E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kuidas pakki saata?

Vormista oma pakk enne saatmist e-teeninduses ära, sest nii saad kasutada ärikliendi eeliseid ja lisateenuseid. Pärast paki vormistamist prindi välja aadresskaart ja kleebi see pakile.

Pakiautomaadi juures pakki vormistades kehtivad erakliendi hinnad ja tingimused, näiteks pole Sul võimalik panna mitut pakki ühte kappi, ega valida ärikliendi lisateenuseid. Saates tihti ja palju pakke, liidesta oma süsteemid meie omadega nii, et info Sinu saadetavate pakkide kohta jõuab automaatselt meieni. Samuti lepi meiega kokku aadresskaardi formaat, siis saad ka aadresskaardid ja saatelehed välja printida oma süsteemist.
Pärast paki vormistamist e-teeninduses vii see lähimasse pakiautomaati ja saada ära. Ärikliendina saad panna ühte kappi mitu pakki.
  • Vali ekraanil „Äriklient“
  • Skaneeri aadresskaardil olev triipkood
  • Vali sobiv kapp, kuhu pakk sisse mahub
  • Aseta pakk kappi, sulge uks ning vajuta ekraanil nuppu „Lõpeta“
  • Soovi korral prindi välja kviitung

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616