E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
Kutsu pakile kuller järele, nii saad paki saata mugavalt ise kuhugi minemata. Meie ärikliendina saad kulleri tellida e-teeninduse, veebivormi, e-posti või telefoni teel.
KUIDAS VORMISTADA PAKK KULLERIGA SAATMISEKS?
  1. Vormista pakk enne saatmist e-teeninduses. Nii saad valida sobivad tingimused, printida välja aadressikaardi ja soovi korral ka saatelehe. Kasuta paki vormistamisel e-teeninduses juhendi abi.
  2. Saates tihti ja palju pakke, liidesta oma süsteemid meie omadega nii, et info Sinu saadetavate pakkide kohta jõuab automaatselt meieni. Samuti lepi meiega kokku aadresskaardi formaat, siis saad ka aadresskaardid ja saatelehed välja printida oma süsteemist.
  3. Prindi või kirjuta aadresskaart enne paki saatmist valmis ja kleebi pakile. Kui soovid kullerile üle anda mitu pakki, varusta need kindlasti enne kulleri saabumist aadresskaartidega. Kullerile võid üle anda ka saatelehe.
 
SUUREMÕÕTMELISTE SAADETISTE TINGIMUSED
  1. Saadetis loetakse suuremõõtmeliseks ja selle korjeks tuleb tellida C-kategooria sõiduk, kui:

    - eraldiseisva saadetise kaal on rohkem kui 30kg;
    - saadetiste kombineeritud maht on alates 1,2m x 0,8m x 0,9m;
    - saadetiste kombineeritud kaal on 100kg või rohkem
  2. Suuremõõtmelised saadetised peavad olema paigutatud alusele ja kiletatud
  3. Kui korjeks on tellitud B-kategooria sõiduk (nii püsikorje kui ka ühekordne tellimuste puhul), kuid vaja on C-kategooria sõidukit, tuleb muudatusest teada anda vähemalt 2h enne korjet
  4. Korjetellimuse tühistamiseks tuleb kliendihaldurit ette teavitada vähemalt 2h enne kokkulepitud korjeaega
KUIDAS SAADA E-TEENINDUSE KASUTAJAKS?
Sõlmi ärikliendileping, kui soovid e-teenindust ka ärikliendina kasutada. Selleks sisene eraisikuna meie e-teenindusse ning lisa ettevõte, mille esindaja Sa oled. Pärast ettevõtte lisamist tuleb leping digitaalselt allkirjastada.

Lepingu saad sõlmida ka, pöördudes oma kliendihalduri poole või äriklientide nõustamiskeskusesse numbril 664 3444.
 
Tasub teada!
Kulleri saad tellida ainult siis, kui oled meie äriklient.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616