E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Ärikirja paketid

Ärikliendi kirjateenuste kasutamiseks on vajalik Äri või Äri Pluss pakett, mis võimaldab
 
  • saata kirju äriklientidele kehtestatud hinnaga;
  • anda saatelehega üle margistamata kirju;
  • kättetoimetamata kirjade tagastamist ja tagastuste haldust (v.a Äri1 ja Äri1 Pluss);
  • kasutada kahepoolse postivahetuse teenust (vaid Äri Pluss paketiga)


Alates 01. maist 2017 lisandusid uued Äri Pluss paketid, mis sisaldavad lisaks kirjateenustele ka kahepoolset postivahetust. Kahepoolset postivahetust teostatakse 1 kord tööpäevas, ühel aadressil, kokkulepitud 1-tunnises ajavahemikus 09.00–16.00. Selle raames tuuakse kliendi aadressile kohale ja võetakse ka temalt vastu kirjad ja postipakid kaaluga kuni 2 kg.

Äri Pluss paketile on võimalik juurde tellida kuupõhine lisateenus „VIP teenindus“, milles sisaldub teistkordne postivahetus tööpäeviti ajavahemikus 07.00–18.00.

Kõik äripakettides sisalduvad teenused on kirjeldatud ärikliendi kirjateenuse pakettide tingimustes.



MILLINE PAKETT VALIDA?


Selleks, et valiku tegemine kulgeks võimalikult lihtsalt, soovitame Sul mõelda läbi järgmised küsimused.
 

  1. Kuidas soovid oma ettevõtte kirju Omnivale üle anda?
    – E-teeninduse või Omniva FTP kaudu
    – Kasutan kahepoolse postivahetuse teenust
    – Toon kirjad ise postiasutusse
  2. Kui tihti ja mil viisil soovid saada ülevaadet kirjade saatelehtedest?
    – Iga päev elektrooniliselt
    – Kord nädalas elektrooniliselt
    – Lisaks soovin, et Omniva saadaks ettevõttele kord kuus tagasi kõik kontrollitud pabersaatelehed
  3. Millist infot soovid saada kandes väljastamata jäänud kirjade kohta? Kas soovid kirju tagasi saada?
    – Soovin, et väljastamata jäänud kirjade info jõuab mulle tagasi elektrooniliselt
    – Soovin väljastama jäänud paberkirju kindlasti tagasi saada
    – Piisab, kui Omniva hävitab tagasi tulnud kirjad nõuetekohaselt
 
ÄRIKIRJA ÜLEANDMISE VIIS E-pakett Äri1 Äri1 Pluss Äri2 Äri2 Pluss Äri3 Äri3 Pluss Äri4 Äri4 Pluss Äri 5
pluss
E-teenindus  
Muu e-lahendus (FTP)  
Postiasutus  
Kahepoolne postivahetus**          
ARVELDAMINE                  
Kuupõhine arve
Saatelehtede tagastamine elektrooniliselt – iga päev      
Saatelehtede tagastamine elektrooniliselt – kord kuus                
Pabersaatelehtede tagastamine kord kuus (soovi korral)    
VÄLJASTAMATA KIRJADE TÖÖTLEMINE                    
Lihtkirjade info koondamine ja edastamine elektrooniliselt – iga päev        
Tähitud kirjade info elektrooniline edastamine e-teeninduses – iga päev
Lihtkirjade tagastamine saatjale – kord nädalas          
Lihtkirjade tagastamine saatjale – kord kuus                
Tähitud kirjade tagastamine saatjale – iga päev
Lihtkirjade nõuetekohane arhiveerimine ja hävitamine              
Tagastatavate kirjade sorteerimine erimärgistuse järgi              
Paketi kuutasus sisalduv tagastatavate lihtkirjade kogus kirju ei tagastata kirju ei tagastata kirju ei tagastata kuni 10 kirja kuni 10 kirja kuni 40 kirja kuni 40 kirja kuni 75 kirja kuni 75 kirja kuni 300 kirja
KUUTASU (€)* 15 89 49 124 83 160 119 189 1650
Pabersaatelehtede tagastamine kord nädalas  40 - - - - - - - - -
Pabersaatelehtede tagastamine kord kuus  10 - - - - - - - - -
Äri Pluss paketi lisateenus "VIP teenindus" 70 - 78 - 78 - 78 - 78 78
* Teenuse hind on km-ta.
** Kahepoolne postivahetus ühel aadressil sisaldub hinnas.
♦ Lisateenusena on võimalik tellida tagasi tulnud lihtkirjade elektrooniline raport.

 


ÄRIPAKETI TELLIMINE

Palun anna meile oma valikust teada ning täida allpool olev vorm. Peale vormi kättesaamist võtame Sinuga kolme tööpäeva jooksul ühendust ja edastame kinnituse tellitud paketi kohta.


Kui Sul on pakettide kohta täiendavaid küsimusi, siis kirjuta meile aadressil kliendihaldus@omniva.ee.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616