E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
28.11
2022

Petturid küsivad panga- ja kontaktandmeid või tollimaksu!

Omniva nimel on levimas mitu erinevat petukirja ja soovitame kõigil pakisaajatel olla tähelepanelik e-mailide ja SMSide saamisel! Kahtluse korral, et tegemist võib olla pettusega, soovitame helistada Omniva klienditeeninduse telefonil 661 6616. 

Meili teel levib järjekordne pettus, kus teavitatakse saajat, et pakki ei saanud saajani toimetada ja see on jäetud Omnivasse hoiule. Selleks, et pakki tagasi ei saadetaks küsitakse kontakt- ja pangaandmeid. Tegemist on pettusega! Tekst on vigases eesti keeles ja rõhutame, et Omniva ei küsi pangakaardi andmeid ja kindlasti tuleb tähelepanelikult üle kontrollida saadetud email ja veebiaadress, kuhu suunatakse! Vähimagi kahtluse korral palume pöörduda Omniva klienditeeninduse telefonil  661 6616. 


PETUKIRJA NÄIDIS 

  
----- Forwarded message -----
Subject: Paki ootel: 66208264410/2022
Date: L, 26 nov 2022, 15:00
From: Omniva <[email protected]>
To: Omniva-ee <[email protected]>

Tere!

Teie paki number on: 66208264410/2022

Pakk on teie aadressile toimetatud.
Me ei saanud teie pakki kohale toimetada, kuna üks või mitu meie tingimust ei ole vajalikud.
Hoiame teie saadetise seifis ja saadame selle siis saatjale tagasi.
Tagamaks, et pakki ei tagastata saatjale, tuleb muuta saatmistingimusi.

Saada pakett 

Sõbralike tervitustega: Omniva


-------------------------------------


Meili teel annavad petturid Omniva nimel teada, et saabunud on postipakk, mille tollimaks vajab tasumist. Petukiri on koostatud väga detailselt ning selles meenutatakse, et paki kätte saamiseks on tasumata tollimaks ja viidatakse, et paki saatmine ootab kliendi juhiseid. Omniva ei küsi pangakaardi andmeid ja kindlasti tuleb tähelepanelikult üle kontrollida veebiaadress, kuhu suunatakse!

Omniva kaudu saabuva paki eest toimub tasumine minu.omniva.ee keskkonnas. Paki tollis deklareerimise võimaluste kohta on info Omniva kodulehel https://www.omniva.ee/abi/tolliinfo Soovitame kahtluse korral võtta ühendust Omniva klienditeenindusega telefonil 661 6616.
 

PETUKIRJA NÄIDIS


From: Omniva <[email protected]>
Date: 24. November 2022 at 18:25:56 EET
To: ….
Subject: Teie pakki ei saanud Neljapäeval, 24. novembril 2022 kohale toimetada, kuna tollimakse ei tasutud (3,92 €).

Hea klient ….,

Teie pakki ei saanud Neljapäeval, 24. novembril 2022 kohale toimetada, kuna tollimakse ei tasutud (3,92 €).
Tuletame meelde, et Omniva annab teile teada, et teie saadetis nr CE1950317-0935EE ootab endiselt teie juhiseid.

Järgi juhiseid :

Väljasaatmise kuupäev: reede, 25. november 2022
Viide: CE1950317-0935EE
Abisaajad: Omniva
Tasumisele kuuluv summa: 3,92 €


Palume kinnitada saatekulu (3,92 €) tasumine ja paki saatmine


Täname teid selle salvestamise eest ja soovime teile jätkuvalt mugavat saatelehe saatmist Internetis.

Parimate soovidega .

Omniva Palun ärge vastake sellele meilile, kuna seda aadressi ei haldata.

Pakke saab ühest pakiautomaadist teise suunata. Pakkide ümbersuunamiseks minge meie e-teeninduskeskkonda minu.omniva.ee,
vali "Paki suunamine teise pakiautomaati" ja sisestage teave selle kohta, kuhu soovite paki saata.
Lisaks saate ümbersuunamisest teavitada meie kliendituge telefonil 661 6616 või saates sooviavalduse
[email protected].
Paki ümbersuunamise teenustasu ühtib paki saatmise hinnaga. Lähemalt saadetiste ümbersuunamise kohta saad tutvuda siin
Erakliendile suunatud saadetiste puhul võtame saajaga eelnevalt ühendust (telefoninumbri olemasolul) ja lepime kokku saadetise kohaletoimetamise aja.
Etteteatamiseks helistatakse erakliendi saajale ette ja lepitakse kokku tarneaeg või saadetakse kulleri saabumisest teavitav tekstisõnum.

 
_________________________


Samal ajal on Omniva nimel levimas veel pettus, kus on kopeeritud ettevõtte kodulehe disain ja kujundus, et kasutajalt petta välja tema pangakaardi/krediitkaardi andmed ning kontaktandmed.

Seda tehakse eesmärgiga, kas müüa mustal turul vastavad finantsandmed koos kontaktandmetega maha või kasutada ise need andmed ära, sooritades võimalikult palju internetioste, enne kui pangakaart sulgetakse.
 
Mida silmas pidada all toodud näites pettuse ära tundmiseks: 

  1. Pakil on mingisugune registreeritud number, kuid küsitakse paki eest maksumust. Omniva küsib makset paki registreerimisel, mitte kätte toimetamisel! 
  2. Omniva ei küsi nii detailseid isikuandmeid. 
  3. Paki eest makstakse saatmisel, mitte kätte saamisel (v.a pakiautomaadis või postkontoris lunapaki puhul).
  4. Tegemist ei ole Omniva kodulehega, näitel on näha, et veebilink on mujale suunav, mitte Omniva lehele. 





Mida teha, kui olete sarnase pettuse õnge langenud

Kontakteeruda pangaga ning koheselt lasta sulgeda vastav kaart
Kontrollida sooritatud maksete ajalugu, et tuvastada, kas Teie kaarti on ära kasutatud e-poodides ostude sooritamiseks kolmanda isiku poolt (ehk kas Teie kaardiandmed on juba maha müüdud ning ära kasutatud)
Kui näete makseid, mida ei ole ise sooritanud, tehke pöördumine politseisse.
Olge edaspidi väga tähelik ning alati kontrollige, kas veebileht, millel asute, kuulub sellele ettevõttele või ei, veendudes veebilingi korrektsuses ning tegevustes, millele leht Teid suunab.

Vähimagi kahtluse korral tasub alati ühendust võtta Omniva klienditeenindusega telefonil 661 6616
  •  

Tagasi

Uudiste loetelu

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616