E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kuidas koguda marke ja münte?


KUIDAS OSTA POSTMARKE JA FILATEELIATOOTEID?

Postmarke ja filateeliatooteid saad osta e-poest ja filateelialettidest.
 
  1. E-pood
    E-poes saad osta erinevaid filateeliatooteid ja –tarvikuid. Tellimuse eest saad tasuda pangalingi kaudu (Swedbank, SEB), krediitkaardiga (Visa, MasterCard) või arve alusel.
    OSTA E-POEST
  2. Filateelialetid
    Filateelialettides saad osta käibelolevaid postmarke, aasta- ja suveniirkomplekte, esimese päeva ümbrikke, maksimumkaarte, eritempliga ümbrikke ja muid filateeliakaupu.

KUIDAS LEIDA FILATEELIA KOHTA LISAINFOT?

Filateelia kohta leiad lisainfot neist väljaannetest, mis võtavad kokku filateelia aasta olulisema info ning tutvustavad ka järgmise aasta planeeritavaid marke.
Loe lähemalt filateelia mõistete kohta.
Filateelia mõisted

Filateeliauudised ilmuvad ka meie uudiste alajaotuses.
Filateelia uudised

KUIDAS OSTA POSTMARKE JA FILATEELIATOOTEID PÜSITELLIMUSEGA?

Kui soovid saada kõik aasta jooksul ilmuvad postmargid ja filateeliatooted mugavalt koju kätte, vormista püsitellimus. Püsitellijale toome tasuta koju ka postmarkide infokaardid ja pakume personaalset kliendituge. Püsitellimus tähendab seda, et teed ettemaksumaksad ette ja Sinuni jõuavadsaad aasta jooksul kõik väljaantavad filateeliatooted.
 
  • postmargid - puhtad või tembeldatud
  • üksikmark, nelik või väikepoogen
  • margivihikud - puhtad või tembeldatud
  • aastakomplektid
  • tervikasjad - puhtad või tembeldatud
  • esimese päeva ümbrikud (FDC) - margistatud ja tembeldatud
  • maksimumkaardid - margistatud ja tembeldatud
  • eritemplid – tembeldatud.

Kui oled end püsitellijaks registreerinud, ei pea iga aasta uuesti püsitellimust vormistama, vaid piisab krediidi juurdemaksest. Küll aga võid püsitellimust soovi korral alati muuta, kas tellitud kauba või tellimissageduse osas. Saad valida, kas toimetame kauba sulle koju pärast iga väljaannet, neli korda aastas, kaks korda aastas või korra aastas.


Kuidas püsitellimust vormistada?
 
  • saada kiri e-postiga aadressil filatelia@omniva.ee
  • vormista püsitellimus kodulehel. Nii anname Sulle kasutajatunnuse, millega saad hiljem oma krediiti kontrollida


Kui Sul on juba püsitellimus

Püsitellijana saad kontrollida oma krediiti ning vajadusel raha juurde maksta. Kõige mugavam on seda teha e-poes end kasutajaks registreerides, kuid krediiti saad kontrollida ka saates e-kirja aadressile. Kasutada oleva Kkrediidi suuruse toome väljamärgime ära ka saadetavate markidega kaasas oleval arvel.

Püsitellijana ei ei jää Sa markidest ilma ka siis, kui krediit ei ole markide väljasaatmiseks piisav. Sellisel juhul saadame Sulle arve ja väljastame margid pärast arve tasumist.

Kui palju filateelia püsitellimus maksab?
KUIDAS ESITADA POSTMARKIDE IDEE-ETTEPANEKUID?

Ootame Sinu ettepanekuid Eesti riigielu-, ajaloo-, kultuuri- ja muude tähtsündmuste ning teemade kajastamiseks postmarkidel, tervikasjadel ja eritemplitel. Ettepaneku tegemiseks sõnasta sündmuse või teema nimetus, põhjenda selle olulisust ning kirjelda seda. Ettepanek esita meie emissioonikomisjonile kirjalikult aadressil:

AS Eesti Post emissioonikomisjon
Pallasti 28,
10001 Tallinn.

Emissioonikomisjonide liikmetest lähemalt
 

Mis ajaks ettepanek esitada?
 
  • Postmargile hiljemalt 1,5 aastat enne soovitavat väljaandmist
  • Tervikasjale hiljemalt 1 aasta enne soovitavat väljaandmist
  • Eritemplile hiljemalt 6 kuud enne soovitavat väljaandmist


Meie emissioonikomisjon vaatab kõik kirjalikult saabunud ettepanekud läbi ja teavitab oma otsusest ettepaneku tegijat. Heakskiidu leidnud ettepanekute põhjal valmivad uued postmargid.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616