E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

KUIDAS OSTA POSTMARKE JA FILATEELIATOOTEID?

Postmarke ja filateelia tooteid saad osta meie e-poest ja postkontoritest, kõige suurema valiku leiad Toompea postkontorist.
 
  1. E-pood
    Omniva e-poes on kõige laiem valik filateeliatooteid ja –tarvikuid.
    E-POOD
Mugava ja kiire ostu sooritamise etapid:
 
  • Vali soovitud toode.
  • Vajutades nuppu    läheb toode automaatselt ostukorvi.
  • Ostukorvi sisu näed lehekülje parempoolses nurgas, kust saad ostukorvis olevaid tooteid juurde lisada ja ära võtta.
  • Tooted valitud, liigu ostukorvi ning vali tarneviis ja lisa tarneaadress. Aadressi lisades vali avanevast aadressiotsingust õige aadress ning seejärel lisandub aadressi juurde automaatselt ka õige sihtnumber.
  • Enne salvestamist ja makseviisi valimist nõustu kasutustingimustega.
  • Tellimuse eest saad tasuda kas pangalingi, krediitkaardi või arvega.

Tellimust hakatakse komplekteerima, kui makse on laekunud.

Loe lähemalt filateelia mõistete kohta.
Filateelia mõisted

Filateeliauudised ilmuvad ka meie uudiste alajaotuses.
Filateelia uudised

KUIDAS OSTA POSTMARKE JA FILATEELIATOOTEID PÜSITELLIMUSEGA?

Kui soovid saada kõik aasta jooksul ilmuvad postmargid ja filateeliatooted mugavalt koju kätte, vormista püsitellimus. Püsitellijale toome tasuta koju ka postmarkide infokaardid ja pakume personaalset kliendituge. Püsitellimus tähendab seda, et teed ettemaksu ja Sinuni jõuavad aasta jooksul kõik väljaantavad filateeliatooted.
 
  • postmargid - puhtad või tembeldatud
  • üksikmark, nelik või väikepoogen
  • margivihikud - puhtad või tembeldatud
  • aastakomplektid
  • tervikasjad - puhtad või tembeldatud
  • esimese päeva ümbrikud (FDC) - margistatud ja tembeldatud
  • maksimumkaardid - margistatud ja tembeldatud
  • eritemplid – tembeldatud.

Kui oled end püsitellijaks registreerinud, ei pea iga aasta uuesti püsitellimust vormistama, vaid piisab krediidi juurdemaksest. Küll aga võid püsitellimust soovi korral alati muuta, kas tellitud kauba või tellimissageduse osas. Saad valida, kas toimetame kauba sulle koju pärast iga väljaannet, neli korda aastas, kaks korda aastas või korra aastas.

  Vormista püsitellimus siin
KUIDAS ESITADA POSTMARKIDE IDEE-ETTEPANEKUID?

Ootame Sinu ettepanekuid Eesti riigielu-, ajaloo-, kultuuri- ja muude tähtsündmuste ning teemade kajastamiseks postmarkidel, tervikasjadel ja eritemplitel. Ettepaneku tegemiseks sõnasta sündmuse või teema nimetus, põhjenda selle olulisust ning kirjelda seda. Ettepanek esita meie emissioonikomisjonile kirjalikult aadressil:

AS Eesti Post emissioonikomisjon
Pallasti 28,
10001 Tallinn.

Emissioonikomisjonide liikmetest lähemalt
 

Mis ajaks ettepanek esitada?
 
  • Postmargile hiljemalt 1,5 aastat enne soovitavat väljaandmist
  • Tervikasjale hiljemalt 1 aasta enne soovitavat väljaandmist
  • Eritemplile hiljemalt 6 kuud enne soovitavat väljaandmist


Meie emissioonikomisjon vaatab kõik kirjalikult saabunud ettepanekud läbi ja teavitab oma otsusest ettepaneku tegijat. Heakskiidu leidnud ettepanekute põhjal valmivad uued postmargid.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616