E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Pakkide ja kirjade saatmine jõuluajal

NB! Suure pakimahu tõttu võib pakkide kohalejõudmine võtta tavapärasest kauem.
 
Pakkide ja kirjade saatmise tipphooaeg on taas kätte jõudnud. Pühade eel saadetakse ligi pool kogu aasta kirjade mahust ning rõõmuga täidetud pakke oodatakse tavapäraselt oluliselt rohkemates kodudes. Jõulupühad on ka aeg, mida on kõige mõnusam veeta koos lähedastega, seega puhkavad riigipühadel ka paljud meie usinad töötajad.

Pakiautomaatide täitmist ja tühjendamist ei toimu ning postkontorid on suletud 24.–26.12.2021 ja 1.01.2022. Pühadele eelnevatel päevadel töötame lühendatud graafiku alusel. 23. ja 31. detsembril teenindame pakiautomaate laupäevase graafiku järgi, s.t. tühjendame nagu laupäeval ja täidame kuni viimane pakk on jõudnud pakiautomaati. Vaata pakiautomaadi tühjendamise aegu siit.

Infotelefon 661 6616 ja info@omniva.ee vastab Teie küsimustele:
 
E–R 9.00–20.00
L–P 9.00–15.00

* 24.12–26.12 9.00–15.00
* 31.12 9.00–17.00
* 01.01 suletud

Kui Teile on jõudnud pakiautomaati pakk, siis oleme väga tänulikud kui võtate selle võimalikult kiiresti välja, et saaksime kapi kiirelt täita uue pakiga, mida väga oodatakse. Nii saame pakiautomaate täita mitu korda päevas ja rõõmuga täidetud pakid jõuavad kiirelt saajateni.

Kui soovid jõuluks pakki saata, pane see teele hiljemalt 22. detsembril (enne pakiautomaadi tühjendamise aega), siis jõuame selle enne jõule saajani toimetada. 23.–26. detsembril teele pandud pakid jõuavad sihtkoha pakiautomaati hiljemalt 28. detsembriks. Jõulukaardid tuleb teele panna hiljemalt 21. detsembril enne kirjakasti tühjendamise aega.

Mida teeme, et kõik pakid kiirelt kohale toimetada?
 
  • Oleme juurde võtnud hooajalisi töötajaid pakke sorteerima ja kohale toimetama.
  • Teenindame populaarseid pakiautomaate mitu korda päevas ja isegi pühapäeval.
  • Suure mahuga pakiautomaatide juures anname pakke periooditi üle ka pakibussidest.
  • Vajadusel helistame kliendile ja kui sobib, siis suuname paki ümber pakiautomaati, kus on rohkem ruumi. Kui klient soovib, saab paki kiiremaks kättesaamiseks suunata ka postkontorisse või kullerkanalisse.
  • Saadame klientidele SMS-teavituse kui pakk võib hilineda.
  • Kutsume kliente üles pakkidele kiirelt järele tulema.
   

Soovime Teile rahulikku jõuluaega
Sinu Omniva

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616