Omniva uudised
-
19.04.2024 Kas sa saadad oma pakid pakiautomaadist? Neid asju pead teadma
Eestlased on vilunud pakiautomaatide kasutajad ja pakkide saatjad, kuid mitte kõik kodus leiduvad materjalid ja pakendid ei sobi asjade pakendamiseks, tõdeb Omniva sorteerimise juht Evert Rööpson. Loe lisa » -
16.04.2024 Uuring: inimesed eelistavad kulleritele pakiautomaate
Eestlased eelistavad paki kätte saamisel pakiautomaati, mitte kullerit, selgus värskest uuringust. Loe lisa » -
11.04.2024 Müügile jõudis Eesti rahvuspuud kujutav postmark
-
11.04.2024 Kiire teavitus võib aidata pakiautomaadist saadetud raha tuvastada
-
10.04.2024 9. maist muutuvad erakliendi pakiteenuse tüüptingimused
-
08.04.2024 Omniva kaotab nimekasti teenuse
-
05.04.2024 Ole teadlik! Petturid veenavad telefonitsi pakiautomaadist raha saatma!
-
27.03.2024 Omniva pakiautomaatidest saab nüüd tasuta saata teise ringi asju Uuskasutuskeskusele
-
25.03.2024 Lihavõtted mõjutavad meie saadetiste tarneaegu
-
06.03.2024 Kirjakeskus ehk elektrooniliselt üleantavate kirjade saatmise rakendus suletakse 31. mail
Kus töötab jõuluvana siis, kui ei ole parasjagu pühad? Omniva uus teleklipp annab vastuse
Täna, 3. oktoobril algab Omnivat imagokampaania, mis kestab lainetena jõuludeni. Selles tutvustame uue teleklipi abil meie inimlikku, sooja ja hoolivat ettevõtet.
Meie teleklipi peategelane on Kris, kes kangesti meenutab jõuluvana. Me kõik teame, mida jõuluvana teeb ühel päeval aastas, see klipp aga annab vihje, kus ta võiks töötada ülejäänud 364 päeval.
Krisi karakteri kaudu räägime lugu sellest, kuidas Omnivas pingutame kõik selle nimel, et jõulud õnnestuksid. Me kohtleme iga saadetist kui kingitust, rõhutades seeläbi meie kõrgeid kvaliteedistandardeid ja klientide väärtustamist. Ühtlasi usume, et kampaania toetab meie müüki kõrghooajal ja paneb inimesi alateadlikult tegema „oranži valikut“. Investeerides oma brändi ja selle eristuvusse, tõstame oma konkurentsieelist.
Teleklipp on filmitud Omniva logistikakeskuses, Rukki teel ja valminud koostöös Baltikumi juhtiva loovagentuuriga McCANN Riga. Teleklipp linastub kõigil kolmel koduturul ja on hea näide ülebaltilisest koostööst.
Kampaaniaperioodi vältel, 03.10.-24.12 on meie reklaamid teles, veebis ning LED-väliekraanidel. Kasutame nii kohalikke kanaleid, näiteks Delfi kui ka rahvusvahelisi kanaleid ehk Google Display, Facebook, Instagram ja Youtube. Nii loodame jõuda võimalikult suure osani sihtrühmast, kelleks on 18–65-aastased Eestis elavad inimesed.
Hiljutise BRAND CAPITALI Baltikumi armastatuimate brändide uuringus hinnati Omniva kõige kiiremini kasvavaks brändiks Baltikumi. Eestis oleme aastaga tõusnud 13 kohta, 4. positsioonile. Need tulemused on heaks indikaatoriks, et meie aasta alguses lansseeritud brändiuuendust on märgatud ja inimesed on selle positiivselt vastu võetud. Senini on meie uus bränd tarbijatele avaldunud ennekõike visuaalses formaadis, esmaspäevast, 3. oktoobrist jooksma hakkav telekampaania avab brändi lugu laiemalt.
Teleklippi vaata siit https://www.youtube.com/watch?v=IjiaeB3JqXM
Abiinfo
Kasulik info
- Asukohad ja lahtiolekuajad
- Saadetise jälgimine
- Sihtnumbri otsing
- Kontaktid
- Tule tööle!
- Sõlmi ärikliendi leping siin
- Küpsised
Erakliendi kontaktid
661 6616[email protected]
E–R 9.00–20.00
L–P ja riigipühadel 9.00–15.00
Vaata postiasutuste lahtiolekuaegade ja asukohtade infot SIIT
Ärikliendi tugi
- 664 3444
- [email protected]
- E-R 8.00 – 17.00