E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Saadetiste ümbersuunamine

 
Teenus Ühekordne ümbersuunamine postiasutusest teise postiasutusse Ümbersuunamine postiasutusest pakiautomaati või pakiautomaadist postiasutusse Ümbersuunamine pakiautomaadist teise pakiautomaati Püsiümbersuunamine kogu saabuvale postile kuni 6 kuud *
Liht standard- ja maksikiri (universaalse postiteenuse kiri, ärikiri, ekspresskiri) Jah Ei Ei Jah
Tähtkiri ja tähitud maksikiri (universaalse postiteenuse kiri, ärikiri) Jah Ei Ei Jah
Standardpakk, partiipakk, pakk väljastuspunkti, pakk väljastusviisiga Postkontor Jah Ei Ei Jah
Menetlusdokument Ei Ei Ei Ei
Kullerteenused (Kuller 10, Standard, Pluss), Kuller Postimüük, Lätist ja Leedust saabunud kullerpakid, pakk väljastusviisiga Kuller Jah Ei Jah *** Jah
EMS kullerteenus Ei Ei Jah*** Jah
Pakiautomaaditeenused Jah Ei Jah *** Ei
Perioodiline väljaanne Jah** Ei Ei Jah
 
* Tasuline teenus – vaata Universaalse postiteenuse hinnakirja SIIT (hinna sees on perioodilised väljaanded, eraldi tasu väljaannete kohta ei võeta).
** Teenustasu 1,20 € (km-ga) väljaande kohta. Võimalik on ümber suunata ajutiselt postiasutusse või uuele aadressile (nt suveperioodiks suvila aadressile) või kuni tellimuse lõpuni.
*** Suunamisel tuleb saajal tasuda paki kätte saamisel täiendav teenustasu (teenustasu sõltub paki teenusest ja mõõtudest).
 
NB! Posti saab ümber suunata ainult Eesti piires.


 

Teenuse tellimine

 

Ühekordne saadetise ümbersuunamine postiasutusest postiasutusse - tasuta
 

Kui soovid postiasutusse saabunud saadetise ühe korra ümber suunata endale sobivamasse postiasutusse, siis võta meiega ühendust.


Saadetiste püsiümbersuunamine – kuni 6 kuud - tasuline
 

Kui soovid, et Sulle tulevad saadetised läheksid uuele aadressile (nt kolid ja tahad olla kindel, et vanale aadressile enam saadetisi ei lähe), saad kasutada ümbersuunamise teenust. Selleks täida avaldus, kuhu kirjuta oma nimi, uus ja vana aadress. Avalduse saad esitada postiasutuses (võta kaasa ka oma isikut tõendav dokument). Lepinguline klient saab avalduse esitada ka oma haldurile (vt äriklienditeeninduste kontakte SIIT). Posti ümbersuunamise hinda vaata Universaalse postiteenuse hinnakirjast. Avalduse leiad SIIT.


Ümbersuunamine pakiautomaadist teise pakiautomaati
 

Suunamisel võib pakk jõuda soovitud pakiautomaati kuni 7 päeva jooksul. Paki saad suunata teise pakiautomaati meie iseteeninduskeskkonnas minu.omniva.ee, suunamisel tuleb saajal tasuda paki kätte saamisel täiendav teenustasu (teenustasu sõltub paki teenusest ja mõõtudest), arvestada tuleb esialgse saatmise kuluga. Ümbersuunamise tasu saab maksta kaardiga pakiautomaadist pakki välja võttes.


Perioodilise väljaande ümbersuunamine
 

Perioodika tellimusi on võimalik ümber suunata:
 

  • postiasutuses – selleks tuleb täita postiasutuses avaldus ja maksta teenustasu 1,20 € (km-ga) väljaande kohta. Kui esitad püsiümbersuunamise avalduse, siis sisaldub hinnas perioodiliste väljaannete suunamine (vaata Universaalse postiteenuse hinnakirja).
  • kirjastuse kaudu – tasuta.
  • Minuajakirjandus.ee keskkonnas kui tellimus oli antud keskkonnas vormistatud ja tellimuse tegemise hetkel oli klient keskkonda sisse logitud – tasuta.
  • NB! Eesti Post ASi kaudu ei saa teha väljaannete Õhtuleht, Eesti Päevaleht ja Postimees tellimuste muudatusi (k.a antud väljaannetega seotud paketitellimused).

Kulleriga saadetud paki ümbersuunamine
 

Kulleriga saadetud paki, mille kättetoimetamise aja kokkuleppimiseks ei õnnestunud meil Sinuga kontakti saada või mille kättetoimetamine ebaõnnestus, viime ilma täiendava tasuta hoiule pakiautomaati või postkontorisse. Saadame selle kohta ka SMS-i teel teavituse. NB! Suuremõõtmelisi ja üle 30 kg kaaluvaid saadetisi me postkontorisse ega pakiautomaati ei suuna.



NB! Kui soovid edaspidi rahvusvahelisi pakke postiasutuse asemel pakiautomaadist kätte saada, lisa oma eelistatud pakiautomaadid minu.omniva.ee lehel.


Vajadusel saad postiasutusse saabunud paki, kirja või rahakaardi tellida lisatasu eest omale koju või kontorisse. Vaata hinnakirja.



Saadetiste hoiustamise info leiad siit

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616