E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.

Ajutised pakipunktid



Seoses erakordselt suurte mahtudega teatud piirkondade pakiautomaatides ning eesmärgiga pakkuda kliendile võimalust pakk võimalikult kiiresti kätte saada, väljastab Omniva ajutiselt mõned pakiautomaati tellitud pakid ajutistest pakipunktidest.

Pakipunktis toimub pakkide üleandmine sarnaselt pakiautomaadile SMS-i alusel. Siit lehelt leiad täpsemat infot ajutistest pakipunktidest.

 

Pakipunktide asukohad



Pirita pakipunkt


Asukoht: Pirita Keskuse parkla, Kloostrimetsa tee poolel (Merivälja tee 24, Tallinn)
Avatud alates 9.04
E-R 13-19, L 11-17, P suletud
 
 
 

Toompuiestee pakipunkt


Asukoht: Toompuiestee ärimaja tagune (Toompuiestee 33a, Tallinn)
Avatud alates 12.04
E-R 12-19, L 11-15, P suletud
   
 
 

Lasnamäe pakipunkt


Asukoht: Lasnamäe Bravo Keskus kaubanduskeskus (Pae 80, Tallinn)
Avatud alates 20.04
E-R 12-19, L 11-15, P suletud
 
 
 


Kuidas pakipunkti ära tunda?

   
 

Paki kättesaamine

  • Pakk väljastatakse kliendile saadetise numbri, saaja ees- ja perekonnanime ning telefoninumbri alusel.
 

Juhised pakipunktis kohapeal

  • Hoia kõigi inimestega piki vahet minimaalselt 2 meetrit.
    Palun ära ületa lintidega piiratud või maha märgitud ala, aitäh!
  • Allkirja paki kättesaamiseks ei võeta.
  • Kui kõik vajalikud tegevused on tehtud, paneb teenindaja saadetise lauale, kust saad selle ära võtta.
 
Kui klient ei soovi pakipunkti teenust kasutada, siis on võimalik pakk suunata tagasi algsesse pakiautomaati, helistades Omniva klienditoele numbrile 661 6616. Pakk ladustatakse seejärel paari päeva jooksul.

Lingid
Kuidas tagastada pakki?
KKK (korduma kippuvad küsimused)
Omniva töö eriolukorra ajal
Pakiautomaatide ja postiasutuste asukohad
 

Pallasti 28, 10001 Tallinn, e-post: info@omniva.ee Kliendiinfo: 661 6616