E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Valesti adresseeritud kirjade tagastamine

Mida teha, kui Sinu postkasti saabub kellelegi teisele adresseeritud kiri?


Mõnikord harva võib tulla ette olukordi, kus leiad enda postkastist valesti adresseeritud kirja. Kui kirja adressaat on Sinu jaoks tundmatu või kirjakandja on eksinud postkastiga, siis tuleb saadetis viia lähimasse kirjakasti või postkontorisse.

Selleks, et kiri ringiga uuesti samasse postkasti ei jõuaks, tuleks sinna peale märkida ka tagastuse põhjus:
 
  • Kui aadress kirjal on õige, kuid saaja ei ela enam seal, siis tuleb ümbrikule märkida "ei ela sellel aadressil".
  • Kui aadress on vale ehk kirjakandja on eksinud postkastiga, siis tuleb ümbrikule märkida "valesti postitatud".

Kui kirja planeeritud saaja on postkasti omanikule tuttav, näiteks korteris elanud üürnik või vana omanik, siis võib üritada ka antud olukorra ise lahendada. Sageli pole selleks aga aega või kontakti võtmine keeruline. Sel juhul on mõistlik kiri toimetada ikkagi lähimasse kirjakasti või postkontorisse, kus postitöötajad tuvastavad valesti postitamise põhjuse.

Kui aadressi andmetes on viga, siis tagastatakse kiri saatjale, kes saab juba ise aadressandmeid täpsustada või parandada.

Kindlasti ei tasu jätta kirja lihtsalt enda postkasti peale, kust see võib enne kirjakanda saabumist kaotsi minna. Valesti adresseeritud saadetist ei tasu ka ära visata, sest õige saaja jaoks on tegu kindlasti oodatud kirjaga.

Endale lähima kirjakasti või postkontori leiad Omniva kodulehe kaardirakendusest.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616