E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Paki tagastamine

Lihtne kauba tagastamise süsteem on konkurentsieeliseks. Ligi viiendik tarbijatest jätab e-poest ostu sooritamata, kui kauba tagastamine on liiga keeruline.* Selleks, et Sinu äri edeneks, oleme Sulle loonud lihtsad kauba tagastamise võimalused. Nii saad vältida klientide avalduste alusel ühekaupa saatmiskulude kompenseerimist.
* Eesti E-kaubanduse Liidu uuring 2015
 
Lihtne ja paindlik paki tagastamise võimalus
 
  • Sinu klient saab paki tagastada endale sobivasse postkontorisse või pakiautomaati kõikjal Eestis
  • Kui Sinu klient tellib paki pakiautomaati, saame talle koos paki saabumise sõnumiga saata ka tagastuskoodi – nii on kliendil võimalik tagastuskoodi abil pakki tagastada mugavalt talle sobivasse pakiautomaati
  • Sul on võimalus pakiautomaati saadetavate pakkide puhul ise valida, kas Sinu kliendil on kauba tagastamisvõimalus või mitte
  • Kui klient ei tule postkontorisse või pakiautomaati oma saadetisele järele, siis tagastame selle Sulle hoiutähtaja möödudes. Kogume kõik tagastused kokku ja toimetame need Sulle vastavalt soovitud sagedusele, näiteks kord nädalas
 
Lahendus, mis teeb kaupade tagastamise ja garantiitööd lihtsaks
 
  • Saad igale kliendile eraldi määrata, kas ja millisel viisil klient tooteid tagastada saab (postkontor, pakiautomaat, kuller)
  • Antud lahendust on võimalik kasutada ükskõik millal – see tähendab, et võid lubada kliendil tagastada ka näiteks aasta eest ostetud kaupa. Näiteks sobib see suurepäraselt garantiiperioodil ostetud kaupade tagastamiseks
  • Saad lubada kaupa tagasta Sinu kulul, nii võid kasutada Sulle kehtivat mahupõhist kliendihinda, vältides sellega klientide saatmiskulude kompenseerimist
  • Soovi korral saad tooted saata otse näiteks oma tagastustelattu või koostööpartnerile, lihtsustades sellega oma logistilisi lahendusi

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616