E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Kulleri lisateenused

Väljastusteade

Kui soovid saadetise väljastamise kohta teadet SMS-i või e-kirja teel, telli kättetoimetamise lisateenus. Teenust saad tellida e-teeninduses või postkontoris. Kui soovid teavitust saada e-kirjaga, on teenuse tasu 17 senti, kui soovid SMS-i, on teenuse tasu 25 senti. Tasule lisandub käibemaks.
 

Lunapakk

Kui soovid paki saajalt küsida pakis oleva sisu eest tasu, telli lunatasu teenus. Teenuse tellimisel volitad meid paki väljastamisel saajalt küsima kindlaks määratud lunasumma, mille edastame pangaülekandega Sinu arvelduskontole. Telli teenus meie e-teeninduses või postkontoris. Lunapaki tasu on 1,5% nõutavast summast, kuid vähemalt 1,76 eurot. Teenustasule käibemaksu ei lisandu.
 

Ettevaatlik käitlemine

Kui Sinu paki sisu on õrn ja kergesti purunev, telli paki ettevaatliku käitlemise teenus. Kui pakk on lisateenusega „Ettevaatlik käsitlemine“ ning märgistatud vastava kleebisega, tagatakse saadetise käsitsi sorteerimine ning ettevaatlikum kohtlemine transportimisel. Ärikliendil on kohustus ettevaatliku käitlemise teenuse kasutamise korral märgistada saadetis ise vastava kleebisega, mida on võimalik saada postiasutusest või kliendihaldurilt. Lisateenus „Ettevaatlik käsitlemine“ ei asenda nõuetekohast pakendamist. Lisateenust ei saa kasutada pakiautomaadis vormistamisel. 
 

Kindlustamine

Soovi korral võid oma saadetise kindlustada. Saadetise kaotsimineku või kahjustumise korral hüvitame tekkinud kahju kuni Sinu poolt määratud saadetise väärtuse ulatuses. Saadetise kindlustamise hind on 1% saadetise määratud väärtusest.
 

Dokumenditagastus

Kui soovid paki kättesaamise kohta saada kliendi allkirjaga dokumenti, telli see lisateenus. Soovi korral saadame Sulle kliendi allkirjastatud dokumendi digitaalselt. Kui saaja ei soovi allkirja anda, ei saa me ka pakki üle anda ning tagastame selle Sulle. Pöördu oma kliendihalduri poole, et sõlmida teenuse tellimiseks lepingulisa.
 

Ärikliendile laupäeval väljastamise teenus

Kui Sul on vaja, et pakk jõuab ärikliendist saajani kindlasti laupäeval, telli see paki vormistamisel lisateenusena, sest tavaliselt me äriklientidele laupäeval pakke ei väljastata.
 

Hoonesisene logistika

Põhiteenuse raames viiakse saaja ukseni kuni 30 kg kullerpakid (pikim külg max 2,5 m ning põhja ümbermõõdu ja kõrguse summa max 3 m). Suuremõõtmelise saadetise (kuni 80 kg) kättetoimetamiseks saaja ukseni kasuta lisateenust „Toome tuppa“. Teenust osutatakse kindlaks määratud piirkondades. Täpsem info kliendihaldurilt.
 

Väljastamine konkreetsele isikule

Kui soovid, et edastame saadetise aadresskaardil olevale saajale isiklikult, telli isiklikult väljastamise teenus. Paki üleandmisel märgime väljastusdokumendile või pihuarvutisse üles vastuvõtja isikut tõendava dokumendi numbri. Saaja peab paki vastu võtma isiklikult, volitatud isikud pakki vastu võtta ei saa. Seda teenust saab tellida ainult eraklientide pakkidele.
 

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616