Kuidas ajada rahaasju postkontoris?

RIIGISISENE RAHAKAART


Rahakaardiga saad vaid mõne minuti jooksul saata sularaha ühest postkontorist teise. Sularaha võtame vastu ainult eurodes. Eraisik saab ühe rahakaardiga saata maksimaalselt 1000 eurot ja juriidiline isik maksimaalselt 2000 eurot.

Rahakaarti saates saad määrata, kuidas saaja raha kätte saab.
 
  1. Postkontorist nõudmiseni
    Rahakaardi maksame saajale välja tema nõudmisel ja rahakaardi saabumisest teda eraldi ei teavita
  2. Teavitusega
    Saadame saajale rahakaardi saabumisel SMS-i, e-kirja või paberkandjal teatise
  3. Tasutud kättetoimetamisega
    Viime rahakaardi saajale koju kätte

Rahakaardi alusel maksame raha välja saajale või tema poolt volitatud esindajale isikut tõendava dokumendi esitamisel allkirja vastu. Kui saajale tuleb teade rahakaardi kohta, siis saab ta selle ka koju tellida ja kojutoomise eest ise tasuda.
 
MILLAL RAHAKAARDI TEENUST KASUTADA?
 
  • Perekonnaliikmel, sõbral või tuttaval on kiiresti vaja sularaha
  • Läheduses pole pangaautomaati või -kontorit, aga on postkontor
  • Sinul või raha saajal pole võimalik pangakontot kasutada
  • Sa ei tea raha saaja pangarekvisiite

RAHAKAARDI EELISED
 
  • Kiire
    rahakaart on postkontoris väljamaksmiseks valmis vaid mõni minut peale rahakaardi saatmist
  • Mugav
    rahakaardi saaja võib raha väljamaksmiseks pöörduda temale sobivasse postkontorisse. Kui sul ei ole võimalik postkontorisse minna, saad rahakaardi saatmiseks või vastuvõtmiseks kutsuda kirjakandja koju. Kirjakandja tellimiseks palun täida sooviavaldus või võta ühendust meie klienditoega telefonil 661 6616 või e-posti aadressil [email protected].
  • Lihtne
    rahakaardi teenus ei eelda pangakonto olemasolu
  • Turvaline
    registreerime rahakaardi saatmise ning kontrollime välja maksmisel isikut tõendavat dokumenti

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: [email protected] Kliendiinfo: 661 6616