E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Suuremõõtmeliste saadetiste üleandmiskohad

Suuremõõtmeliste saadetiste üleandmiskohad

Postiasutus Aadress Üleandmisajad
Omniva Logistikakeskus Rukki tee 7, Lehmja küla E-R kell 9-17
Tartu kullerpunkt Võru tn 167, Tartu E-R kell 14-17
Pärnu kullerpunkt Suur-Jõe tn 77, Pärnu E-R kell 10-17

 

Samuti saab suuremõõtmelisi pakke mugavalt üle anda kullerkorjega. Kullerit saab tellida ärikliendi iseteeninduses.

Juhised saadetise üleandmiseks Omniva Logistikakeskuses ja kullerpunktides

Omniva Logistikakeskus (Rukki tee 7, Lehmja küla):

  • Tõkkepuu juures tuleb vajutada posti küljes on nuppu „dispetšer“
  • Tõkkepuu avanedes sõidab klient territooriumile sisse. NB! Kehtib ühesuunaline liikumine!
  • Parkimine: kaubik/tavaline auto – lüüsid 3-5; 14-16. Veok – lüüsid 6-12.
  • Saadetiste üleandmiseks tuleb hoonesse siseneda. Tühjad alused on koguaeg lüüside ees olemas, saadetised saab panna alusele – terminali töötajad ise toimetavad saadetistega edasi vastavalt saadetise liigile.
  • Kui klient soovib allkirja, saab ta selle dispetšeri käest.
  • Territooriumilt lahkumiseks tuleb sõita ümber maja teise tõkkepuu juurde ja uuesti vajutada tõkkepuu avamiseks nuppu „dispetšer“.

 

 

Tartu kullerpunkt:

  • Tõkkepuu juurde jõudes tuleb selle avamiseks helistada numbril 53490133.
  • Auto tuleb parkida vaba lüüsi ette.
  • Vajadusel saab küsida seest töötajatelt tühja alust, kuhu saadetised ladustada.
  • Saadetised tuleb füüsiliselt kullerpunkti töötajale üle anda (ei tohi jätta alust/saadetisi perroonile).
  • Kui klient soovib allkirja, saab ta selle kullerpuntki töötaja käest.
  • Territooriumilt väljumiseks ja tõkkepuu avamiseks tuleb uuesti helistada numbrile 53490133.


Pärnu kullerpunkt:

  • Kullerpunkti saab sisse kas laadimisuksest või kui see on kinni, tuleb helistada uksekella, mis asub ukse kõrval.
  • Klient peab informeerima kullerpunkti töötajat, et soovib saadetisi üle anda. Vajadusel saab küsida kullerpunkti töötajatelt tühja alust, kuhu saab saadetised ladustada;
  • Saadetised tuleb füüsiliselt kullerpunkti töötajale üle anda (ei tohi jätta alust/ saadetisi lihtsalt laadimisalale).
  • Kui klient soovib allkirja, saab ta selle kullerpuntki töötaja käest.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616