E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Omniva töö eriolukorra ajal

Töötame täistuuridel ja suudame hetkel olenemata eriolukorrast toime tulla ka järjest kasvavate pakimahtudega. Nakkusohu vähendamise seisukohalt on väliskeskkonnas asuv pakiautomaat kliendi jaoks kõige turvalisem ja seega eelistatuim tarnekanal.

Täna saame enamike ligi 80% saadetiste puhul tagada tavapärast tarnekiirust (järgmiseks päevaks) üle kogu Eesti. Samas toob eriolukord igapäevaselt kaasa mitmeid ootamatuid muudatusi, mis võivad mõjutada siseriiklike ja rahvusvaheliste saadetiste liikumist. Seetõttu loodame, et kui mõni saadetis hilineb, siis suhtute sellesse mõistvalt.
 
  • Palume pakiautomaati jõudnud pakile esimesel võimalusel järele tulla. Nii saame ka järgmise kliendi kiiresti kohale toimetada.
  • Soovitame klientidel oma e-ostud tellida pakiautomaati – pakiautomaadi puhul puudub inimkontakt, ekraan on kasutatav ka kindaga ning maksmisel on võimalik kasutada viipemakset.
  • Ladustame keskmise ja kõrge Covid-19 riskiga riikidest saabuvaid saadetisi 72h lennujaamas suletud kottides.
  • Eriolukorra ajal ei ole suurenenud koormuse tõttu võimalik pakiautomaadis olevat pakki suunata postiasutusse või kulleriga koju tellida.
  • Seoses erakordselt suurte mahtudega pakiautomaatides jagab Omniva populaarsemate pakiautomaatide juures pakke kätte ka pakiautomaadi juures asuvast kullerkaubikust.
  • Osadesse riikidesse on rahvusvaheliste saadetiste tarne nii Eestisse saabumisel kui Eestis välja saatmisel häiritud lennuliikluse katkemise tõttu. Samuti mõjutavad rahvusvaheliste saadetiste tarneaegasid maismaatranspordile rakendatud piirikontrollid. Seetõttu palume arvestada riigiväliste saadetiste pikeneva tarneajaga (täpsem info siin).

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616