E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Tarnevalik „1. eelistus/Parcelsea nutipostkast”
Oleme lisanud Omniva pakiautomaatide loendisse uue valiku “1. eelistus/Parcelsea nutipostkast", mis lihtsustab kliendi jaoks pakiautomaadi valimist. Klient ei pea enam pikast nimekirjast omale sobivat pakiautomaati otsima, vaid pakk liigub tema poolt eelistatud automaati (või postiasutusse). Eelistatud pakiautomaadi saab klient valida minu.omniva.ee lehel sisselogitud kasutajana.
Juhul, kui oled Parcelsea klient, siis pakume võimalust tellida e-poodidest kaubad otse oma nutipostkasti. Enam ei pea selleks tellima kullerit ja maksma kullertasu, vaid valima e-poe pakiautomaatide nimekirjast „1. eelistus/Parcelsea nutipostkast“ ning pakk jõuab Sinu isiklikku nutipostkasti pakiautomaadi teenuse hinnaga.
Soovitame tutvuda allolevate KKK-dega, kus anname vastuse võimalikele tekkinud küsimustele.
KKK:
MILLISED PAKID EI JÕUA NUTIPOSTKASTI?
- Pakid telefoninumbriga, mis ei ole Parcelseale edastatud
- Pakid, mis ületavad nutipostkasti lahtrite maksimummõõte (vt Parcelsea.com)
- Pakid isikutuvastamise või tasumise lisateenustega:
- Dokumenditagastus
- Väljastamine konkreetsele isikule
- Väljastamine täisealisele isikule
- Lunatasu
KUIDAS SAAN NUTIPOSTKASTI ENDALE MINU OMNIVAS EELISTUSEKS VALIDA?
Hetkel pole Minu Omnivas võimalik nutipostkasti eelistuseks valida. Pole vahet, mis eelistuse ja kas oled valinud, pakid suunduvad ikkagi Sinu nutipostkasti telefoninumbri alusel.
KUIDAS SAAN OMA NUTIPOSTKASTI PAKKE TELLIDA?
E-poes vali pakiautomaadi nimekirjas “1. eelistus/Parcelsea nutipostkast” ning pakk liigub telefoninumbri alusel Sinu nutipostkasti.
KUIDAS SAAB KA MINU PERELIIGE OMA PAKID NUTIPOSTKASTI TELLIDA?
Selleks palume võtta ühendust Parcelseaga [email protected]
MIS MÕÕDUS SAADETISED PARCELSEA KAPPI LÄHEVAD?
Parcelsea lahtrid mahutavad kuni L mõõdus saadetisi. Parcelsea lahtrite mõõtmeid saab vaadata Parcelsea kodulehelt.
VALISIN E-POES „1. EELISTUS/PARCELSEA NUTIPOSTKAST“, AGA PAKK LÄKS IKKA PAKIAUTOMAATI/POSTKONTORISSE. MIKS?
Võimalik, et e-pood on eksinud tarnevaliku lisamisega. Valik “1. eelistus/Parcelsea nutipostkast” on värske lahendus ning tegeleme pidevalt meie äriklientide informeerimisega ning juhendamisega.
Sinu nutipostkasti ei suundu ka pakid, millel on küljes lisateenus(ed) (vt esimene küsimus).
MIS SAAB, KUI MINU PARCELSEA NUTIPOSTKAST ON TÄIS, AGA ON VEEL SAADETISI TULEMAS?
Kui kulleril pole võimalik saadetist nutipostkasti panna, siis võtab ta Sinuga telefoni teel ühendust.
MA EI LEIA E-POE NIMEKIRJAST EELISTUST. MIDA TEHA?
Võta meiega ühendust [email protected] või 661 6616 ning edasta info, mis e-poe nimekirjast valik puudub. Võtame seejärel e-poega ühendust ning palume tarnevaliku lisada.
KUIDAS SAAN PAKI TEISELE INIMESELE NUTIPOSTKASTI SAATA?
Vormista saadetis minu.omniva.ee lehel ning vali pakiautomaadi nimekirjast tarnevalikuks "1. eelistus/Parcelsea nutipostkast".