E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kui saadetis on kadunud või rikutud

MIDA TEHA, KUI SAADETIS POLE KOHALE JÕUDNUD?

Kõigepealt vaata, kas leiad oma saadetise meie saadetise otsingust.

Kui Sinu poolt postitatud saadetis on kaotsi läinud või hilinenud, esita saadetise otsimise avaldus. Otsida saad ainult registreeritud (tähitud) saadetisi.

Avalduse saad esitada kas meie e-teeninduses või postkontoris. Avaldus esita iga saadetise kohta eraldi.
Järeleotsimise vorm
Järeleotsimise avalduse blankett (PDF)
Lisa kirjalikule avaldusele postisaadetise kviitung ja allkirjasta avaldus. Interneti teel tehtud avalduse puhul esita kviitung vaid siis, kui me seda küsime.

Ärikliendina saad pöörduda oma kliendihalduri poole, kes annab edasised juhised.
KAUA ON AEGA AVALDUST ESITADA?

Järeleotsimise avaldust saad esitada kuni 6 kuu jooksul pärast saadetise posti panemist. Rahvusvahelise saadetise puhul esita järeleotsimise avaldus siis, kui saadetis pole jõudnud 1 kuu jooksul sihtkohta.
Pakiautomaadi- ja kullerteenuste puhul esita avaldus saadetise otsimiseks mitte hiljem kui 30 päeva pärast saadetise postitamist.


Erandid
  • EMS kuller – kuni 4 kuud postitamisest
  • Kuller Euroopa Soome suunal – 10 päeva postitamisest
 
MILLAL ANNAME VASTUSE?
  • Riigisiseste saadetiste kohta vastame 10 tööpäeva jooksul avalduse esitamise kuupäevast.
  • Rahvusvahelise postisaadetise järeleotsimise avaldusele vastame 2 kuu jooksul avalduse esitamisele järgnevast kuupäevast.

Kui selle aja jooksul ei ole võimalik anda ammendavat vastust, saadame Sulle kirjaliku vahevastuse ja vastame lõplikult 1 kuu jooksul.
Lisainfo jälgitavate ning hüvitatavate saadetiste kohta
 
Juhul, kui vöötkood vastab ülemaailmsetele reeglitele ehk alguses on 2 tähte, siis 9 numbrit ja lõpus 2 tähte, mis tähistavad lähteriigi ISO koodi, siis esimese tähe järgi saab teada, mis teenusega on tegemist. Algustäht näitab, mis saadetised on jälgitavad ning hüvitatavad –
 
1. Saadetise teekond on jälgitav ning kaotamise/kahjustamise korral kuulub hüvitamisele:
E = EMS paki- või dokumendisaadetis
C = pakk (kas standardpakk, maksipakk või EPG pakk)
R = tähitud maksikiri või tähitud kiri väljastamisega postiasutusest, kusjuures R**********EE = E-pakk (aga algus ei ole RR)
Hüvitise suurus on kättesaadav saadetise hüvitamise lehel ning tuleneb teenuse tüüptingimusest.
 
2. Saadetise teekond on jälgitav, aga kaotamise/kahjustamise korral hüvitamisele ei kuulu:
L = Expres kiri või Expres kiri postkontorisse (oma loomult lihtsaadetis)
 
3. Saadetised pole jälgitavad ega ka hüvitatavad:
U, 00*********EE ja mõni standardile mitte vastav kood viitab üldjuhul lihtmaksikirjale.
 
Juhime ka tähelepanu sellele, et sisenevate RV saadetiste puhul makstakse hüvitis üldjuhul välja saatjale (sest kuni väljastamiseni kuulub saadetis saatjale), kellel on õigus loobuda hüvitisest saaja kasuks (U ja L-ga algavate ning teiste lihtsaadetistena saabuvate saadetiste puhul hüvitamise kohustus puudub).

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616