E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Saadetiste hoiustamine ja ümbersuunamine



 
  • HOIUTÄHTAJAD PAKIAUTOMAADIS

Sulle saadetud pakk ootab Sind pakiautomaadis kuni 7 päeva. Enne hoiutähtaja kättejõudmist saadame Sulle ka meeldetuletava SMS-i.
 


HOIUTÄHTAJA PIKENDAMINE
Kui Sul ei ole võimalik enne hoiutähtaja lõppemist pakile järgi tulla, palu oma usaldusväärsel lähedasel isikul Sinu eest pakile järele minna. Kui Sina või Sinu usaldusväärne lähedane isik ei tule hoiutähtaja jooksul pakile järele, tagastame selle saatjale. Paki tagastamise kulu tuleb sellisel juhul tasuda saatjal. Pakiautomaadi pakkide hoiutähtaega pole võimalik pikendada.
 
PAKI SUUNAMINE TEISE PAKIAUTOMAATI
Suunamisel võib pakk jõuda soovitud pakiautomaati kuni 7 päeva jooksul. Paki saad suunata teise pakiautomaati meie iseteeninduskeskkonnas minu.omniva.ee, suunamisel tuleb saajal tasuda paki kätte saamisel täiendav teenustasu (teenustasu sõltub paki teenusest ja mõõtudest), arvestada tuleb esialgse saatmise kuluga. Ümbersuunamise tasu saab maksta kaardiga pakiautomaadist pakki välja võttes.


 
  • HOIUTÄHTAJAD POSTKONTORIS

Sinule saadetud pakk ootab Sind postkontoris kuni 15 päeva. Tolli järelevalve all olevaid saadetisi hoiame postkontoris kuni 30 päeva. Saadetise saabumisteatel on kirjas, kaua me seda postkontoris hoiame.
 

HOIUTÄHTAJA PIKENDAMINE

Kui Sul ei ole võimalik ettenähtud tähtaja jooksul saadetisele järele tulla, saad osade saadetiste puhul hoiutähtaega üks kord kümne päeva kuni 2 kuu võrra pikendada. Pakkide ja rohkem kui 500 g kaaluvate kirisaadetiste postkontoris hoidmise eest tuleb Sul maksta hoiutasu. Hoiutähtaja möödudes tagastame saadetise saatjale. Hoiutähtaja pikendamiseks klienditeeninduse (info@omniva.ee või tel. 661 6616) kaudu pikendada
 

PAKI SUUNAMINE TEISE POSTKONTORI

Ühest postkontorist teise saab suunata pakke 1 kord tasuta. Postkontorist pakiautomaati pakke suunata ei saa, kui soovid edaspidi rahvusvahelisi pakke postkontori asemel pakiautomaadist kätte saada, lisa oma eelistatud pakiautomaadid minu.omniva.ee lehel, valides ülevalt vasakust nurgast „Minu eelistused“.
 



 
  • KULLERSAADETISTE HOIUTÄHTAJAD

Kulleriga saadetud paki, mille kättetoimetamise aja kokkuleppimiseks ei õnnestunud meil Sinuga kontakti saada või mille kättetoimetamine ebaõnnestus, viime hoiule pakiautomaati või postkontorisse. Saadame selle kohta ka SMS-i teel teavituse. Sul on aega 7 päeva, et sealt pakk välja võtta. Kui Sa saadetisele selle aja jooksul järele ei tule, saadame selle saatjale tagasi. Sellisel juhul tuleb saatjal tasuda ka paki tagastamise ja hoiustamise tasu.

Kui annad meile teada, et Sa pakile postkontorisse seitsme päeva jooksul järele ei jõua, võime kullerpaki hoiutähtaega pikendada kuni ühe kuuni. Sellisel juhul tuleb Sul tasuda hoiutasu alates paki postkontorisse saabumise kaheksandast päevast kuni sellele järele tulemiseni.


Suuremõõtmelisi ja üle 30 kg kaaluvaid saadetisi me postkontorisse ega pakiautomaati ei suuna. Nende hoiuaeg kohalikus jaotuskeskuses on samuti 7 päeva.
KUIDAS kogu post UUELE AADRESSILE ÜMBER SUUNATA?

Kui soovid, et kõik Sulle tulevad saadetised läheksid uuele aadressile (nt kolid ja tahad olla kindel, et vanale aadressile enam saadetisi ei lähe), saad kasutada ümbersuunamise teenust. Selleks täida allolev avaldus, kuhu kirjuta oma nimi, uus ja vana aadress. Avalduse saad esitada postkontoris (võta kaasa ka oma isikut tõendav dokument). Posti ümbersuunamine kuni kuueks kuuks maksab 55 eurot. Posti saab ümber suunata ainult Eesti piires.
 

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616