E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kuidas andmed digitaalseks muuta?

Muuda oma paberdokumendid meie abiga digitaalseks. Et Sul oleks hiljem andmeid oma infosüsteemides lihtne töödelda ja hallata, tuvastame nii paber- kui ka elektroonilistelt dokumentidelt vajalikud andmed ning muudame need digitaalseks.
Digiteeritud dokumentide eelised
 
  • Vajalikud andmed on paari hiirekliki kaugusel ning neid on lihtne edastada ja analüüsida
  • Andmed ja dokumendid säilivad kaua ja turvaliselt
  • Hoiad kokku füüsilise arhiiviruumi kulu
  • Dokumente on infosüsteemis lihtne hallata ja töödelda
 
Kuidas me dokumente digiteerime?
 
  • Kogume Sinu dokumendid kokku
  • Tuvastame dokumentidelt andmed ja loome kirjed
  • Muudame digiteeritud dokumendid Sulle kättesaadavaks
  • Vastavalt Sinu soovile kas tagastame paberdokumendid või hävitame


Saad vastavalt soovile ja võimalustele valida dokumentide üleandmiseks ja vastuvõtmiseks füüsilise või elektroonilise kanali.Personaalse lahenduse saamiseks võta meiega ühendust täites vormi.
Küsi personaalset lahendust  
 
Turvalisus ja konfidentsiaalsus

Sinu andmete konfidentsiaalsus on meile oluline ja selle tagamiseks järgime karme turvanõudeid. Ruum, kus protsess toimub, vastab Riigi Infosüsteemi Ameti poolt välja töötatud infosüsteemide turvameetmete süsteemi ISKE turvaauditi nõuetele. Dokumendid teeme Sulle kättesaadavaks ja vahendame läbi turvalise FTP keskkonna.
 
Mida tasub digiteerida?
 
Igapäevased asutusse saabuvad kirjad
Muuda oma kirjavahetus digitaalseks ja väldi paberkirjade haldamisega seotud toimetusi. Me suuname sissetuleva kirjade voo digiteerimisse ning teeme kirjad digitaalselt kättesaadavaks. Kirjad võivad olla lepingud, avaldused, arved või muud dokumendid.

Kui suurem osa dokumentidest on arved, soovitame kasutusele võtta ostuarvete kinnitusringi lahenduse.  
Paberdokumentide arhiiv
Telli meilt paberdokumentide ühekordne digiteerimine ning vabane füüsilise arhiivi ülalpidamise kuludest ja maanda riske oluliste dokumentide elektroonilise dubleerimisega.
 
Ankeetide, liitumistaotluste, tellimuskupongide, sõidumeerikute andmed
Väldi tüütut ja töömahukat andmete paberilt tuvastamist ja telli see meilt. Näiteks postimüügi tellimuste või kommunaalnäitude edastamisel tuvastame andmed ning edastame kasvõi otse Sinu infosüsteemi. Soovitame kasutada seda lahendust koos makstud vastus teenusega.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616