E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kuidas pakki saata?

Vormista pakk enne saatmist meie e-teeninduses – see on pakiautomaadi juures vormistamisest mugavam ja kiirem.
 

KUIDAS PAKKI E-TEENINDUSES VORMISTADA?

  1. Paki vormistamiseks sisene meie e-teenindusse. Kui oled e-teenindusse sisse loginud, siis ei pea Sa pakki vormistades uuesti oma andmeid sisestama, sest need on seal juba olemas. Samuti on e-teeninduses olemas nende saajate andmed, kellele oled varem pakki saatnud. Ka neid ei ole Sul vaja uuesti sisestada.
  2. Prindi aadresskaart välja ja kleebi see pakile. Kui Sul ei ole võimalik printida, saad aadresskaardi ka pakiautomaadi juures välja printida.
  3. Varem välja prinditud ja pakile kleebitud aadresskaardiga paki saatmiseks vali ekraanilt „Paki saatmine eraklient“. Seejärel vali „Skaneeri triipkood“ ning skaneeri aadresskaardilt triipkood. Skaneerija asub kaardimakseterminalist vasakul.
  4. Pärast pakiautomaadi kapiukse avanemist aseta pakk kappi, sulge uks ja kinnita paki üleandmine, vajutades ekraanil nupule „Kinnita“. Vajadusel saad valida suurema kapi ning tasuda juurdemaksu. Pärast saatmise kinnitamist saad välja printida kviitungi.


Tasub teada! Kui vormistad paki e-teeninduses, saad juurde valida lisateenuseid – paki ettevaatliku käsitlemise ja teavituse SMS-i teel, kui pakk on välja võetud. Pakiautomaadis lisateenuseid valida ei saa.
  • Mida teha, kui pakki e-teeninduses vormistades ei saa aadresskaarti printida?
    Printimisvõimaluse puudumise korral vali e-teeninduses vormistamise viimases sammus "Saada pakikood SMS-iga mobiilile ja prindi aadresskaart pakiautomaadis või postkontoris kohapeal". Sellisel juhul saadame Sulle pakikoodi SMS-iga. Kood on vaja pakiautomaadi juures aadresskaardi printimiseks sisse skaneerida või käsitsi sisestada. Pakiautomaat prindib seejärel aadresskaardi välja. Enne pakile kleepimist veendu, et aadresskaardil on õiged andmed.

    Pärast aadresskaardil oleva triipkoodi skaneerimist avaneb kapi uks, kuhu saad paki panna. Kinnita paki üleandmine, vajutades ekraanil nuppu „Kinnita“. Vajadusel saad valida suurema kapi ning tasuda juurdemaksu. Pärast saatmise kinnitamist saad välja printida kviitungi. Tasub teada! Kviitungi printimine võib külma ilmaga võtta tavapärasest kauem aega.
  • Kuidas toimida, kui aadresskaart on varem välja prinditud?
    Pärast e-teeninduses paki vormistamist ja aadresskaardi välja printimist veendu, et aadresskaardil olevad andmed on loetavad ja triipkood ei ole kahjustatud. Kahjustatud aadresskaardi saad asendada, kui prindid oma e-posti aadressile tulnud tellimuse kinnituselt välja uue aadresskaardi. Registreeritud kasutajana saad aadresskaardi uuesti printida, kui sisened meie e-teenindusse.
KUIDAS VORMISTADA PAKK PAKIAUTOMAADI JUURES?

 

  • Vii pakk lähimasse pakiautomaati.
  • Vali ekraani puudutades keel, seejärel menüüst „Paki saatmine“.
  • Vali sihtriik ja sobiv kapi suurus.
  • Järgides juhiseid, vali ja sisesta vajalikud andmed.
  • Maksa kaardiga.
  • Kleebi aadresskaart paki pealmisele poolele. Pakiautomaadi poolt prinditud aadresskaardi leiad makseterminali all asuvast sahtlist.
  • Skaneeri pakikaardilt triipkood ja veendu, et tegemist on õige aadresskaardiga. Pakiautomaadi skaneerija asub kaardimakseterminalist vasakul.
  • Pane pakk kappi, sulge uks ning kinnita paki üleandmine, vajutades ekraanil olevat nuppu „Kinnita“.
  • Soovi korral prindi välja kviitung.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616