E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kui saadetis on kadunud või rikutud

MIDA TEHA, KUI SAADETIS POLE KOHALE JÕUDNUD?

Kõigepealt vaata, kas leiad oma saadetise meie saadetise otsingust.

Kui Sinu poolt postitatud saadetis on kaotsi läinud või hilinenud, esita saadetise otsimise avaldus. Otsida saad ainult registreeritud (tähitud) saadetisi.

Avalduse saad esitada kas meie e-teeninduses või postkontoris. Avaldus esita iga saadetise kohta eraldi.
Järeleotsimise vorm
Järeleotsimise avalduse blankett (PDF)
Lisa kirjalikule avaldusele postisaadetise kviitung ja allkirjasta avaldus. Interneti teel tehtud avalduse puhul esita kviitung vaid siis, kui me seda küsime.

Ärikliendina saad pöörduda oma kliendihalduri poole, kes annab edasised juhised.
KAUA ON AEGA AVALDUST ESITADA?

Järeleotsimise avaldust saad esitada 6 kuu jooksul pärast saadetise posti panemist. Rahvusvahelise saadetise puhul esita järeleotsimise avaldus siis, kui saadetis pole jõudnud 1 kuu jooksul sihtkohta.

Erandid
  • EMS kuller – kuni 4 kuud postitamisest
  • Kuller Baltikum – 10 päeva postitamisest
  • Kuller Euroopa Soome suunal – 10 päeva postitamisest
 
MILLAL ANNAME VASTUSE?
  • Riigisiseste saadetiste kohta vastame 10 tööpäeva jooksul avalduse esitamise kuupäevast.
  • Rahvusvahelise postisaadetise järeleotsimise avaldusele vastame 2 kuu jooksul avalduse esitamisele järgnevast kuupäevast.

Kui selle aja jooksul ei ole võimalik anda ammendavat vastust, saadame Sulle kirjaliku vahevastuse ja vastame lõplikult 1 kuu jooksul.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616