E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Rahvusvahelise maksikirja lisateenused ärikliendile

Kahepoolse postivahetuse teenus

Kindlaks määratud kohast ja/või ajal kliendi juurest tuuakse ära ning toimetatakse kohale postisaadetised üks kord tööpäevas. Kliendilt võetakse vastu liht- täht või väärtsaadetisena edastatavad kirisaadetised ning EMS, Kuller ja pakisaadetised, mille kaal ei ületa 3 kg. EMS, Kuller või pakisaadetiste kaal kokku ei tohi ületada 30 kg kliendi kohta.
 
Valida on 3 paketti:
  • Firma pakett

    Teenuse osutamise kellaaja vahemik 10.00–16.00.

  • Ärimaja pakett

    Post viikse ärimaja ühte kindlasse kohta ning võetakse samast kohast (nt valvelaud) vahemikus 10.00–16.00. Teenust võivad kasutada kõik ärihoones olevad firmad ja leping sõlmitakse maja haldajaga.

  • VIP pakett

    Kliendi poolt valitud ajal (vahemikus 7.00–18.00) poole tunnise täpsusega postisaadetiste ära toomine ja kohaletoimetamine. Kliendile toimetatakse kohale ka EMS, Kuller ja pakisaadetised.

 

 
Kirjateenuste trükipakett
 
Printimine + adresseerimine + ümbrikustamine + lisalehe lisamine
  • Printimine ühe- ja kahepoolselt must-valgelt või värviliselt
  • Ümbrikustamine nii masinaga kui ka käsitsi
  • lisame masinaga ja käsitsi lisalehe või muid materjale (voldikud, kaardid, pisiesemed jne)
  • teostame nii elektroonilist kui ka füüsilist postituse eelsorteerimist

Kiireim ja efektiivsem viis töö teostamiseks on printida aadress koheselt kirjale ja ümbrikustada masinaga aknaga ümbrikusse. Masinümbrikustamise käigus saab ühte ümbrikusse lisada kuni 7 lehte ning 3 lisa materjali (kutse, voldik, reklaamleht vms).
 

 
Pisieseme komplekteerimine

Kui Sul on soov saata kliendikaarte, maiustusi (näiteks šokolaad) ja muid pisiesemeid, siis EP saab Sind aidata saadetiste komplekteerimisel ja postitamisel. Selleks on vaja Sul toimetada saadetiste sisu Eesti Posti või organiseerime meie kullerteenuse.

Juhul kui sa soovid pisiesemete, näiteks kliendikaartide postitust veebis jälgida, siis võta ühendust oma müügijuhiga. Saame pakkuda ülevaadet ka lihtkirjadele.

Teenuse tellimiseks võta ühendust oma kliendihalduriga.

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616