E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Informatsioon sihtnumbrite muudatuse kohta Tallinna ja Pärnu linnas

KORDUMA KIPPUVAD KÜSIMUSED SIHTNUMBRITE MUUDATUSEST

 

Alates 1. oktoobrist 2020 muutuvad osad sihtnumbrid Tallinna ja Pärnu linnas. Siia lehele oleme koondanud vastused muudatusega seotud küsimustele.

Keda muudatus puudutab?
Tallinna ja Pärnu linna sihtnumbrite osalisel muutmisel ja kaasajastamisel lähtume kaasaegsest linnaplaanist ja postkontorite paiknemisest. Seega puudutab sihtnumbrite muudatus osasid Tallinna ja Pärnu linna elanikke.

Millised sihtnumbrid muutuvad?
Tallinnas muutuvad teatud sihtnumbrid kõikides linnaosades. Pärnus muutuvad sihtnumbrid osadel aadressidel, mis asuvad Kodara, Savi, Supeluse ja Villa tänavatel.

Miks muudatus toimub?
Alates 1. oktoobrist kehtima hakkavad sihtnumbrid lähtuvad kaasaegsest linnaplaanist ja postiasutuste paiknemisest. Hetkel on eelkõige probleemiks see, et kuna saadetised jaotuvad postiasutuste vahel just sihtnumbrite alusel, siis jõuavad kirjad ja pakid klientide jaoks sageli ebamugavalt kaugel asuvasse postkontorisse. Oktoobris jõustuv muudatus tagab selle, et sihtnumbrid viiakse postkontorite paiknemisega kooskõlla ja edaspidi saavad kliendid kõigiks postitoimetusteks kasutada endale lähimat postkontorit.

Millal hakkab uus sihtnumber kehtima?
Uued sihtnumbrid hakkavad kehtima 1. oktoobrist 2020.

Millal saan teavituse?
Teavitused jõuavad sihtnumbri muudatusega seotud adressaatideni hiljemalt 7. augustil 2020.

Mis muutub minu jaoks?
Edaspidi saate oma paki- ja kirisaadetised kätte Teile lähimast postkontorist. Lähima postkontori välja selgitamisel on arvestatud Teie aadressi ja postkontori vahelist maad mööda avalikke teid. See muudatus võimaldab pakkuda nii Teie kui ka teiste linnaelanike ootustele vastavat postiteenust.

Sihtnumbri muudatusest tingituna palume Teil teavitada uuest sihtnumbrist kõiki asutusi ja inimesi, kes Teile aadressi alusel saadetisi edastavad.

Uuest sihtnumbrist teavitage inimesi ja asutusi,
 

  • kust tellite ajalehti või ajakirju*;
  • kust kaudu sooritate e-oste ja tellite kaupa (näiteks Aliexpress ja PayPal);
  • kes saadavad Teile paberarveid;
  • kes saadavad Teile aadressiga reklaami (näiteks Kaubamaja);
  • kes saadavad Teile kirju, postkaarte ja pakke.

 

*Kui olete tellinud perioodikat kirjakandja vahendusel, postiasutusest või minuajakirjandus.ee kaudu, siis ei ole sihtnumbri muudatusest teavitamine vajalik.

Ärikliendina on väga oluline, et uuendaksite sihtnumbrite infot oma andmebaasides, mis sisaldavad aadressiandmeid.

Mis juhtub, kui kasutatakse veel vana sihtnumbrit?
Teavitame Teid muudatusest aegsasti, et saaksite augusti ja septembri jooksul sihtnumbri muudatusest teavitada kõiki asutusi ja inimesi, kes Teile aadressi alusel saadetisi edastavad. Õige sihtnumber kirja ja paki peal tagab, et saadetis jõuab õigeaegselt Teieni. Kui Teile saadetud kirjal on pärast 1. oktoobrit vana sihtnumber, siis ei saa Eesti Post kahjuks tagada selle õigeaegset jõudmist Teie postkasti. Kui Teile saadetud pakil on pärast 1. oktoobrit vana sihtnumber, siis see väljastatakse Teile endisest elukohajärgsest postkontorist, mis ei pruugi olla Teile lähim.

Mis on minu uus sihtnumber ja mind teenindav postiasutus alates 1. oktoobrist 2020?
Oleme sihtnumbrite muudatuse info jaganud linnaosade kaupa, et leiaksite enda jaoks olulise informatsiooni mugavalt ülesse. Sihtnumbri muudatused on esitatud aadresside kaupa.
 


Lisainfo

Kui Teil on täiendavaid küsimusi sihtnumbrite muudatuse kohta, siis palume Teil ühendust võtta klienditeenindusega. Erakliendina saate nõu küsida sihtnumbrite muudatuse infotelefonilt, ärikliendina vastab küsimustele Teie personaalne kliendihaldur või postiäri äriklienditeenindus.

SIHTNUMBRI MUUDATUSE INFOTELEFON ERAKLIENTIDELE

Avatud 28. juulist 5. oktoobrini

E–R 10.00 – 17.00
L 10.00 – 13.00
664 3614
 

POSTIÄRI ÄRIKLIENDITEENINDUS

E-N 8.00 – 17.00
R 8.00 – 15.45
664 3673
kliendihaldus@omniva.ee
 

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616