E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Tellimuste annulleerimine, peatamine ja ümbersuunamine Barwebis

Kirjastustel on võimalik kõiki oma väljaannete kehtivaid tellimusi hallata Barwebis. Tellimuste haldamise puhul tuleb arvestada teatud reeglitega. Allpool räägime lähemalt sellest, kuidas vajaduse korral tellimusi annulleerida, peatada või ümber suunata.

Barwebis tellimuse annulleerimiseks, ümbersuunamiseks või peatamiseks tuleb kõigepealt üles otsida vastav tellimus. Seda saab teha nii nime kui ka aadressi järgi. Oluline on meeles pidada, et tellimusega seotud tegevusi tuleb teha järgmiste tingimuste järgi.

Kui annulleerimine, peatamine või ümberadresseerimine tehakse tööpäeval enne kella 12.00, siis tuleb sündmuse alguseks valida ülejärgmine tööpäev. Näiteks kui teha ümbersuunamine 19.03 kell 11.00, siis tuleb panna alguse kuupäevaks 21.03.

Kui annulleerimine, peatamine või ümberadresseerimine tehakse tööpäeval pärast kella 12.00, siis peab jääma vahele kaks tööpäeva. See tähendab, et kui teha ümbersuunamine 19.03 kell 13.00, siis tuleb panna alguseks 22.03.

Põhjus on selles, et jaotuskeskused võtavad järgmise päeva kanderaamatu muudatused välja kell 12.00. Kui kirjastus on teinud ümbersuunamise pärast kella 12.00 algusega järgmisest päevast, siis see muudatuste hulgas ei kajastu ja tekivad koguste erinevused. Sel juhul ei liigu tellimuse sündmus õigesti süsteemi ja postikuller ei teagi, et peaks kliendile väljaande uuele aadressile viima.

Barwebi kasutamise kohta saate lähemalt lugeda, kui logite sisse aadressile http://barweb.post.ee ja klikite menüüpunktil "Kasutusjuhendid".

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616