E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kuidas luua e-poe makselahendus?

Kui Sulle on oluline, et Sinu e-poe makselahendused käivituksid kiiresti ja soodsalt, telli need kõik ühelt teenusepakkujalt – Maksekeskuselt. Maksekeskus võimaldab kaupmeestel võtta makseid vastu läbi Eesti, Läti, Leedu ja Soome pangalinkide ning Visa, Mastercardi ja Maestro kaardimaksete.
 
MAKSEKESKUSE EELISED
 
  • Kuue pangakonto asemel üks
    Maksekeskusega saad kasutada kõiki Eestis registreeritud pankade linke: Swedbank, SEB, Danske Bank, Nordea, Krediidipank, LHV. Kuue pangakonto asemel on Sul ainult üks konto, kuhu kantakse kõik laekumised.

  • Säästad liitudes vähemalt 240 eurot
    Maksekeskusega liitudes säästad lepingutasudelt vähemalt 240 eurot, mis tuleks maksta, kui sõlmida kõigi kuue pangalingi, kaardimaksete ja järelmaksuvõimaluste kohta eraldi lepingud. Meiega liitudes liitumistasu ei küsita.

  • Üks leping, kiireim teenuste aktiveerimine
    Kõigi erinevate makselahenduste kasutamiseks peaksid sõlmima teenusepakkujatega kokku üheksa lepingut. Maksekeskusega tuleb Sul sõlmida vaid üks teenuseleping ning teenuse aktiveerimiseks kulub 1–7 päeva. Eraldi lepingute sõlmimisel kuluks selleks harilikult 2–4 nädalat.

  • Puudub liitumis- ja hooldustasu
    Maksekeskusega liitudes ei pea Sa tasuma liitumistasu ja puuduvad ka igakuised hooldustasud.
 
KUIDAS TEENUS TÖÖTAB?
 
  1. Maksekeskuse seadistamine
    Maksekeskusega liitudes ühendame Maksekeskuse platvormi Sinu e-poega. Pärast ühendamist hakkavad pangalingid tööle koheselt, kaardimaksed ja järelmaksed nädala jooksul.
  2. Maksete kogumine
    Kui klient vormistab ostu Sinu ostukeskkonnas, suuname ta Maksekeskuse makseväravasse. Kasutades meelepärast makseviisi, tasub klient ostu eest. Makse saaja on Maksekeskus. Pärast makse sooritamist suuname kliendi tagasi Sinu veebikeskkonda.
  3. Raha liikumine
    Maksekeskusega liitumisel volitad Sa Maksekeskust enda nimel raha vastu võtma. Klient tasub ostu eest Maksekeskuse kontole, raha liigub kliendi kontolt Maksekeskuse arveldusarvele. Maksekeskus teeb väljamakseid Sinu määratud pangakontole iga päev, arvestades maha teenustasu. Nädalavahetusel ülekandeid ei tehta.
  4. Mugav iseteeninduskeskkond
    Maksekeskuse iseteeninduskeskkonnas saad jälgida kõiki makseid ning tellida tehingute ja väljemaksekonto väljavõtet, statistikat ja raporteid. Iseteeninduskeskkonna kasutamine on tasuta.
Kuidas liituda Maksekeskusega?

Maksekeskusega liitumiseks hakka meie ärikliendiks ja võta ühendust oma kliendihalduri või äriklientide nõustamiskeskusega (tel  664 3444, e-post ariklient@omniva.ee). Maksekeskusega liitumisel ühendame oma makseplatvormi Sinu e-poega. Juhul kui Sinu e-pood on spetsiaalselt Sinu ärile loodud üksiklahendus, tee ühendamine tehnilist juhendit järgides kas ise või meie partnerite abiga. Kui kasutad mõnda levinud e-poe platvormi, märgi see ära liitumisankeedis ning me saadame Sulle edasised juhised.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616