28.09
2022

Omniva on kõige kiiremini kasvav bränd Baltikumis

Äsja avaldatud BRAND CAPITALI Baltikumi armastatuimate brändide uuringus hinnati Omniva kõige kiiremini kasvavaks brändi ja arvati kolme hinnatuma brändi hulka.
 
Kokku hinnati uuringu käigus üle 600 brändi ning Omniva pälvis Baltikumi üldarvestuses kolmanda koha, konkureerides esikolmikus Swedbanki ja Maximaga. Eelmise aastaga võrreldes jäi Omniva positsioon Baltikumis samaks. Omniva on ka armastatuim bränd postiteenuste valdkonnas ning ühtlasi hinnati see Baltikumi kõige inimlikumate brändide arvestuses seitsmendaks.
 
Enim armastatud brände hinnati selle põhjal, kas kliendid otsustavad järgmisel korral uuesti brändi kasuks ja kas see on üks nende lemmikbrände. Uuringu tulemusena jõuti järeldusele, et Omniva brändi armastavate inimeste arv kasvas 2022. aastal enam kui 4%.
 
„Esiteks tänan Omniva nimel kliente meid usaldamast! See hinnang peegeldab käimasolevaid muutusi ühiskonna ja turu toimimises, kus klientide jaoks on mugavus järjest olulisem. Teeme kõik, et muutuda üha rohkematele inimestele kättesaadavaks ja tuua maailm neile lähemale,“ ütles Omniva kliendikogemuse ja brändi üksuse juht Mari-Liis Küppar. „Sellel aastal toimunud brändi uuenduskuur on toetanud meie kasvu, muutnud meid nähtavamaks ja andnud brändile tugevama tähenduse.“
 
Eesti brändidest oli Omniva neljas, tõustes aastaga 13 kohta. Eestis saavutati kõige kiiremini kasvavate brändide seas teine koht. Läti brändide seas saavutati kolmas koht, tõustes aastaga koha võrra. Samuti valiti Omniva Läti kõige kiiremini kasvavate brändide seas teiseks ning pälvis sotsiaalse mõju eriauhinna demokraatia toetamise ja Ukraina abistamise eest. Leedu brändidest valiti Omniva kümnendale kohale, jäädes aasta varasemaga võrreldes samale positsioonile.
 
Baltikumi armastatuimaid brände on välja selgitatud alates 2012. aastast. Hinnatuimate brändide leidmiseks küsitakse inimestelt, kui suure tõenäosusega nad erinevate brändide tooteid uuesti kasutavad. Brändi armastavad inimesed on need, kes kasutaksid brändi tooteid kindlasti uuesti ja määratlesid selle ka ühe oma lemmikbrändina.
 
Edetabel põhineb 2022. aasta juulis ja augustis RAIT Custom Research Balticu läbi viidud Baltikumi suurimal bränditaju ja elustiili uuringul, kus uuriti 2800 Baltikumis elava 15–74-aastase inimese brändieelistusi. Küsitlused viidi läbi Interneti teel.
 
Parimate Balti brändide kohta 2022. aastal vaata infot https://balticbrands.eu/en.  
 
 
 

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616