E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Rahvusvahelise kirja lisateenused ärikliendile

Kahepoolse postivahetuse teenus

Kindlaks määratud kohast ja/või ajal kliendi juurest tuuakse ära ning toimetatakse kohale postisaadetised üks kord tööpäevas. Kliendilt võetakse vastu liht- täht või väärtsaadetisena edastatavad kirisaadetised ning EMS, Kuller ja pakisaadetised, mille kaal ei ületa 3 kg. EMS, Kuller või pakisaadetiste kaal kokku ei tohi ületada 30 kg kliendi kohta.

Valida on 3 paketti:
  • Firma pakett
    Teenuse osutamise kellaaja vahemik 10.00–16.00.
  • Ärimaja pakett
    Post viikse ärimaja ühte kindlasse kohta ning võetakse samast kohast (nt valvelaud) vahemikus 10.00–16.00. Teenust võivad kasutada kõik ärihoones olevad firmad ja leping sõlmitakse maja haldajaga.
  • VIP-pakett
    Kliendi poolt valitud ajal (vahemikus 7.00-18.00) poole tunnise täpsusega postisaadetiste ära toomine ja kohaletoimetamine. Kliendile toimetatakse kohale ka EMS, Kuller ja pakisaadetised.
 
Kirjateenuste trükipakett
Printimine + adresseerimine + ümbrikustamine + lisalehe lisamine
  • Printimine ühe- ja kahepoolselt must-valgelt või värviliselt
  • Ümbrikustamine nii masinaga kui ka käsitsi
  • lisame masinaga ja käsitsi lisalehe või muid materjale (voldikud, kaardid, pisiesemed jne)
  • teostame nii elektroonilist kui ka füüsilist postituse eelsorteerimist
Kiireim ja efektiivsem viis töö teostamiseks on printida aadress koheselt kirjale ja ümbrikustada masinaga aknaga ümbrikusse. Masinümbrikustamise käigus saab ühte ümbrikusse lisada kuni 7 lehte ning 3 lisa materjali (kutse, voldik, reklaamleht vms).
 

Digiteerimine
Kui Sulle on oluline, et Sinu ettevõte oleks innovaatiline ja tulevikus paberivaba, vali dokumentide digiteerimisteenus. Töötleme ja tuvastame infot nii füüsilistelt kui ka elektroonilistelt dokumentidelt.
 
Digiteeritud dokumentide eeliseks on:
  • kiire andmetuvastus ja selle võrra kiirem infovahetus või info töötlemine
  • andmete ja dokumentide pikk säilimisperiood
  • kulude kokkuhoid füüsilise arhiiviruumi osas
  • kasutajasõbralik dokumentide haldus
Vastavalt Teie soovile ja võimalustele, saame dokumentide üleandmiseks ja vastuvõtmiseks kokku leppida füüsilise või elektroonilise kanali. Personaalse lahenduse saamiseks võta meiega ühendust.

Soovin personaalset pakkumist

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616