E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Vormsi pakiväljastus

Vormsil puudub pakiautomaat, kuid on olemas postkontor. Kuna paljudes e-poodides ei saa kohaletoimetamise asukohaks postkontorit valida, lõime klientidele võimaluse saadetisi siiski tellida, valides pakiautomaatide nimekirjast „Vormsi pakiväljastus“. Saadetise Vormsile jõudes helistab postikuller Saajale, täpsustab Saaja aadressi ja väljastab saadetised Saaja soovitud aadressil kokkulepitud ajal.

Vormsi pakiväljastuse korduma kippuvad küsimused:

Milline kohaletoimetamise asukoht tuleb e-poes valida?
E-poes vali kohaletoimetamise asukohaks pakiautomaat ning nimekirjast „Vormsi pakiväljastus“.

Mis on teenuse hind?
Vormsi pakiväljastuse hind on sama, mis Omniva pakiautomaadi teenus valitud e-poes.

Kuidas saan teada, millal saadetis minuni jõuab?
Saadetised väljastab Saajale postikuller Saaja poolt soovitud aadressil Vormsi saarel. Kui saadetis jõuab Vormsile, siis võtab postikuller Saajaga telefoni teel ühendust, täpsustab Saaja aadressi ning lepib kokku aja saadetise väljastamiseks.

Kuidas saab postikuller aadressi, kuhu minu saadetis tuua?

Postikuller võtab enne saadetise väljastamist Saajaga telefoni teel ühendust ja täpsustab kohaletoimetamise aadressi ja aja.

Milliste mõõtmete ja kaaluga saadetise saan tellida?
Saadetisi saab tellida vastavalt pakiautomaadi teenuse tingimustele.
Minimaalsed mõõtmed ja kaal: pikkus 14 cm, laius 9 cm, kõrgus/paksus 1 cm, reaalkaal vähemalt 50g.
Maksimaalsed mõõtmed ja kaal: pikkus 64 cm, laius 38 cm, kõrgus 39 cm, reaalkaal ei tohi ületada 30 kg.

Kuidas saan saadetise tagastada?
Saadetise tagastamiseks on 3 valikut:
  1. Tagastamine personaalse postiteenusega, tellides postikulleri (tasuta, kui lähim postiasutus on Saaja asukohast kaugemal kui 5 km) e-kirjaga info@omniva.ee, helistades 661 6616 või täites veebivormi.
  2. Tagastamine postkontorist – vii saadetis postkontorisse ja informeeri klienditeenindajat, et saadetis on saadud Vormsi pakiväljastuse kaudu ja palu saadetis Saatjale tagastada. Klienditeenindaja vormistab postkontoris saadetisele tagastuse.
  3. Tagastamine pakiautomaadist – Tagasta saadetis vabalt valitud Omniva pakiautomaati.  Täpsema info tagastuse kohta leiad SIIT.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616