Seoses kehtestatud sanktsioonide, piirangute või teatud nõuetele mittevastavustega ei saa hetkel Western Unioni teenust osades riikides kasutada. Loe lisa »
HOIATUS: Petusõnumite ja -kirjadega küsitakse Omniva nimel isikuandmeid ja makseid
Jätkuvalt levivad mitmed erinevad skeemid, kus inimestele saadetakse Omniva nimel erinevaid petusõnumeid ja -kirju. Analoogseid petuskeeme liigub ka sotsiaalmeedia vahendusel.
Näiteks teatatakse inimesele, et tema paki saatmine on peatatud vale sihtkoha teabe tõttu ja küsitakse isikuandmeid või palutakse teha makseid.
Lisaks liigub petukiri, millega on kaasas foto nimelisest pakist. Kirjas öeldakse, et saadetis ei ole veel kohale toimetatud mittetäieliku makse tõttu ning saadetise eest maksmiseks tuleb klikkida lingil.
Tegemist on pettustega ning Omniva ei ole sõnumite saatmisega seotud! Palume olla tähelepanelikud ja vähimagi kahtluse korral kontrollida, kas teavituses olev pakinumber vastab tellitud saadetisele. Ka Minu Omniva saadetise jälgimissüsteemi kasutamine aadressil https://minu.omniva.ee/track aitab veenduda pakiteate õiguses.
Veendumaks, et tegemist ei ole pettusega, võib alati pöörduda ka Omniva klienditeeninduse poole (tel: 661 6616, e-post: [email protected], E–R 9–20, L–P ja riigipühadel 9–15).