E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Omniva töö eriolukorrast väljumisel

Vaatamata eriolukorra lõppemisele 18. mail on pakkide arv endiselt märgatavalt suurem kui enne eriolukorda. Omnival on Eesti suurim pakiautomaatide võrgustik, mille kaudu liigub ka eriolukorra järel kõige rohkem pakke.

Oleme omalt poolt teinud pingutusi, et ootamatult suurte mahtudega hakkama saada ja tänaseks jõuavad pea kõik Eestis teele pandud pakid pakiautomaati juba järgmiseks päevaks. Meie kullerid täidavad endiselt pakiautomaate mitu korda päevas ja ka nädalavahetustel, lisaks oleme suurendanud populaarsemate pakiautomaatide mahutavust.
 
  • Palume pakiautomaati jõudnud pakile esimesel võimalusel järele tulla. Nii saame ka järgmise kliendi paki kiiresti kohale toimetada.
  • Soovitame klientidel oma e-ostud tellida pakiautomaati – pakiautomaadi puhul puudub inimkontakt, ekraan on kasutatav ka kindaga ning maksmisel on võimalik kasutada viipemakset.
  • Osadesse riikidesse on rahvusvaheliste saadetiste tarne nii Eestisse saabumisel kui Eestis välja saatmisel häiritud lennuliikluse katkemise tõttu. Samuti mõjutavad rahvusvaheliste saadetiste tarneaegasid maismaatranspordile rakendatud piirikontrollid. Seetõttu palume arvestada riigiväliste saadetiste pikeneva tarneajaga (täpsem info siin).

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616