E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovige mõne aja pärast uuesti.
E-teeninduse töös esineb hetkel häireid, proovi mõne aja pärast uuesti.
Omniva uudised
-
27.09.2023 Mündikorje kampaania tasuta osa lõpeb, neljapäevast rakendub teenustasu
Eesti Panga ja Omniva ühises mündikorje kampaanias on kolmapäeva õhtuks suure tõenäosusega tagasi toodud juba enam kui miljon münti. Loe lisa » -
21.09.2023 Omniva paigaldab Rannamõisa, Sõpruse ja Narva Lidl kaupluse juurde pakiautomaadi
Omniva paigaldab Lidl kaupluste juurde Tallinnas Rannamõisas ja Sõpruse puiesteel ning Narvas pakiautomaadi, et kaupluste külastajatel oleks mugav nii pakke vastu võtta kui ka saata. Loe lisa » -
21.09.2023 Maksu- ja Tolliameti tolliinfosüsteemide katkestus
-
18.09.2023 Eesti Pank ja Omniva käivitasid miljoni mündi korje kampaania
-
14.09.2023 Viimsi uuendatud postkontoris pannakse erilist rõhku keskkonnasäästlikkusele
-
14.09.2023 Eesti Apostlik-Õigeusu Kiriku 100. aastapäevaks ilmus postmargiplokk
-
13.09.2023 Parcelsea erapakiautomaadid hakkavad kandma nime Picapac
-
07.09.2023 Eesti kõige pikemaajalisem margisari täienes kahe margi võrra
-
05.09.2023 Omniva uus juhatuse liige ning operatsioonide üksuse juht on Kastytis Valantinas
-
31.08.2023 Pärnus avas uksed uuendatud postkontor
Omniva toimetas jõuludeks kohale rekordkoguses pakke ja kirju
Novembri algusest on Omniva toimetanud kohale 1,5 miljoni pakki ja jõulukuul ligi 1 miljon kirja. Ka sel aastal täideti ambitsioonikas lubadus ja viidi kõik pakid kohale 23. detsembriks!
„Kui e-poe tellimuse anti meile üle 22. detsembri õhtuks, siis 23. detsembril olid need kenasti klientideni toimetatud,” ütles Omniva juhatuse liige Kristi Unt.
Aastalõpu e-ostlemise kõrghooaeg algas Omniva jaoks novembri alguses e-smaspäevaga, jätkus Musta Reede ja küberesmaspäevaga. Eestimaalased tellisid e-poodidest sel aastal üheaegselt, rohkem ja suuremaid pakke ning nii ummistasid suured pakikogused populaarsemaid pakiautomaate. Valdav osa pakkidest ehk ligi 1,2 miljonit liikus just pakiautomaatide kaudu. Kuid kõigi väljakutsetega saadi edukalt hakkama ja seda tänu põhjalikule ettevalmistusele, varasematele kogemustele ning klientide koostöövalmidusele.
„Tänan kõiki, kes tulid oma pakkidele ruttu järele! Nii saime kohe toimetada järgmiste klientide pakid pakiautomaati. Tuntavat abi oli nutikast lahendusest, mis võimaldab meil ühte kappi ladustada ühe saaja mitu pakki ning seeläbi kasutada pakiautomaate efektiivsemalt ning ka klientidele mugavamat teenust pakkuda,“ selgitas Unt. Kui keskmiselt ootab klienti 2-3 pakki, siis rekord löödi Sauga Coop Konsumi pakiautomaadis, kus saajat oli ootamas korraga 28 pakki.
Suurima pakimahuga nädalatel oli enamikesse pakiautomaatidesse teel rohkem pakke, kui sinna korraga ära mahub. „Kuna kõik tööprotsessid toimisid kenasti ja olime suurteks mahtudeks valmis, siis on tulemuseks kõrge kvaliteediga jõulud. Populaarsemaid automaate täitsime kohati kuni 5-6 korda päevas, selleks, et pakid jõuaks kiiresti klientideni ning tänu sellele jõudis ligi 90% klientide pakid juba järgmiseks päevaks saajani,“ märkis Unt. „Ka saime postkontorite ja –punktide kaudu väljastada päevas kordades rohkem pakke.“
Klientide aktiivsust ja koostöövalmidust näitab hästi see, et 75% pakkidest võeti välja ööpäeva jooksul peale pakiautomaati ladustamist. Tavapäraselt on see näitaja väiksem.
Kõige populaarsemad olid Tallinna Sikupilli, Peetri Selveri ja Tallinna Torupilli Selveri pakiautomaadid. Lisaks suurematele linnadele paistsid sel korral suurema aktiivsusega silma näiteks Valga Siili Coop Konsumi, Türi Maxima X ja Keila Grossi pakiautomaadid.
„Jõulude õnnestumine on kogu Omniva ühine töövõit. Olen tänulik igale töötajale, kes aitas saadetistel jõuda saajani õigeaegselt ja tuua sellega palju jõulurõõmu tuhandetele inimestele,“ hindab Unt kõrgelt iga kolleegi panust.
Jõulukaartide saatmine on ikka populaarne!
„Hea meel on tõdeda, et jõulukaartide saatmine on ikka populaarne ja Eesti inimesed armastavad saata postkaarte, seda eriti jõulude ajal,“ tõdes Kristi Unt.
Detsembrikuus saadetakse ligi veerand aastasest kirja/postkaardi kogusest. Ka tänavu saadeti detsembris jälle ligi 1 miljoni kirja ja jõulukaarti. Jõulunädalal sorteerisime ca 320 000 kirja, mis on rohkem kui eelmisel aastal, aga tuleb arvestada, et jõulunädal oli see aasta ka ühe päeva võrra pikem. Eelmisel aastal liikus Omniva kaudu üle 1,1 miljoni kirja sh jõulunädalal ligikaudu 300 000 kirja.
Posti sorteerijatele on tavapäraselt kõige intensiivsemad tööpäevad just vahetult enne jõule, näiteks 20. detsembril sorteerisime 101 000 kirja, mis läksid järgmisel päeval postikulleritega kandesse.
„Igal aastal annab Omniva välja koostöös Eesti kunstnikuga jõulupostmargi ja kaardi, mis kujuneb tavapäraselt populaarseks. Nii ka sel aastal on kunstnik Made Balbati kujundatud jõulumargid ja postkaart leidnud tee eestimaalaste südamesse,“ märkis Kristi Unt.
Lisaks tellitake palju oma disainiga postmarke ja kujundatakse ise postkaarte Omniva e-poes. Inimesed eelistavad postkaarte ja postmarke osta peamiselt postkontoritest, kuid aina enam on neid kliente, kes on leidnud mugava võimaluse soetada margid ja kaardid Omniva e-poest ning tellinud need oma postkasti või lähimasse pakiautomaati.
„Kas sel aastal paigaldasime kirjade postitamiseks mitu lisakirjakasti detsembriks. Uudsena oli sel aastal võimalus jõulukaarte, postmarke ja ümbrikke osta praamidel, kus on ka kirjakast, et oleks mugavam ja lihtsam heade soovidega jõulutervitused laevasõidul teele saata,“ lisas Unt.
Abiinfo
Kasulik info
- Asukohad ja lahtiolekuajad
- Saadetise jälgimine
- Sihtnumbri otsing
- Kontaktid
- Tule tööle!
- Sõlmi ärikliendi leping siin
- Küpsised
Telli kuller (ärikliendile)
Erakliendi kontaktid
661 6616[email protected]
E–R 9.00–20.00
L–P ja riigipühadel 9.00–15.00
Vaata postiasutuste lahtiolekuaegade ja asukohtade infot SIIT
Ärikliendi tugi
- 664 3444
- [email protected]
- E-R 8.00 – 17.00