E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kirja saatmine e-teenindusest

Miks saata kiri e-teenindusest?
  1. Saad kirja teele panna arvuti juurest lahkumata
  2. Sa ei pea aega kulutama printimise, ümbrikusse panemise ja margistamise peale
  3. Kirju saad saata nii riigisiseselt kui välismaale
  4. E-tähtkirja saad saata ka e-posti aadressile
  5. Kõik saadetud kirjad on hiljem lihtsalt leitavad
Kuidas kirju saata?
  • Kirja saatmiseks sisene e-teenindusse kas ID-kaardi, Mobiil-ID või SMART-ID abil
  • Loo oma arvutis kirja fail, mida soovid edastada
  • Laadi kiri e-teenindusse ning sisesta saaja nimi ja aadress
  • Teenuse eest saad tasuda kohe pangalinkide kaudu

Nii saad Sina kirja koostada digitaalselt ja saaja saab kirja paberil.
Millist kirja valida?
  Riigisisene kiri Kiri tähitud Rahvusvaheline kiri E-tähtkiri
Saaja saab kirja Ümbrikus Ümbrikus Ümbrikus E-kirjana
Failide maht Kuni 5 MB
või kuni 25 A4 lk
Kuni 5 MB
või kuni 25 A4 lk
Kuni 5 MB
või kuni 25 A4 lk
Kuni 5 MB
( kirjas max 10 faili)
Kiri jõuab kohale Ülejärgmisel tööpäeval Ülejärgmisel tööpäeval Keskmiselt 3–5 tööpäevaga Kohe pärast kirja saatmist
Füüsiline või digitaalne allkiri    
NB! Rahvusvahelist tähitud kirja saad saata ainult postkontorist.


Hea teada
  • E-tähtkirja puhul saadame saajale e-kirjaga lingi, mille kaudu pääseb ta pärast digiallkirja andmist dokumendile ligi. Nii saad kindel olla, et dokument on kättesaadav üksnes kindlale inimesele.
  • Tööpäeval enne kella 13.30 sisestatud kirjad viime kohale hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval, peale kella 13.30 või nädalavahetusel – toimetame kohale sellest ülejärgmisel tööpäeval.
  • Kirja saatmiseks salvesta see PDF-formaati, et sisu säilitaks printimisel oma esialgse kuju.
  • Saad sama kirja saata ka mitmele saajale.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616