Omniva uudised
-
28.03.2024 Pakiautomaatide muudatused 01-04. aprill
-
27.03.2024 Omniva pakiautomaatidest saab nüüd tasuta saata teise ringi asju Uuskasutuskeskusele
Sel kevadel on asjadele uue võimaluse andmiseks avanud oma uksed Omniva pakiautomaadid, mille abil saab liigseks muutnud korralikud asjad tasuta saata Uuskasutuskeskusele. Annetuskampaania kestab kuni 26. aprillini. Loe lisa » -
25.03.2024 Lihavõtted mõjutavad meie saadetiste tarneaegu
-
22.03.2024 Pakiautomaatide muudatused 25-28. märtsil
-
06.03.2024 Kirjakeskus ehk elektrooniliselt üleantavate kirjade saatmise rakendus suletakse 31. mail
-
05.03.2024 Võimalikud häired varahommikuses lehekandes
-
05.03.2024 Eesti elektriraudtee 100. aasta täitumist tähistavad erimargid on tänasest müügil
-
01.03.2024 Õpilastööde võistlus kutsub noori uurima Eesti posti minevikku
-
29.02.2024 Omniva jäi 2023. aastal kahjumisse
-
23.02.2024 Eesti Vabariigi aastapäeva eel jõuab müügile Konstantin Pätsi postmark
Omniva postkontorid saavad uue näo ja sisu
Omniva uuendab oma postkontoreid ja kuulutas kontorite ümberehituseks välja hanke partneri leidmiseks. Esimene uue välimusega postkontor avatakse aasta lõpus. Järgmise kolme aasta jooksul uuendatakse üle Eesti kõik postiasutused.
Omniva brändijuhi Mari-Liis Küppari sõnul on ettevõttes lähtuvalt uuest strateegiast toimumas palju muutusi innovaatilisuse ja kaasaegsuse suunas, et pakkuda klientidele parimat. Postkontorite ümberehitamine on osa planeeritud muutustest ja pikaaegne investeering paremasse klienditeenindusse.
„Uuenduste fookuses on klient – kaasajastame oma teeninduskeskkonda ja laiendame kaubavalikut. Muudame postkontorite keskkonna meeldivamaks, sisukamaks ja mugavamaks nii kliendile kui töötajale. Selliseks, mis kutsub inimesi sisse astuma,“ ütles Küppar. „Kuigi inimeste harjumused on muutunud ja eelistatakse üha rohkem pakiautomaate, siis jätkuvalt on vajadus paljude teenuste järele meie kontorites kohapeal. Soovime olla kliendile toeks, pakkudes otsesuhtlust, nõustavat ja kvaliteetset teenindust, et paki või kirja saatmine oleks meeldiv kogemus.“
Postkontori sisekujundus ja teeninduslahendused lähtuvad klientide vajadustest. Märksõnadeks on avatus, nõustav müük, digitaalsed lahendused jt. Olulise uuendusena näeb kontorites senisest rohkem ekraane koos vajaliku teabega kliendi jaoks. Sisustuses on plaanis kasutada klaasi, metalli ja puiduimitatsiooni. Kuna kontorites hakatakse pakkuma senisest erinevat kaubavalikut, siis muutub väljapanekumööbel ja paigutus. Saalis hakkab kesksel kohal paiknema pakkelaud, sest enamik inimestest käib postkontorites pakke saamas või saatmas. Uuendusena hakatakse pakkuma ka valikut pakki panemiseks ja kingituseks saatmiseks, seda eriti pühade või tähtpäevade jaoks.
Esimesena saavad uue näo ja sisu kaheksa kõige suurema külastatavusega kontorit, mis ei ole läbinud viimase paari aasta jooksul uuenduskuuri. Need on Keila, Rakvere, Kuressaare, Tartu Kvartali ning Tallinna kesklinna, Kristiine, Arsenali ja Järve postkontorid.
Hankega otsitakse koostöös Uplift OÜ ja PINK OÜ väljatöötatud sisekujunduskontseptsioonile terviklahenduse pakkujat postkontorite ümberehitamiseks. Hankepakkumuste esitamise tähtaeg on 15. juuli. Hankekutsega saab tutvuda riigihangete registris.
Abiinfo
Kasulik info
- Asukohad ja lahtiolekuajad
- Saadetise jälgimine
- Sihtnumbri otsing
- Kontaktid
- Tule tööle!
- Sõlmi ärikliendi leping siin
- Küpsised
Telli kuller (ärikliendile)
Erakliendi kontaktid
661 6616[email protected]
E–R 9.00–20.00
L–P ja riigipühadel 9.00–15.00
Vaata postiasutuste lahtiolekuaegade ja asukohtade infot SIIT
Ärikliendi tugi
- 664 3444
- [email protected]
- E-R 8.00 – 17.00