest lahti tuleb.
  • Skaneeri aadresskaardi triipkood ja aseta pakk avanenud kappi.
  • Soovi korral saad välja printida maksekviitungi või saata selle enda e-mailile, sisestades pakiautomaadi ekraanil oma e-posti aadress.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616