E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
Suuremõõtmeliste saadetiste üleandmiskohad
Suuremõõtmeliste saadetiste üleandmiskohad
Postiasutus | Aadress | Üleandmisajad |
Omniva Logistikakeskus | Rukki tee 7, Lehmja küla | E-R kell 9-17 |
Tartu kullerpunkt | Võru tn 167, Tartu | E-R kell 14-17 |
Pärnu kullerpunkt | Suur-Jõe tn 77, Pärnu | E-R kell 10-17 |
Samuti saab suuremõõtmelisi pakke mugavalt üle anda kullerkorjega. Kullerit saab tellida ärikliendi iseteeninduses.
Juhised saadetise üleandmiseks Omniva Logistikakeskuses ja kullerpunktides
Omniva Logistikakeskus (Rukki tee 7, Lehmja küla):
- Tõkkepuu juures tuleb vajutada posti küljes on nuppu „dispetšer“
- Tõkkepuu avanedes sõidab klient territooriumile sisse. NB! Kehtib ühesuunaline liikumine!
- Parkimine: kaubik/tavaline auto – lüüsid 3-5; 14-16. Veok – lüüsid 6-12.
- Saadetiste üleandmiseks tuleb hoonesse siseneda. Tühjad alused on koguaeg lüüside ees olemas, saadetised saab panna alusele – terminali töötajad ise toimetavad saadetistega edasi vastavalt saadetise liigile.
- Kui klient soovib allkirja, saab ta selle dispetšeri käest.
- Territooriumilt lahkumiseks tuleb sõita ümber maja teise tõkkepuu juurde ja uuesti vajutada tõkkepuu avamiseks nuppu „dispetšer“.
Tartu kullerpunkt:
- Tõkkepuu juurde jõudes tuleb selle avamiseks helistada numbril 53490133.
- Auto tuleb parkida vaba lüüsi ette.
- Vajadusel saab küsida seest töötajatelt tühja alust, kuhu saadetised ladustada.
- Saadetised tuleb füüsiliselt kullerpunkti töötajale üle anda (ei tohi jätta alust/saadetisi perroonile).
- Kui klient soovib allkirja, saab ta selle kullerpuntki töötaja käest.
- Territooriumilt väljumiseks ja tõkkepuu avamiseks tuleb uuesti helistada numbrile 53490133.
Pärnu kullerpunkt:
- Kullerpunkti saab sisse kas laadimisuksest või kui see on kinni, tuleb helistada uksekella, mis asub ukse kõrval.
- Klient peab informeerima kullerpunkti töötajat, et soovib saadetisi üle anda. Vajadusel saab küsida kullerpunkti töötajatelt tühja alust, kuhu saab saadetised ladustada;
- Saadetised tuleb füüsiliselt kullerpunkti töötajale üle anda (ei tohi jätta alust/ saadetisi lihtsalt laadimisalale).
- Kui klient soovib allkirja, saab ta selle kullerpuntki töötaja käest.