E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kuidas saata kirja elektroonilise üleandmisega?

Kõige kiiremini ja mugavamalt saad kirja saata meie e-teeninduses. Koosta kiri, laadi see failina e-teenindusse üles, lisa saaja aadress ning jäta kõik ülejäänu meie hooleks. Prindime Sinu eest kirja välja, paneme selle ümbrikusse ja viime kohale. E-teeninduses saad saata kirju Eestisse ja lihtsaadetistena ka välismaale. Lisaks pakume e-tähtkirja lahendust, mille puhul saadame kirja saaja e-postile ning ta peab selle kättesaamist digitaalse allkirjaga kinnitama.

Kui soovid siiski kirjad meile kohaleviimiseks füüsiliselt üle anda (st kirjutad/prindid ja ümbrikustad ise), siis nende võimaluste kohta loe lähemalt siit.
Kas viime kirja kohale paberil või elektrooniliselt?
  • Ei ole eelistust
  • Elektrooniliselt
  • Paberil
Kas soovid kirja teekonda jälgida?
  • Ei ole eelistust
  • Ei
  • Jah
Kuhu soovid kirja saata?
  • Eestisse
  • Välismaale

KIRI

E-teenindusest elektrooniliselt teele pandud riigisisene kiri jõuab saaja postkasti paberil.

Lähemalt

KIRI VÄLISMAALE

Elektrooniliselt teele pandud rahvusvaheline kiri jõuab saaja postkasti paberil.

Lähemalt

TÄHITUD KIRI

E-teenindusest elektrooniliselt teele pandud riigisisese tähitud kirja anname saajale üle paberil ja allkirja vastu.

Lähemalt

E-TÄHTKIRI

Elektrooniliselt teele pandud e-tähtkirja edastame saajale elektrooniliselt. Saadame saajale e-kirjaga lingi, mille kaudu ta pärast digiallkirja andmist dokumendile ligi pääseb. Saaja saab digiallkirja anda kas ID-kaardi või Mobiil-ID abiga.

Lähemalt

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616