Petturid küsivad panga- ja kontaktandmeid või tollimaksu!
Omniva nimel on levimas mitu erinevat petukirja ja soovitame kõigil pakisaajatel olla tähelepanelik e-mailide ja SMSide saamisel!
Petukirjades ning sõnumites küsitakse kontakt- ja pangaandmeid või makset paki eest ette! Tegemist on pettusega ja need kirjad tuleb kustutada! Tekst on tihti ka vigases eesti keeles ja rõhutame, et Omniva ei küsi pangakaardi andmeid, ei küsi paki eest makset ette mobiilis või emailiga. Kindlasti tuleb tähelepanelikult üle kontrollida saadetud email ja veebiaadress, kuhu suunatakse!
Vähimagi kahtluse korral palume pöörduda Omniva klienditeeninduse telefonil 661 6616!
PETUKIRJA NÄIDIS
Meili teel levib pettus, kus teavitatakse saajat, et pakki ei saanud saajani toimetada ja see on jäetud Omnivasse hoiule. Selleks, et pakki tagasi ei saadetaks küsitakse kontakt- ja pangaandmeid. Tegemist on pettusega!
PETUKIRJA NÄIDIS
----- Forwarded message -----
Subject: Paki ootel: 66208264410/2022
Date: L, 26 nov 2022, 15:00
From: Omniva <[email protected]>
To: Omniva-ee <[email protected]>
Tere!
Teie paki number on: 66208264410/2022
Pakk on teie aadressile toimetatud.
Me ei saanud teie pakki kohale toimetada, kuna üks või mitu meie tingimust ei ole vajalikud.
Hoiame teie saadetise seifis ja saadame selle siis saatjale tagasi.
Tagamaks, et pakki ei tagastata saatjale, tuleb muuta saatmistingimusi.
Saada pakett
Sõbralike tervitustega: Omniva
-------------------------------------
Meili teel annavad petturid Omniva nimel teada, et saabunud on postipakk, mille tollimaks vajab tasumist. Petukiri on koostatud väga detailselt ning selles meenutatakse, et paki kätte saamiseks on tasumata tollimaks ja viidatakse, et paki saatmine ootab kliendi juhiseid. Omniva ei küsi pangakaardi andmeid ja kindlasti tuleb tähelepanelikult üle kontrollida veebiaadress, kuhu suunatakse!
Omniva kaudu saabuva paki eest toimub tasumine minu.omniva.ee keskkonnas. Paki tollis deklareerimise võimaluste kohta on info Omniva kodulehel https://www.omniva.ee/abi/tolliinfo Soovitame kahtluse korral võtta ühendust Omniva klienditeenindusega telefonil 661 6616.
PETUKIRJA NÄIDIS
From: Omniva <[email protected]>
Date: 24. November 2022 at 18:25:56 EET
To: ….
Subject: Teie pakki ei saanud Neljapäeval, 24. novembril 2022 kohale toimetada, kuna tollimakse ei tasutud (3,92 €).
Hea klient ….,
Teie pakki ei saanud Neljapäeval, 24. novembril 2022 kohale toimetada, kuna tollimakse ei tasutud (3,92 €).
Tuletame meelde, et Omniva annab teile teada, et teie saadetis nr CE1950317-0935EE ootab endiselt teie juhiseid.
Järgi juhiseid :
Väljasaatmise kuupäev: reede, 25. november 2022
Viide: CE1950317-0935EE
Abisaajad: Omniva
Tasumisele kuuluv summa: 3,92 €
Palume kinnitada saatekulu (3,92 €) tasumine ja paki saatmine
Täname teid selle salvestamise eest ja soovime teile jätkuvalt mugavat saatelehe saatmist Internetis.
Parimate soovidega .
Omniva Palun ärge vastake sellele meilile, kuna seda aadressi ei haldata.
Pakke saab ühest pakiautomaadist teise suunata. Pakkide ümbersuunamiseks minge meie e-teeninduskeskkonda minu.omniva.ee,
vali "Paki suunamine teise pakiautomaati" ja sisestage teave selle kohta, kuhu soovite paki saata.
Lisaks saate ümbersuunamisest teavitada meie kliendituge telefonil 661 6616 või saates sooviavalduse [email protected].
Paki ümbersuunamise teenustasu ühtib paki saatmise hinnaga. Lähemalt saadetiste ümbersuunamise kohta saad tutvuda siin
Erakliendile suunatud saadetiste puhul võtame saajaga eelnevalt ühendust (telefoninumbri olemasolul) ja lepime kokku saadetise kohaletoimetamise aja.
Etteteatamiseks helistatakse erakliendi saajale ette ja lepitakse kokku tarneaeg või saadetakse kulleri saabumisest teavitav tekstisõnum.
_________________________
Samal ajal on Omniva nimel levimas veel pettus, kus on kopeeritud ettevõtte kodulehe disain ja kujundus, et kasutajalt petta välja tema pangakaardi/krediitkaardi andmed ning kontaktandmed.
Seda tehakse eesmärgiga, kas müüa mustal turul vastavad finantsandmed koos kontaktandmetega maha või kasutada ise need andmed ära, sooritades võimalikult palju internetioste, enne kui pangakaart sulgetakse.
Mida silmas pidada all toodud näites pettuse ära tundmiseks:
- Pakil on mingisugune registreeritud number, kuid küsitakse paki eest maksumust. Omniva küsib makset paki registreerimisel, mitte kätte toimetamisel!
- Omniva ei küsi nii detailseid isikuandmeid.
- Paki eest makstakse saatmisel, mitte kätte saamisel (v.a pakiautomaadis või postkontoris lunapaki puhul).
- Tegemist ei ole Omniva kodulehega, näitel on näha, et veebilink on mujale suunav, mitte Omniva lehele.
Mida teha, kui olete sarnase pettuse õnge langenud
Kontakteeruda pangaga ning koheselt lasta sulgeda vastav kaart
Kontrollida sooritatud maksete ajalugu, et tuvastada, kas Teie kaarti on ära kasutatud e-poodides ostude sooritamiseks kolmanda isiku poolt (ehk kas Teie kaardiandmed on juba maha müüdud ning ära kasutatud)
Kui näete makseid, mida ei ole ise sooritanud, tehke pöördumine politseisse.
Olge edaspidi väga tähelik ning alati kontrollige, kas veebileht, millel asute, kuulub sellele ettevõttele või ei, veendudes veebilingi korrektsuses ning tegevustes, millele leht Teid suunab.
Vähimagi kahtluse korral tasub alati ühendust võtta Omniva klienditeenindusega telefonil 661 6616
Uudiste loetelu
-
23.04.2024Seoses talviste ilmastikuoludega on raskendatud Omniva posti- ja pakikullerite töö ning kandes esineb täna tõrkeid. Omniva Baltikumi logistika- ja kullervõrgu juhi Kristi Undi sõnul on kõige keerulisemad piirkonnad Tallinn, Keila ja kaugemad maapiirkonnad, kus perioodika, kirjade ja pakkide kanne toimub kas osaliselt või alles homme.
-
06.02.2024Blokaadi tõttu Poola-Ukraina piiril on esinenud hilinemisi posti saatmisel Ukrainasse. Hetkel liiguvad pakid tavapärase kiirusega, ent kui praegu käimasolevad läbirääkimised pole edukad, võib blokaad 1. märtsist taas jätkuda.
-
09.10.2023Sõjategevusest tulenevate lennuliikluse piirangute tõttu ei ole Omnival võimalik hetkel edastada saadetisi Iisraeli.
-
20.03.2023Omniva nimel helistatakse, saadetakse sõnumeid ja soovitakse maksta toote eest ostukeskkondades!
-
19.01.2023Ka teistes Eesti piirkondades, kus lumeolud mõjutavad liiklemist, võib postikojukanne olla häiritud.
-
15.12.2022Posti kojukanne ja pakiautomaatide teenindamine on häiritud keeruliste lume- ja teeolude tõttu.
-
12.12.2022Omniva nimel on levimas ühesaegselt mitu erinevat petukirja ja soovitame kõigil pakisaajatel olla tähelepanelik e-mailide ja SMSide saamisel!
-
30.11.2022Suuname pakkide kiireks kätte saamiseks osa pakke Järve, Mustika, Lasnamäe Centrum ja Pallasti postkontoritesse seoses pakiautomaatide ülemahuga.
-
30.09.2022Levivad uued, e-kirjaga saadetavad petukirjad, milles küsitakse paki kätte saamiseks Omniva nimel lisatasu koos isikuandmetega. Tegemist on pettusega!
-
16.06.2022Saabuva võidupüha ja jaanipäeva ajal on Omniva teenuste aegades muutusi.
-
03.06.2022Toimetame saadetised kohale esimesel võimalusel.
-
02.06.2022Uued tühjenemise ajad kehtivad alates 4. juunist.
-
18.05.2022Hetkel on meil infot vähemalt kahe laialt leviva erineva sisuga petukirja kohta, millega õngitsetakse raha ja andmeid.
-
11.05.2022Tallinna Nurmenuku pakiautomaati saab uuesti kasutada alates 13. maist.
-
02.03.2022Toimetame postisaadetised tellijatele esimesel võimalusel.
-
02.03.2022Omniva peatab alates homsest, 3. märtsist Western Unioni tehingud Venemaa ja Valgevenega.
-
01.03.2022Tehnilise rikke tõttu saavad Õhtulehe tellijad Surjus lehe kätte päevase hilinemisega.
-
01.03.2022Postisaadetised toimetatakse kohale hiljemalt homme.
-
23.02.2022Postikulleri haigestumise tõttu jäävad Lääne-Virumaal Porkunis postisaadetised kätte toimetamata. Toimetame posti kohale esimesel võimalusel.
-
16.02.2022Pidevalt muutuvad ilmastikuolud ja keerulised teeolud põhjustavad kirjade, ajakirjanduse ja otseposti kojukanne õhilinemist Lõuna-Eestis.
-
11.02.2022Toimetame postisaadetised tellijateni esimesel võimalusel.
-
10.02.2022Toimetame postisaadetised kätte esimesel võimalusel.
-
09.02.2022Toimetame postisaadetised kohale esimesel võimalusel.
-
08.02.2022Toimetame postisaadetised kätte esimesel võimalusel.
-
01.02.2022Ülevaade piirkondadest, kus 1.veebruaril on postikandega probleemid.
-
21.01.2022Postikanne tehakse esimesel võimalusel peale teeolude paranemist.
-
19.01.2022Kirjas väidetakse, et teele pandud pakil on vale tarneaadress, mistõttu pakki ei saa kohale toimetada.
-
17.12.2021Lähenevatel riigipühadel puhkavad paljud Omniva usinad töötajad, mistõttu kordame üle meie tööajad.
-
05.11.202105. novembril tõstetakse Vändra Coop Konsumi pakiautomaat ja samas asuv kirjakast uuele aadressile Vana tn 60.
-
18.10.2021
-
21.09.202121. septembril liigutatakse Tallinna Vikerlase Rimi pakiautomaat seinast eemale, et oleks võimalik teha vajalikke fassaaditöid. Seoses sellega on automaat ajutiselt suletud kell 9-17.
-
13.08.2021Seoses värvimistöödega on Tallinna Pallasti pakiautomaat pühapäeval kell 9.00-20.00 ajutiselt suletud.
-
12.08.202113. augustil laiendatakse Tallinna Pirita Keskuse pakiautomaati, ühtlasi liigutatakse automaati 3,5 meetrit vasakule poole.
-
11.08.202112. augustil laiendatakse Tallinna Pirita Keskuse pakiautomaati, ühtlasi liigutatakse automaat keskuse Kloostrimetsa tee poolsele küljele.
-
11.08.202111. augustil laiendatakse Haapsalu Kastani pakiautomaati, ühtlasi liigutatakse automaati sama asukoha piires ca 1 meetrit paremale poole.
-
09.08.202110. augustil laiendatakse Tallinna Merimetsa Selveri pakiautomaati.
-
04.08.2021Taas on levimas on järjekordsed pealtnäha Eesti Posti või Omniva nime kasutavad libakampaaniad, mille raames saadetakse kliendile võltsitud pakisaabumise teavitus ning palutakse klikkida lingil ja tasuda maksude või kohaletoimetamise eest. Omniva hoiatab, et tegu pole nende ettevõtte poolsete teadetega, kutsub kliente üles tähelepanelikkusele ning palub nendele teadetele mitte reageerida.
-
14.07.202115.-18. juulil Eestis toimuva Rally Estonia ning sellest tingitud liikluspiirangute tõttu esineb häireid ka piirkondade postikandes.
-
08.07.202108. juulil laiendatakse Tallinna Raudalu Coop Konsumi pakiautomaati, ühtlasi liigutatakse automaati sama asukoha piires ca 6 meetrit paremale poole.
-
07.07.2021Ilmsiks on tulnud järjekordne petuskeem, kus inimestele saadetakse näiliselt Omniva nime alt e-kirju, milles küsitakse pangakonto andmeid. Kirjas palutakse tasuda paki eest 1 euro ning lubatakse see ise automaatselt inimese pangakontolt maha võtta. Omniva hoiatab, et tegu pole ettevõtte poolt saadetud kirjadega ning kutsub inimesi üles ettevaatlikusele.
-
06.07.2021Kohalike elanike soovil viiakse Coop ehituskeskuse juures asuv kirjakast Saku postkontori juurde. Varem asus kirjakast koos pakiautomaadiga Saku Coop Konsumi juures.
-
30.06.202130. juunil kolitakse Saku Coop Konsumi pakiautomaat mõnisada meetrit eemale Coop Ehituskeskuse juurde. Seoses kolimistöödega on pakiautomaat kell 09:00 kuni 17:00ni ajutiselt suletud.
-
18.06.2021Alates 16. juunist asub Käina Coop Konsumi pakiautomaat aadressil Spordi tänav 9 - uue avatava Käina Coop Konsumi/Ehituskeskuse juures.
-
14.06.2021Ilmsiks on tulnud järjekordne petuskeem, kus inimeste poole pöördutakse WhatsAppi kaudu ning kasutatakse ära erinevates ostu- ja müügiportaalides levivat informatsiooni.
-
26.05.2021Taas on levimas on järjekordsed pealtnäha Eesti Posti või Omniva nime kasutavad libakampaaniad, mille raames ahvatletakse kliente tasuta telefoni või muu auhinnaga ning palutakse klikkida lingil. Omniva hoiatab, et tegu pole nende ettevõtte poolsete teadetega, kutsub kliente üles tähelepanelikkusele ning palub nendele teadetele mitte reageerida.
-
05.05.2021Võimalusel tuleks oma pakid tellida pakiautomaati. Saadetiste teelepanemiseks võiks need aga vormistada minu.omniva keskkonnas ning üle anda pakiautomaadi vahendusel.
-
22.03.2021Seoses COVID-19 lähikontaktsusega viibivad Mustamäe postkontori töötajad eneseisolatsioonis ning postkontor on 22. märts ajutiselt suletud. Alates 23. märtsist on postkontor avatud ainult pakiväljastuspunktina.
-
05.03.2021Seoses COVID-19 lähikontaktsusega viibivad Kuressaare postkontori töötajad eneseisolatsioonis ning postkontor on 12. märtsini ajutiselt suletud. Saadetiste väljastamine toimub sel perioodil kojukandes ja pakiautomaatidest.
-
12.02.2021Seoses COVID-19 lähikontaktsusega viibivad Pallasti postkontori töötajad eneseisolatsioonis ning postkontor on 12. veebruari pärastlõunaks ja õhtuks ruumide ja pindade desinfitseerimiseks ajutiselt suletud. Postkontori töötajad viibivad eneseisolatsioonis. Postkontorisse leitakse asendustöötajad ja see on taas pakkide väljastamiseks avatud esmaspäeval, 15. veebruaril.
-
10.02.2021Seoses COVID-19 lähikontaktsusega viibivad Lasnamäe Centrumi postkontori töötajad eneseisolatsioonis ning postkontor on 10. veebruari pärastlõunaks ja õhtuks ruumide ja pindade desinfitseerimiseks ajutiselt suletud. Postkontori töötajad viibivad eneseisolatsioonis. Postkontorisse leitakse asendustöötajad ja see on taas pakkide väljastamiseks avatud neljapäeval 11. veebruaril.
Abiinfo
Kasulik info
- Asukohad ja lahtiolekuajad
- Saadetise jälgimine
- Sihtnumbri otsing
- Kontaktid
- Tule tööle!
- Sõlmi ärikliendi leping siin
- Küpsised
Erakliendi kontaktid
661 6616[email protected]
E–R 9.00–20.00
L–P ja riigipühadel 9.00–15.00
Vaata postiasutuste lahtiolekuaegade ja asukohtade infot SIIT