E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kulleri lisateenused



Kui saadad paki kulleriga, saad vajadusel juurde tellida lisateenuseid

Väljastusteade


Kui soovid saadetise üleandmise kohta teadet SMS-i või e-posti teel, telli väljastusteate lisateenus.
 

Lunapakk


Kui soovid paki saajalt küsida tasu, telli lunapaki teenus. Teenuse tellimisel volitad meid pakiautomaati saadetud paki väljastamisel saajalt sisse nõudma kindlaks määratud lunasumma, mille edastame pangaülekandega Sinu arvelduskontole.
 

Ettevaatlikult


Kui Sinu paki sisu on õrn ja kergesti purunev, telli paki ettevaatliku käitlemise teenus. Sellisel juhul tagatakse saadetise käsitsi sorteerimine ning ettevaatlikum kohtlemine transportimisel. Lisateenus „Ettevaatlik käsitlemine“ ei asenda nõuetekohast pakendamist. Lisateenust ei saa kasutada pakiautomaadis vormistamisel, küll aga eelvormistamisel e-teeninduses või saadetise vormistamisel postkontoris.
 

Kindlustamine


Soovi korral võid oma saadetise kindlustada. Saadetise kaotsimineku või kahjustumise korral hüvitame tekkinud kahju kuni Sinu poolt määratud saadetise väärtuse ulatuses. Saadetise kindlustamise hind on 1% selle Sinu poolt määratud väärtusest.
 

Ärikliendile laupäeval väljastamise teenus


Tavaliselt me äriklientidele laupäeval pakke ei väljasta, kuid vajadusel saad selle meilt lisateenusena tellida.
 

Väljastada isiklikult


Kui soovid, et edastame kullersaadetise aadresskaardile märgitud saajale isiklikult, siis telli isiklikult väljastamise teenus. Paki üleandmisel märgime väljastusdokumendile või pihuarvutisse üles vastuvõtja isikut tõendava dokumendi numbri. Saaja peab paki vastu võtma isiklikult, volitatud isikud pakki vastu võtta ei saa. Seda teenust saad tellida ainult eraklientide pakkidele.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616